Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 93
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cтворення інтерактивних аплетів в програмі The Geometer’s Sketchpad як засобів візуалізації математичних знань(2015) Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychВ статті розглянуто один із можливих шляхів реалізації забезпечення підтримки візуалізації математичних знань, а саме, створення інтерактивних аплетів. Детально описано процес створення аплетів в програмі The Geometer's Sketchpad.Документ Flash-додатки як перспективний напрям інформатизації навчання(2015) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ тезах зазначено про уміння створювати та використовувати інтерактивні програмні додатки.Документ Аналіз підходів до визначення критеріїв формування ІК-компетентності майбутніх вчителів фізики(2017-11) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ статті розглянуто особливості формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх вчителів фізики. Приділено увагу визначенням критеріїв формування ІК-компетентностей як одним із важливих структурних компонентів. Зроблено аналіз визначення критеріїв сформованості ІК-компетентності різними науковцями. Показано, що компетентнісний підхід в системі вищої освіти є актуальним та має велике значення в сьогоднішній час.Документ Аналіз підходів до тлумачення та використання поняття «Інтернет технології» в процесі навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017-09) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ тезах розглянуто деякі міркування до тлумачення терміну «інтернет-технологія». Показано застосування таких технологій у навчальному процесі.Документ Аналітична компетентність майбутніх фахівців як невід’ємна складова у процесі діджиталізації освіті(2019-09) Вакал Юлія Сергіївна; Vakal Yuliia SerhiivnaУ статті розглядається питання аналітичної компетентності майбутніх фахівців як невід'ємної складової у процесі діджиталізації.Документ Вдосконалення форм та методів підготовки учнів до олімпіади(ВВП «Мрія», 2015-12) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaРозглянуто особливості олімпіад з інформатики та проблеми, які виникають під час підготовки учнів до олімпіади з інформаційно-комунікаційних технологій. Описано форми та методи роботи з учнями та вчителями які сприяють підготовці до олімпіад.Документ Векторна графіка як сучасний спосіб подання графічних об’єктів(РВВ РДГУ, 2021-11) Карпенко Ольга Вікторівна; Karpenko Olha Viktorivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychАвторами описано векторну графіку як спосіб представлення зображень в комп’ютерній графіці. Охарактеризовано основні характеристики векторної графіки та можливості використання.Документ Вивчення сучасних інформаційних технологій майбутніми менеджерами з туризму(ФОП Цьома С. П., 2017-12-08) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaРозглянуто особливості використання інформаційних технологій в індустрії туризму. Визначено роль і основні напрямки практичної підготовки менеджерів з туризму при вивченні дисципліни «Інформаційні системи та технології в індустрії туризмі». Представлена методична розробка – практикум, по створенню інформаційної системи для туристичного бізнесу «Готель».Документ Визуальная поддержка изучения информационных систем как основа формирования ИК-компетентности современного учителя(2015-04) Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr Hryhorovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha Mykolaivna; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ статті описана ідея використання динамічних моделей при вивченні спецкурсу «Інформаційні системи». Акцентовано увагу на інтерпретації терміна «візуалізація» як динамічного процесу сприйняття навчального матеріалу органами зору. Описано досвід використання електронного підручника «Інформаційні системи», в основі якого лежить ідея динамічної візуалізації матеріалу.Документ Використання фізичних віртуальних лабораторій для професійної підготовки учителів фізики(2018-03) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ тезах розглянуто використання фізичних віртуальних лабораторій для професійної підготовки учителів фізики. Виокремлені переваги використання віртуальних лабораторій. Розглянуто особливості віртуальних лабораторій VirtuLab, PhET, Yenka.Документ Використання цифрової лабораторії під час лабораторної роботи з фізики(СумДПУ, 2017-04) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychНа сьогодні, в школах почали з’являтися більш сучасні інструменти для дослідження фізичних явищ та процесів. Здебільшого це відноситься до предметів фізико-математичного профілю, адже застарілі лабораторні установки, пристрої вимірювання фізичних величин давно вже повинні бути оновлені, а, як відомо, не кожний навчальний заклад має такі можливості на оновлення. І зрештою вже у багатьох школах країни впроваджують лабораторні роботи з використанням віртуальних або цифрових лабораторій. У тезах описана лабораторна робота "Дослідження механічних коливань" з використанням цифрової лабораторії FourierEdu.