Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "children of senior preschool age with intellectual development disorders"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток соціально-комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку засобом сюжетно-рольових ігор(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кулакова Анастасія Олександрівна; Kulakova Anastasia Olexandrivna; Чобанян Анна Варужанівна; Chobanyan Anna VaruzhanivnaОб'єктом дослідження є процес розвитку соціально-комунікативних навичок у дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – розвиток соціально-комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку засобом сюжетно-рольових ігор. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи соціально-комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Досліджено поняття «соціально-комунікативний розвиток», висвітлено соціально-комунікативну діяльність дітей дошкільного віку, вивчено особливості соціально-комунікативного розвитку дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. У другому розділі вивчено стан розвитку соціально-комунікативних навичок у дошкільників із порушеннями інтелекту на констатувальному етапі дослідження, описано організацію констатувального експерименту та критерії і рівні сформованості соціально-комунікативних навичок у старших дошкільників із порушеннями інтелекту на констатувальному етапі дослідження. У третьому розділі проведено експериментальну перевірку ефективності сюжетно-рольових ігор та їх вплив на розвиток соціально-комунікативних навичок у дошкільників з порушеннями інтелекту, описано методику застосування сюжетно-рольових ігор у роботі з дітьми означеної категорії та висвітлено результати формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 91 сторінка, з них – 74 сторінки основного тексту, 6 таблиць, 8 рисунків, 90 джерел.