Кафедра української мови та літератури
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра української мови та літератури за Ключові слова "academic literacy"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концепт «академічна культура дослідника» в українському і польському освітньо-педагогічному дискурсі(2020-04) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena MykolaivnaУ статті представлено проміжні результати аналізу концепту «академічна культура дослідника» в українському і польському освітньо-педагогічному дискурсах та в освітній практиці на засадах міждисциплінарного підходу. Концепт освіта окреслено за І.Серебрянською як особистісно-орієнтований, соціально-орієнтований, національно-орієнтований, ціннісно-орієнтований феномен, що перебуває під впливом інноваційних тенденцій в освіті та мові. Освітньо-педагогічний дискурс охарактеризовано як сукупність текстів нормативно-законодавчого, науково-педагогічного підстилів, об'єднаних тематикою освітньої діяльності людини. З'ясовано багатогранність рис (сем) концепту «академічна культура дослідника». Академічну культуру дослідника уточнено як сукупність моделей поведінки особистості, культуру навчання, академічної грамотності, доброчесності, толерантності, що формуються в освітньому середовищі і реалізуються в діалоговій взаємодії учасників освітніх академічних практик. Доводиться, що фахову підготовку майбутніх педагогів-дослідників мають пронизувати цінності академічної культури. Перспективним напрямом, що сприяє формуванню ключових компетентностей, академічної культури дослідників в освітньо-культурному просторі університету, вважаємо вивчення освітньо-педагогічного дискурсу, європейських освітніх практик щодо ефективної комунікативної взаємодії: викладач – студент / аспірант; учитель – учень; університет – школа. Представлено проміжні результати досліджень у рамках українсько-польського проєкту «Інноваційний університет та лідерство» та проєкту Erasmus + Jean Monnet Module в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С.Макаренка. Доводиться що реалізація проєктів дозволить оптимізувати процес комунікативної взаємодії «університет – школа», яка спрямована на особистісний і професійний розвиток, академічну культуру суб‘єктів освітнього процесу.Документ Курс "Академічна культура дослідника: європейський та національний досвід" у докторській підготовці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020-04) Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena MykolaivnaУ статті окреслено доцільність навчальної дисципліни у докторській підготовці, структуру, змістове наповнення курсу, участь аспірантів у заходах з академічної доброчесності.