Документ Використання інформаційно-комунікаційних технологій і візуалізації навчального матеріалу для зацікавлення майбутніх вчителів задачами математичної статистики(2017-05) Хворостіна Юрій В'ячеславович; Khvorostina Yurii Viacheslavovych; Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro Serhiiovych; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaУ тезах описано використання інформаційно-комунікаційних технологій і візуалізації навчального матеріалу для зацікавлення майбутніх вчителів задачами математичної статистики.Документ Впровадження елементів дистанційного навчання для магістрів педагогічних спеціальностей(2017-05) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia Volodymyrivna; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia Valentynivna; Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii Ivanovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaОписано досвід впровадження елементів дистанційного навчання для магістрів педагогічних спеціальностей. Відмічена зручність, доцільність та сучасність впровадження елементів дистанційного навчання, що має позитивний вплив на якість та ефективність засвоєння курсу.Документ Відеографіка як один з видів інфографіки для створення динамічних відео-анімацій(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2018-09) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ тезах розглянуто поняття інфографіки.Розкрито види інфографіки, серед яких виділяємо чартікли, інфографічні звіти та відеографіка. Зазначено про особливості відеографіки як найкращого способу підкреслити конкурентні переваги організації і її унікальність.Документ Візуальна підтримка вивчення інформаційних систем як основа формування ІКТ-компетентності сучасного вчителя(2015-12) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Удовиченко Ольга Миколаївна; Udovychenko Olha MykolaivnaУ тезах показано, що майбутньому викладачеві дисциплін фізико-математичного циклу важливо вивчати спецкурси, присвячені сучасним інформаційним системам і при цьому звертати особливу увагу на візуалізацію навчального матеріалу, тим більше що сучасне програмне забезпечення дозволяє це зробити на високому технічному рівні.Документ Візуалізація як основа формування знань та умінь майбутніх вчителів(По́світ, 2017-03) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ тезах розглянено тлумачення визначень "наочність" та "візуалізація" та доцільність використання візуалізації знань і необхідністю їх представлення у вигляді, найбільш зручному новим потребам сучасного покоління учнів.Документ Візуалізація як тренд інноваційного розвитку освіти в Україні(2017-05) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem Oleksandrovych; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena Volodymyrivna; Безуглий Дмитро Сергійович; Bezuhlyi Dmytro SerhiiovychПроблемою, з якою стикається людина в інформаційному суспільстві, можна вважати відсутність вмінь знайти і використати потрібний матеріал замість потреби знати цей матеріал. Це, зокрема, тягне за собою потребу швидкого сприйняття довгих текстів, що актуалізує питання їх подання у іншій, не текстовій, а більш стислій, більш лаконічній формі. Тому актуальними та затребуваними стають технології навчання, які сприяють формуванню умінь швидко опрацьовувати великі за обсягами інформаційні потоки. Серед таких технологій окремою групою варто виділити ті, які у своїй основі спираються на зорове сприйняття образів.Документ Віртуальні лабораторії у навчальному фізичному середовищі(2015-11) Юрченко Артем Олександрович; Yurchenko Artem OleksandrovychУ тезах розглянуто різні підходи до тлумачення терміну «віртуальна лабораторія», акцентовано увагу на відмінності віртуальних лабораторій від реальних. Наведені приклади деяких відомих віртуальних лабораторій. Зазначені переваги використання віртуальних лабораторій у навчальному процесі. Ключові слова. Віртуальна лабораторія, віртуальна лабораторна робота, інформатизація освіти.Документ Геоінформаційні технології у навчальному процесі(ВВП «Мрія», 2014-12) Шамшина Наталія Володимирівна; Shamshyna Nataliia VolodymyrivnaВ статті розглянуто поняття геоінформаційних технологій та можливе використання цих технологій у навчальному процесі. Надано аналіз популярних соціальних Геосервісів.Документ Дидактичний тест як засіб діагностики(2015) Петренко Сергій Іванович; Petrenko Serhii IvanovychВ статті розглядається дидактичний тест, як система завдань специфічної форми. Проаналізовано класифікацію дидактичних тестів за різними характеристиками. Розглядається застосування комп’ютерного тестування для зменшення суб’єктивних факторів в системі діагностики навчальних досягнень.