Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Ключові слова "Bologna process"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Болонський процес як європейський вимір глобальної інтернаціоналізації вищої освіти(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2005) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ статті здійснено характеристику розвитку Болонського процесу як регіонального європейського прояву такого глобального явища, як інтернаціоналізація вищої освіти. З’ясовано політичні, економічні та академічні мотиви та суперечності розвитку Болонського процесу, показано особливості його запровадження на прикладі країн Південно-Східної Європи.Документ Болонський процес: виміри змін(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ дослідженні проаналізовано сутність Болонського процесу як складної багатоаспектної сукупності реформаційних процесів у сфері вищої освіти, що відбуваються на наднаціональному, національному й інституційному рівнях. Схарактеризовано політичний, соціальний, академічний і культурний виміри змін, що здійснюються в рамках Болонського процесу. Зроблено висновки про позитиви та негативи Болонських реформ у кожному з досліджуваних вимірів.Документ Болонський процес: пошуки шляхів підвищення конкурентноздатності європейської вищої освіти(2002) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ статті проаналізовано мотиви європейських країн щодо формування Європейського простору вищої освіти. Схарактеризовано альтернативні тенденції розвитку вищої освіти у європейському регіоні. Визначено, яким чином реалізація положень Болонської декларації та подальших документів Болонського процесу сприятимуть підвищенню конкурентоздатності європейської вищої освіти.Документ Ринкова стратегія Болонського процесу та глобального поступу вищої освіти(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2006) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ статті аналізуються принципи реалізації Болонського процесу та глобальних реформ вищої освіти в контексті ринкової стратегії освітніх змін. Розглядаються такі принципи реформ, як ерозія суверенітету національної держави та повноти її повноважень у сфері освітньої політики, поширення на освіту ринкових механізмів регулювання, новий менеджеризм та консьюмероцентризм.Документ Соціальний вимір Болонського процесу: «pro» та «contra» реформаційних змін(ПП Жовтий О. О., 2013-10) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ дослідженні показано хронологію розвитку соціального виміру Болонського процесу. Пояснено зацікавленість різних суб’єктів Болонського процесу у реалізації соціальних змін у вищій освіті. Констатовано суперечливий характер процесу реалізації соціального виміру реформ у європейській вищій освіті.