Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "assistant educator"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інноваційні технології в роботі асистента вихователя в групі компенсуючого типу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ткаченко Ірина Сергіївна; Tkachenko Iryna Sergeyevna; Боряк Оксана Володимирівна; Boriak Oksana VolodymyrivnaОб’єктом дослідження є інноваційні технології в роботі асистента вихователя групи компенсуючого типу. Предмет дослідження - організаційно-педагогічні умови використання інноваційних технологій в роботі асистента вихователя в групах компенсуючого типу ЗДО. Мета дослідження - теоретичні аспекти інноваційних технологій у виховному процесі та експериментальне впровадження інноваційних педагогічних технологій у закладах дошкільної освіти з групами компенсуючого типу. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено поняття та сутність інноваційних технологій, дано визначення основних понять, розкрито взаємозв’язок вихователя та асистента вихователя. У другому розділі описано інноваційні технології, які використовувалися в виховному процесі дітей з особливими освітніми потребами, обґрунтування критеріїв і показників констатувального етапу дослідження, визначено найбільш успішними для кращого подолання мовленнєвих порушень. У третьому розділі розкриті та обґрунтовані шляхи впровадження та вдосконалення інноваційних технологій у виховному процесі в закладах дошкільної освіти та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження було представлено на VIII Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); у V Міжнародній науково-практичної конференції для студентів та молодих учених (19-20 травня 2021 року, м. Суми); у VII Міжнародній науково-практичної конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі». Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи - 85 сторінки, з них - 78 сторінок основного тексту, 10 таблиць, 78 джерел.