Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "adaptive physical education"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток просторового орієнтування в учнів зі зниженим слухом засобами адаптивного фізичного виховання(2021) Кисельова Олена Олександрівна; Kyselova Olena Oleksandrivna; Кульбіда Світлана Вікторівна; Kulbida Svitlana ViktorivnaОб’єктом дослідження є стан просторового орієнтування в учнів зі зниженим слухом. Предмет дослідження – процес розвитку просторового орієнтування в учнів початкових класів зі зниженим слухом засобами адаптивного фізичного виховання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність використання засобів адаптивного фізичного виховання для розвитку просторового орієнтування в учнів початкових класів зі зниженим слухом в умовах спеціального закладу освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти використання засобів адаптивного фізичного виховання для дітей зі зниженим слухом, дано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи до розвитку рухової сфери дітей зі зниженим слухом. У другому розділі висвітлено організацію процесу розвитку просторового орієнтування у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом, визначено стан розвитку просторового орієнтування дітей означеної нозології з метою подальшого використання отриманих результатів в методиці проведення занять з використанням засобів адаптивного фізичного виховання. У третьому розділі обґрунтовано експериментальне дослідження ефективності використання засобів адаптивного фізичного виховання для розвитку просторового орієнтування в учнів зі зниженим слухом, висвітлено розроблений комплекс засобів адаптивного фізичного виховання для розвитку просторового орієнтування корекційно-оздоровчої спрямованості та проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.Документ Розвиток рухової сфери дітей із затримкою психічного розвитку засобами адаптивного фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бочарова Інга Василівна; Bocharova Inha Vasylivna; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychОб’єктом дослідження є рухова сфера дітей із затримкою психічного розвитку. Предмет дослідження – процес розвитку рухової сфери дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку засобами адаптивного фізичного виховання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність використання засобів адаптивного фізичного виховання для розвитку рухової сфери дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти використання засобів адаптивного фізичного виховання для дітей із затримкою психічного розвитку, дано визначення основних понять, проаналізовано особливості розвитку рухової сфери дітей означеної нозології, що виявляються у зниженні пcиxiчної витривалості, працездатності i пізнавальної активності, в емоційно-вольових розладах, нестійкості уваги та у недоліках пам’яті, сенсомоторної координації. У другому розділі висвітлено організацію процесу розвитку рухової сфери дітей із затримкою психічного розвитку засобами адаптивного фізичного виховання, визначено розвитку рухових здібностей, що визначають прояв спритності й швидкості рухів, розкрито корекційний потенціал засобів адаптивного фізичного виховання для розвитку рухової сфери дітей із затримкою психічного розвитку. У третьому розділі обґрунтовано експериментальне дослідження ефективності використання засобів адаптивного фізичного виховання для розвитку рухової сфери дітей із затримкою психічного розвитку, розроблено комплекси засобів адаптивного фізичного виховання, які використовувались з визначеним чергуванням видів рухової активності та з урахуванням стану дітей, які приймали участь у дослідженні. Головними методичними вимогами при проведенні формувального експерименту були доступність і конкретність завдань, поступове їх ускладнення і виконання рухових завдань з опорою на сенсорну інформацію. Проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження доповідалися під час проведення «Круглого столу» з проблем психолого-педагогічної і соціальної реабілітації, соціально-трудової адаптації та інтеграції дітей з обмеженими можливостями здоров’я в рамках проблемної групи за темою «Формування безперешкодного середовища для життєдіяльності дітей з обмеженими можливостями здоров’я»; під час участі у VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2020 р., м. Суми); під час участі у VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень, 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 111 сторінок, з них – 83 сторінки основного тексту, 5 рисунків, 6 таблиць, 86 джерел.