Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "art therapy"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток комунікативних умінь у молодших школярів із порушеннями інтелекту засобами арт-терапії(2020) Білан Ірина Олексіївна; Bilan Iryna Oleksiivna; Кобильченко Вадим Володимирович; Kobylchenko Vadym VolodymyrovychОб’єктом дослідження єпроцес розвитку комунікативних умінь в осіб з порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження –розвиток комунікативних умінь в учнів молодших класів з порушеннями інтелекту. Метадослідження –теоретично узагальнити та експериментально перевірити ефективність моделі та методики розвитку комунікативних умінь у молодших школярів з порушеннями інтелекту. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі розкрито значення комунікації в розвитку особистості дитини молодшого шкільного віку, висвітлено особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями, описано специфіку розвитку комунікативної сфери в школярів зазначеної категорії. У другому розділі обґрунтовано й висвітлено критерії, рівні та методики діагностування розвитку комунікативних умінь у дітей із інтелектуальними порушеннями, досліджено станрозвитку комунікативних умінь в учнів із порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку. У третьому розділі теоретично обґрунтовано і описаномодель розвитку комунікативних умінь в учнів молодших класів із порушеннями інтелекту засобами арт-терапії (на прикладі лялькотерапії), висвітлено методику проведення занять лялькотерапії в спеціальному навчальному закладі та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.Документ Розвиток пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами арт-терапії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Пісоцька Тетяна Миколаївна; Pisotska Tetyana Mykolayivna; Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yuriy MykolayovychОб'єктом дослідження є процес розвитку пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Предмет дослідження – розвиток пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами арт-терапії. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи застосування арт-терапевтичних методів у роботі з дітьми дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. Описано вікові психологічні особливості дітей старшого дошкільного віку. Зазначені особливості розвитку пізнавальної сфери дітей із ЗПР. Висвітлено камінці Марблс як метод арт-терапії. У другому розділі визначено стан сформованості пізнавальних процесів у дітей із ЗПР на констатувальному етапі дослідження. Описано критерії та рівні розвитку пізнавальних процесів дошкільників із ЗПР. Зазначені результати констатувального експерименту. У третьому розділі описано експериментальну роботу з розвитку пізнавальних процесів у дошкільників із ЗПР засобами арт-терапії. Зазначено особливості реалізації програми розвитку та корекції пізнавальних процесів дітей дошкільного віку із ЗПР з використанням методів арт-терапії. Представлено результати формувального дослідження. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 81 сторінка, з них – 68 сторінок основного тексту, 73 джерел.