Переглянути
Нові надходження
Документ Латинська мова(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Шевцова Наталія Олександрівна; Shevtsova Nataliia OleksandrivnaУ навчально-методичних рекомендаціях представлені основні програмні вимоги нормативної навчальної дисципліни «Латинська мова», що пропонується студентам I курсу навчально-наукового інституту історії, права та міжнародних відносин, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Історія та археологія» підготовки здобувачів вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні за спеціальністю 032 «Історія та археологія» галузі знань 03 «Гуманітарні науки» як обов’язковий компонент у циклі професійної підготовки. Головними цілями навчально-методичних рекомендацій є розкриття змісту дисципліни, результатів навчання, вимог щодо набуття відповідних компетентностей та забезпечення організації системної роботи студентів під час проходження курсу. Призначено для викладачів латинської мови та студентів I курсу навчально-наукового інституту історії, права та міжнародних відносин.Документ Légendes françaises(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024) Божко Ірина Сергіївна; Bozhko Iryna Serhiivna; Кінжегулова Наталія Володимирівна; Kinzhehulova Nataliia VolodymyrivnaМетодичні рекомендації до читання французькою мовою включають легенди різних регіонів Франції, які супроводжуються завданнями переважно дискусійного та пошукового характеру. До більшості легенд подано гейміфіковані лексичні вправи. Методичні рекомендації призначені для студентів-філологів ІІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта, щоб супроводжувати такі вибіркові курси, як «Аналітичне читання французькою мовою», «Країнознавство Франції» та подібні.Документ Говори німецькою!(ФОП Цьома С. П., 2023) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaНавчальний посібник «Говори німецькою!» реалізує провідну мету вивчення практичного курсу німецької мови як другої іноземної, що полягає у підготовці висококваліфікованих професійно-мотивованих, здатних до автономного підвищення своєї кваліфікації учителів-філологів–фахівців німецької мови, які володіють усіма необхідними професійними знаннями, вміннями і навичками для роботи в закладах освіти. Загальна мета навчання німецькій мові є комплексною, вона, поруч із забезпеченням наступності у викладанні німецької мови включає в себе реалізацію практичної (комунікативної), виховної, освітньої, розвиваючої цілей навчання майбутніх педагогів. Практична мета є провідною і полягає у досягненні студентами рівня володіння німецькою мовою (В1-В2), достатнього для продукування та сприймання іншомовних висловлювань в типових буденних ситуаціях, відповідно до умов мовленнєвої комунікації і комунікативного наміру. На цьому рівні закладаються у студентів знання про систему і структуру німецької мови, формуються навички в галузі фонетики, лексики, орфографії, граматики тощо. Ознайомлення студентів із сьогоденням Німеччини та німецькомовних країн забезпечує освітня мета. Для студентів педагогічних вищих навчальних закладів, викладачів кафедр іноземних мов, фахівців відділу міжнародного співробітництва, аспірантів, магістрантів.Документ L'Etat, c'est nous!(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Божко Ірина Сергіївна; Bozhko Iryna SerhiivnaМетодичні рекомендації до практичного курсу французької мови охоплюють теми «Політика», «Національні символи», «Демократія», «Вибори», «Управління громадами». Методичні рекомендації містять завдання для формування навичок читання, аудіювання, розвитку граматичної та лексичної компетенцій. Методичні рекомендації можуть бути використані на практичних заняттях з французької мови для спеціальностей 014 Середня освіта (Мова і література (французька)), 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)), 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії.Документ Le Petit Prince(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Bozhko Iryna Serhiivna; Божко Ірина СергіївнаМетодичні рекомендації ґрунтуються на тексті алегоричної повісті-казки Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Робота над текстом покликана стимулювати інтерес студентів до літератури, розвивати навички роботи з текстом та розширювати словниковий запас.Документ Réussir le DELF. Niveau A1.(Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Божко Ірина Сергіївна; Боряк Надія Олексіївна; Bozhko Iryna Serhiivna; Boriak Nadiia OleksiivnaМетодичні рекомендації складені відповідно до програми дисципліни Практика усного та писемного французького мовлення для студентів I курсу. Вони містять тренувальні вправи для підготовки до складання іспиту з французької мови на диплом DELF, рівень A1 Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.Документ Vivre au XXIe siècle: mondialisation, migration, tourisme(Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Божко Ірина Сергіївна; Боряк Надія Олексіївна; Bozhko Iryna Serhiivna; Boriak Nadiia OleksiivnaМетодичні рекомендації складені відповідно до програми з дисципліни Практика професійно орієнтованого французького мовлення спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (французька)). Методичні рекомендації містять медійні та художні тексти, присвячені реаліям життя в двадцять першому сторіччі: глобалізації, міграції, туризму. До текстів подано завдання різного характеру, націлені на формування навичок читання та розширення словникового запасу.Документ Lexicologie française(СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2021) Божко Ірина Сергіївна; Баранцев Ярослав; Bozhko Iryna Serhiivna; Barantsev YaroslavНавчально-методичний посібник призначений для вивчення лексикології студентами IІІ курсу спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (французька)). Видання має практичне спрямування, адже пропонує широкий спектр вправ з лексикології різного спрямування. Посібник містить елементи теоретичних знань, подані у вигляді схем і таблиць. Це видання призначене і для самостійної роботи студентів, і для роботи в аудиторії під наглядом викладача.Документ Практична граматика французької мови(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2012) Боряк Надія Олексіївна; Boriak Nadiia OleksiivnaПосібник з практичної мови для І курсу факультету іноземних мов призначений для вивчення французької мови як першої спеціальності або як допоміжний матеріал для вивчення мови як другої спеціальності. Фактичний матеріал базується на автентичних франкомовних джерелах переважно побутового характеру. Вправи мають лексичну і тематичну спрямованість на повсякденну комунікацію. Посібник розрахований на роботу з викладачем, але може також використовуватися для повторення та самостійного вдосконалення знань з граматики французької мови.Документ Exercices d’entrainement de la lexicologie du français(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2009) Гранько Наталія Костянтинівна; Hranko Nataliia KostiantynivnaМетодичний посібник з лексикології французької мови складений відповідно до програми курсу «Лексикологія французької мови». Вправи охоплюють різні аспекти лексичної системи французької мови. Посібник призначено для студентів четвертого курсу спеціальності «Французька та англійська мови» факультету іноземних мов.Документ La presse au cours de français(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2005) Боряк Надія Олексіївна; Boriak Nadiia OleksiivnaМетодичні рекомендації складено відповідно до програми практичного курсу французької мови для студентів І курсу. Вони містять підбірку статей з сучасних французьких періодичних видань і ряд відповідних завдань і вправ.Документ Le monde du travail(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2008) Боряк Надія Олексіївна; Boriak Nadiia OleksiivnaМетодичні рекомендації складені відповідно до програми практичного курсу французької мови для студентів IV курсу. Вони містять підбiрку статей з сучасних періодичних видань і ряд відповідних завдань та вправ. Відповідають рівню С1 Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.Документ Le système éducatif français. Pour en savoir plus(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2006) Боряк Надія Олексіївна; Boriak Nadiia OleksiivnaМетодичні рекомендації складено відповідно до програми практичного курсу французької мови та країнознавства Франції для студентів ІІІ курсу. вони містять підбірку статей з сучасних французьких періодичних видань і ряд відповідних завдань і вправ.