Методичні вимоги до навчання математики в умовах позаурочної роботи, що спрямована на формування пізнавального інтересу школярів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті обґрунтовано й коротко схарактеризовано основні методичні вимоги до організації позаурочної роботи з математики, що спрямована на формування пізнавального інтересу, які відображають особливості цілей, змісту, організаційних форм, методів, прийомів і засобів навчання в умовах позаурочної роботи з математики.
The article justified and summarizes the main methodological requirements that reflect the characteristics of the objectives, content, organizational forms, methods, techniques and means in extracurricular activities on mathematics, aimed at the forming students’ cognitive interest.
Опис
Ключові слова
пізнавальний інтерес, позаурочна робота з математики, cognitive interest, extracurricular activities on mathematics
Бібліографічний опис
Акуленко, І. А. Методичні вимоги до навчання математики в умовах позаурочної роботи, що спрямована на формування пізнавального інтересу школярів [Текст] / І. А. Акуленко, І. В. Василенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 1. – С. 8–9.