Підготовка майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності

Анотація
У кваліфікаційному дослідженні для обґрунтування процесу підготовки майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності розглянути поняття «підготовка», «підготовленість», «готовність». Схарактеризовано проблему художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Виявлено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Здійснено діагностику готовності майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Експериментально перевірено ефективність впровадження педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку
In the qualifying research work in order to substantiate the process of preparing future preschool teachers for the use of poetic works in the process of artistic-speech activity the concepts of “preparation”, “preparedness”, “readiness” are considered. The problem of artistic-speech activity of preschool children is characterized. The pedagogical conditions for preparing future preschool teachers for the use of poetic works in the process of artistic-speech activity of preschool children are revealed. The diagnostics of future preschool teachers’ readiness for the use of poetic works in the process of artistic-speech activity of preschool children is carried out. The effectiveness of introducing pedagogical conditions for preparing future preschool teachers for the use of poetic works in the process of artistic-speech activity of preschool children has been experimentally tested.
Опис
Ключові слова
професійна підготовка, готовність, художньо-мовленнєва діяльність, педагогічної культури вихователя, professional preparation, readiness, artistic-speech activity, pedagogical culture of preschool teachers
Бібліографічний опис
Радченко, В. В. Підготовка майбутніх вихователів до використання поетичних творів у процесі художньо-мовленнєвої діяльності [Текст] : магістер. робота / В. В. Радченко ; науковий керівник Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 55 с.