Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "artistic and aesthetic education"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Нетрадиційні техніки малювання як засіб художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку(2020) Штоколова Анна Вікторівна; Shtokolova Anna Viktorivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ кваліфікаційній роботі досліджено проблему використання нетрадиційних технік малювання як засобу художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Конкретизовано визначення художньо-естетичного виховання; висвітлено завдання та особливості художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку; розкрито роль нетрадиційних технік малювання у художньо-естетичному вихованні дітей старшого дошкільного віку; здійснено констатувальне критеріально-рівневе оцінювання художньо-естетичної вихованості дітей старшого дошкільного віку; визначено та теоретично обґрунтовано методичні основи використання нетрадиційних технік малювання як засобу художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку.Документ Художньо-естетичне виховання дітей молодшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання(2020) Літвінова Юлія Сергіївна; Litvinova Yuliia Serhiivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ кваліфікаційній роботі досліджено проблему художньо- естетичне виховання дітей молодшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання. Проаналізовано стан вивчення проблеми у філософській та педагогічній думці, висвітлено зміст, завдання і особливості художньо-естетичного виховання дітей молодшого дошкільного віку, розкрито навчально-виховні можливості нетрадиційних технік малювання, обґрунтувано критеріально-рівневе оцінювання та констатувальну діагностику художньо-естетичної вихованості дітей молодшого дошкільного віку, визначено та теоретично обґрунтовано організаційно-методичні особливості художньо-естетичного виховання дітей молодшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання.