Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "alertness"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток спостережливості як умова формування природознавчої компетентності учнів початкових класів(2021) Романенко Катерина Олексіївна; Romanenko Kateryna Oleksiivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaУ магістерській роботі розглядається проблема розвитку спостережливості та формування природничої компетентності учнів початкових класів. На підставі з’ясування сутності поняття «спостереження» вивчено і розглянуто сутність категорії «спостережливість», яку розуміємо як складну якість особистості, що виявляється в уміння швидко встановлювати істотні та характерні ознаки об’єктів спостереження. Теоретичний аналіз з проблеми дослідження, переконливо довів, що сформованість природознавчої компетентності проявляється у напрямі: чим вищий рівень спостережливості, тим вищий рівень природознавчої компетентності молодших школярів. Обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови розвитку спостережливості у формуванні природознавчої компетентності учнів початкових класів: створення емоційно-ціннісної основи спілкування школярів з природою в процесі проведення уроків-гри та міні-проєктів на свіжому повітрі; використання спостереження у процесі споглядально-ігрової діяльності учнів початкових класів.