Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Ключові слова "biology teacher"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Алелопатія(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Москаленко Микола Павлович; Moskalenko Mykola Pavlovych; Вакал Анатолій Петрович; Vakal Anatolii PetrovychМетодичні вказівки містять програмний навчальний матеріал дисципліни «Алелопатія» з розділів «Фізіолого-біохімічні механізми алелопатії», «Методи дослідження алелопатії», «Алелопатична активність рослин», «Хімічна природа рослинних виділень». Дані методичні вказівки стануть у нагоді викладачам курсу алелопатії, фізіології рослин, екології рослин, студентам спеціальності «біологія» природничих факультетів педагогічних закладів вищої освіти, а також вчителям біології.Документ Екологія рослин і тварин(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Москаленко Микола Павлович; Moskalenko Mykola Pavlovych; Вакал Анатолій Петрович; Vakal Anatolii PetrovychМетодичні вказівки містять програмний навчальний матеріал дисципліни «Екологія рослин і тварин» з розділів «Угрупування живих організмів», «Популяційна екологія», «Взаємодія між організмами на фізіологічній основі», «Життєві стратегії», «Екологічна роль факторів середовища існування». Дані методичні вказівки стануть у нагоді викладачам курсу екології рослин і тварин, студентам спеціальності «біологія» природничих факультетів педагогічних закладів вищої освіти, а також вчителям біології.Документ Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Педагогічні технології в біологічній освіті»(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Генкал Світлана Едуардівна; Henkal Svitlana EduardivnaНавчальний курс «Педагогічні технології в біологічній освіті» спрямований на надання студентам ґрунтовних знань з теорії, структури, методики впровадження педагогічних технологій в біологічній освіті. Методичні рекомендації забезпечують засвоєння студентами сучасних технологій освітнього процесу та формування готовності до їх практичного використання у закладах загальної середньої та вищої освіти. Методичні рекомендації містять програму курсу, ряд теоретично обґрунтованих рекомендацій до практичних занять з дисципліни, включають в себе структуру, зміст заняття, список теоретичних питань і завдань для самопідготовки, що охоплюють основні теми даного курсу та дозволяють студентам глибоко засвоїти матеріал дисципліни. У методичних рекомендаціях визначено питання для контролю та самоконтролю, що дозволить студентам підготуватись до практичних занять і більш чітко представляти зв’язок між теоретичним і прикладним рівнем даної дисципліни. Також вказана література, до якої студент може звернутися для отримання додаткових відомостей з курсу.Документ Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Педагогічні технології в біологічній освіті» для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana EduardivnaНавчальний курс «Педагогічні технології в біологічній освіті» спрямований на розв’язання проблеми готовності майбутнього вчителя/викладача до професійної діяльності на основі глибокого розуміння сучасних педагогічних технологій. Магістранти ознайомлюються із особливостями впровадження технологічного підходу в освіті, що забезпечує розвивальний характер навчання і виховання, а також усієї управлінської діяльності педагога. Методичні рекомендації забезпечують засвоєння студентами сучасних технологій освітнього процесу та їх використання у закладах загальної середньої та фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти. Методичні рекомендації містять програму дисципліни, список теоретичних питань, практичні завдання, ряд теоретично обґрунтованих рекомендацій до практичних занять з дисципліни, завдання для контролю та самоконтролю, що охоплюють основні теми даного курсу та дозволяють студентам глибоко засвоїти матеріал дисципліни. Практична спрямованість курсу сприяє встановленню зв’язку між теорією та практикою, створює ті природні умови, за яких здобувач освіти може створити траєкторію індивідуального професійного розвитку.Документ Методичні рекомендації до проведення виробничої (педагогічної) практики у закладах загальної середньої, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana Eduardivna; Литвиненко Юлія Іванівна; Lytvynenko Yuliia IvanivnaМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок організації та проходження виробничої (педагогічної) практики здобувачами вищої освіти освітнього рівня «Магістр», пояснення щодо мети, завдань, етапів, вимог, структури практики, оформлення звітної документації. Методичні рекомендації включають опис змісту педагогічної практики (організаційна, навчальна, позакласна, профорієнтаційна робота), специфіку її проходження в профільних класах та закладах фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти. У методичних рекомендаціях розкрито особливості науково-дослідної роботи магістрантів під час педагогічної практики, також обґрунтовано перелік обов’язків магістрантів, керівника та методиста. Авторами представлено зразки необхідних документів, критерії ефективності уроку біології та його аналізу, перелік джерел інформації.Документ Фізіологія рослин(2018) Москаленко Микола Павлович; Moskalenko Mykola PavlovychНавчальний посібник містить програмний навчальний матеріал дисципліни «Фізіологія рослин» з розділів «Рослинна клітина», «Мінеральне живлення», «Ріст і розвиток». Даний навчальний посібник стане у нагоді викладачам курсу фізіології рослин, студентам спеціальності «біологія» природничих факультетів педагогічних закладів вищої освіти, а також вчителям біології.Документ Фізіологія рослин(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Москаленко Микола Павлович; Moskalenko Mykola PavlovychНавчальний посібник містить програмний навчальний матеріал дисципліни «Фізіологія рослин» з розділів «Клітинне дихання», «Фотосинтез», «Водний режим», «Стійкість». Даний навчальний посібник стане у нагоді викладачам курсу фізіології рослин,студентам спеціальності «біологія» природничих факультетів педагогічних закладів вищої освіти, а також вчителям біології.