Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Ключові слова "bachelors of geographical specialties"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Специфіка застосування міжпредметних зв’язків і професійно-спрямованих завдань в освітньому процесі геоінформатичної підготовки бакалаврів географічних спеціальностей(CумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021) Король Олена Миколаївна; Korol Olena Mykolaivna; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia Hryhorivna; Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Данильченко Олена Сергіївна; Danylchenko Olena SerhiivnaВ умовах жорсткої конкуренції на ринку освітніх послуг гостро постала потреба у впровадженні в освітній процес підготовки бакалаврів географічних спеціальностей ГІС-технологій та підходів і завдань, близьких до реалій професійної діяльності. Метою дослідження є розгляд специфіки застосування міжпредметних зв’язків і професійно-спрямованих завдань в освітньому процесі геоінформатичної підготовки бакалаврів географічних спеціальностей. У дослідженні, в якості методологічної основи професійної підготовки бакалаврів географічних спеціальностей, підібрані загальнодидактичні і специфічні принципи. Серед загальнодидактичних принципів обраний принцип міжпредметних зв’язків для з’ясування впливу на зміст та розмір знань, формування важливих прийомів самостійної роботи. Завдяки йому з’являється можливість будувати навчання нового програмного матеріалу з урахуванням змісту суміжних навчальних дисциплін. Серед специфічних принципів обрано принцип впровадження професійно-спрямованих завдань задля обґрунтування співвідношення фундаментальних і спеціальних знань, їх оптимального об’єднання, яке дає можливість вирішувати професійні завдання. У дослідженні розглянуто використання ГІС-технологій в освітній діяльності, як інструменту впровадження міжпредметних зв’язків та професійно-спрямованих завдань. Адже ці технології дозволяють якісно змінити зміст географічної освіти та сприяють засвоєнню студентами нових знань, умінь та навичок. ГІС-технології дають можливість не обмежуватися аудиторною роботою, а завдяки моделюванню дослідити потенційні маршрути екскурсій та територію ймовірних польових практик, а також допомагають презентувати результативний матеріал, демонструвати географічні явища та процеси. Матеріали наукової роботи мають інтерес для майбутніх бакалаврів географії і вчителів географії, методистів, учителів та викладачів географії.