Документ Практика усного та писемного мовлення іспанської мови (1й рік навчання)(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2020) Павленко Тетяна Геннадіївна; Єгорова Олеся; Pavlenko Tetiana Hennadiivna; Yehorova OlesiaНавчальний посібник знайомить студентів та слухачів курсів з базовими лексичними темами в курсі вивчення іспанської мови, серед яких «Іспаномовний світ», «Знайомства», «Сім’я», «Професії», «Пори року», «Режим дня», «Моя домівка», «Їжа та напої» тощо. Матеріал навчального посібника структуровано за тематичним принципом. Тематичні розділи своєчергово поділено на уроки, кожний з яких є цілісним компонентом, що складається з матеріалів на розвиток навичок читання, говоріння та письма.Документ Stylistique française(Видавництво СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2020) Божко Ірина Сергіївна; Bozhko Iryna SerhiivnaНавчально-методичний посібник призначений для вивчення стилістики студентами IV курсу спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (французька)). Видання має практичне спрямування, адже пропонує широкий спектр вправ зі стилістики різного спрямування. Посібник містить елементи теоретичних знань, подані у вигляді таблиць. Це видання призначене і для самостійної роботи студентів, і для роботи в аудиторії під наглядом викладача.Документ Латинська мова(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2004) Осипова Тамара Олександрівна; Osypova Tamara OleksandrivnaНавчальний посібник містить теоретичний матеріал основного курсу латинської мови з фонетики та морфології, у якому до кожної граматичної теми додаються таблиці, лексичний мінімум, крилаті вирази, адаптовані навчальні тексти і вправи, які розвивають, поглиблюють і закріплюють набуті теоретичні знання. Посібник призначений для студентів гуманітарних факультетів університету, а також може використовуватися учнями шкіл, гуманітарних коледжів, ліцеїв та гімназій.Документ Le petit Nicolas(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Божко Ірина Сергіївна; Bozhko Iryna SerhiivnaМетодичні рекомендації ґрунтуються на текстах французьких авторів Жана-Жака Сампе та Рене Госсіні, об’єднаних спільною назвою «Малий Ніколя». Робота над текстами покликана стимулювати інтерес студентів до літератури, розвивати навички роботи з текстом та розширювати словниковий запас. Навчально-методичне видання призначене для роботи студентів спеціальності 014 Середня освіта (Мова і література (французька)), однак може використовуватися під час занять зі студентами, які вивчають французьку мову як другу іноземну на спеціальності 014 Середня освіта (мова і література (англійська))Документ Латинська мова(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2004) Осипова Тамара Олександрівна; Osypova Tamara OleksandrivnaНавчальний посібник містить теоретичний матеріал основного курсу латинської мови з фонетики та морфології, в ньому до кожної граматичної теми додаються таблиці, лексичний мінімум, крилаті вирази, адаптовані навчальні тексти і вправи, які розвивають, поглиблюють і закріплюють набуті теоретичні знання. Посібник призначений для студентів гуманітарних факультетів університету, а також може використовуватися учнями шкіл, гуманітарних коледжів, ліцеїв та гімназій.Документ Методичні рекомендації з граматики латинської мови у таблицях(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Осипова Тамара Олександрівна; Osypova Tamara OleksandrivnaТаблиці з граматики латинської мови містять матеріали з основного курсу латинської мови з фонетики та морфології, які розвивають, поглиблюють і закріплюють набуті теоретичні знання. Таблиці призначено для студентів гуманітарних факультетів університету, а також можуть використовуватися учнями шкіл, гуманітарних коледжів, ліцеїв та гімназій.Документ Латинська мова(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Осипова Тамара Олександрівна; Osypova Tamara OleksandrivnaНавчально-методичний посібник містить програмний матеріал для вивчення дисципліни «Латинська мова», теоретичний матеріал основного курсу латинської мови з фонетики та морфології, у якому до кожної граматичної теми додаються таблиці, лексичний мінімум, підсумковий блок контрольних робіт зі зразком виконання, адаптовані навчальні тексти для читання та перекладу, які розвивають, поглиблюють і закріплюють набуті теоретичні знання. Навчально-методичний посібник призначений для студентів гуманітарних факультетів, а також може використовуватися студентами денної та заочної форми навчання, учнями шкіл, гуманітарних коледжів, ліцеїв та гімназій.