Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "classes of humanitarian profile of study"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Різні форми навчання математики учнів класів гуманітарних профілів (старша школа)(2020) Плясенко Євгеній Олександрович; Pliasenko Yevhenii Oleksandrovych; Розуменко Анжела Оурелянівна; Rozumenko Anzhela OurelianivnaУ роботі розглянуто теоретичні основи і приклади практичного використання різних форм навчання математики учнів гуманітарних профілів старшої школи. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження дослідженні різних форм навчання математики учнів гуманітарних профілів старшої школи. Об’єктом дослідження виступає процес навчання математики у старшій школі. Предмет дослідження ‒ форми навчання математики учнів класів гуманітарних профілів навчання старшої школи. У вступі визначено актуальність, об’єкт та предмет дослідження, сформульовано мету та завдання роботи. У першому розділі роботи охарактеризовано процес навчання математики у класах гуманітарного профілю з позицій диференційованого, рівневого і компетентнісного підходів, проаналізовано основний зміст навчального матеріалу з математики для класів гуманітарного профілю, класифіковано різні форми навчання математики. У другому розділі роботи розглянуто методичні особливості навчання математики учнів гуманітарних класів, зокрема: оптимізацію організаційних форм навчання в процесі компетентнісного вивчення функціональної змістової лінії; форми формування навчально-пізнавальної компетентності та розвитку творчого мислення учнів під час виконання обчислень, перетворення виразів та навчання розв’язуванню різних типів рівнянь; організаційні форми формування практичної компетентності в процесі вивчення геометрії; форми використання історичного матеріалу; позаурочні форми навчання математики. У висновках узагальнено й систематизовано результати вивчення і визначено перспективи подальших досліджень.