Кафедра дошкільної і початкової освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра дошкільної і початкової освіти за Ключові слова "activity"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психолого-педагогічні основи ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку(2016) Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaУ статті висвітлено актуальність проблеми організації ігрової діяльності в освітньо-виховному процесі сучасного дошкільного навчального закладу. Використовуючи метод теоретичного аналізу психолого-педагогічних та навчально-методичних джерел з проблеми дослідження, охарактеризовано сутність понять «ігрова діяльність», «діяльність», «гра», «психолого-педагогічні основи». Автором виділено аспекти використання гри протягом дошкільного дитинства; розкрито особливості розвитку психічних процесів старших дошкільників в ігровій діяльності; визначено тенденції систематизації дитячих ігор сучасними науковцями; окреслено зміст педагогічного керівництва ігровою діяльністю дітей старшого дошкільного віку.Документ Реалізація діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи методом проєктів(2021) Панкратова Анастасія Сергіївна; Pankratova Anastasiia Serhiivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaУ магістерському дослідженні наведено теоретичне узагальнення і нове розв’язання проблеми реалізації діяльнісного підходу в освітньому процесі початкової школи методом проєктів. Визначено, що для ефективної реалізації діяльнісного підходу сприятливими умовами є: наявність проблеми, урахування інтересів і бажань учасників процесу; інтеграція можливостей різних предметів для формування знань; спрямованість навчання на активізацію пізнавальної діяльності. Доведено, що за таким підходом, для молодших школярів характерним є інтенсивний розвиток інтелекту, потреба в активності, допитливість, інтерес до пізнання нового, схильність до творчості.Документ Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності(2020) Глух Вікторія Володимирівна; Hlukh Viktoriia Volodymyrivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia DmytrivnaУ кваліфікаційному дослідженні подано теоретичне узагальнення проблеми пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Здійснено аналіз наукових джерел з метою уточнення сутність понять «активність», «пізнавальна активність». Схарактеризовано особливості розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності. Здійснено критеріально-рівневе оцінювання пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвій діяльності. Здійснено систематизацію методів і прийомів. Розроблено методичні рекомендації до розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі мовленнєвої діяльності засобами дидактичних вправ та ігор.