Навчальні видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчальні видання за Ключові слова "assessment of student activity"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтерактивні технології навчання (на прикладі дисципліни «Торговельне підприємництво»)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Майковська Вікторія Ігорівна; Maikovska Viktoriia IhorivnaПосібник підготовлено відповідно до законодавчо-нормативних вимог (законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Національної стратегії розвитку освіти до 2021 року, Концепції Державної програми розвитку освіти, Декларації Болонського Стратегічного Форуму, освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність галузі знань 07 Управління та адміністрування; навчальної програми нормативної навчальної дисципліни «Торговельне підприємництво», в межах міжкафедральної науково-дослідної теми ХТЕІ КНТЕУ «Методика формування та використання персонального середовища в контексті застосування технологій дистанційного навчання» (ДР № 0114U001579, термін виконання 2014-2018 рр.), колективної теми кафедри української мови і літератури «Формування культуромовної особистості фахівця в умовах неперервної освіти» (ДР№0118U006585, термін виконання 2018-2020 рр.), плану роботи науково-дослідної лабораторії «Академічна культура дослідника в освітньому просторі» та ресурсного центру професійного розвитку вчителя української мови і літератури й адресовано на широке коло користувачів: викладачам і студентам, залученим до процесу професійної підготовки за спеціальностями 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», а також 241 «Готельно-ресторанна справа» і 242 «Туризм» та усім, хто досліджує проблеми формування і розвитку підприємницької компетентності молоді. Посібник є авторською розробкою, що розглядає теоретичні, методичні й практичні аспекти формування компетентного фахівця і пропонує навчальні матеріали для застосування їх в процесі формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування. Структура посібника включає два теоретичні розділи і один практичний розділ. У розділі 1 «Психолого-педагогічні основи використання інтерактивних технологій навчання у формуванні підприємницької компетентності бакалаврів» розглядаються методичні засади формування компетентності та професійної мотивації майбутнього фахівця, піднімаються актуальні проблеми впровадження в Україні інтерактивних технологій навчання в процес формування ключових компетентностей, розкривається сутність, зміст і структура підприємницької компетентності як ключової компетентності особистості ХХІ ст. У розділі 2 «Застосування інтерактивних технологій навчання при реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців» розкривається роль компетентнісного підходу в модернізації процесу професійної підготовки з урахуванням вимог ринку, представлено характеристику інтерактивних інструментів формування підприємницької компетентності бакалаврів, викладено пропозиції щодо оцінювання діяльності студентів на інтерактивному занятті. Розділ містить детальний опис відмін інтерактивних технологій навчання, ситуативного моделювання і тренінгу; в ньому подані нові підходи до оцінювання результатів навчання та наведені приклади прийомів оцінювання діяльності студентів за результатами інтерактивного заняття. В розділі представлені авторські розробки шкал оцінювання знань, навичок мислення і навичок презентації думок; автор уточнює особливості оцінювання навичок участі в дискусії та оцінювання студентом власної роботи. У практичному розділі 3 наведено приклади завдань, рекомендованих до застосування на заняттях з дисципліни «Торговельне підприємництво» в межах реалізації інтерактивної технології навчання: різноманітних вправ для тренінгу, сценаріїв паратеатру, завдань для проведення ділових ігор і рішення ситуаційних задач, наведені тексти і завдання для рішення кейсів. Порівняння із аналогами – навчальний посібник підготовлено відповідно до навчального плану спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність галузі знань 07 Управління та адміністрування; навчальної програми нормативної навчальної дисципліни «Торговельне підприємництво» й апробований упродовж 5 років у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку за означеною спеціальністю. Посібник рекомендований до використання в освітньому процесі рішенням вченої ради Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка (протокол № 8 від 24.02.2020 р.). Основні положення посібника обговорювалися на міжнародних і всеукраїнських науково-практичних конференціях упродовж 2014-2018 рр., у т.ч.: Міжнародній науково-методичній конференції «Smart-освіта: ресурси та перспективи» (Київ, 16-17 жовт., 2014 р.), International Scientific-Practical Conference «Innovative potential of socio-economic systems: the challenges of the global world» (Lisbon, Nova School of business and economics, 30 June, 2016); International Scientific Conference «Modernization of socio-economic systems: the new economic condition» (Kielce, State University of Jan Kochanowski, 28 September, 2016), IX Всеукраїнській науковій конференції «Актуальні питання економіки» (Умань, 22 груд., 2017 р.); ІІІ Международной научно-практической Интернет-конференции «Инновационное развитие экономики: предпринимательство, образование, наука» (Минск, 2017 г.), ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Творча спадщина А. С. Макаренка в контексті інноваційного розвитку освіти ХХІ століття» (Суми, 15-16 бер., 2018 р.), Міжнародній науково-практичній конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Академічна культура дослідника в освітньому просторі» (Суми, 17 трав., 2018 р.); обговорено на засіданні кафедри економіки та обліку Харківського торговельно-економічного інституту КНТЕУ і упроваджено в освітній процес Харківського торговельно-економічного інституту КНТЕУ (Витяг з протоколу засідання Вченої ради №11 від 20.06.2018 р.)