Навчально-науковий інститут педагогіки і психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчально-науковий інститут педагогіки і психології за Ключові слова "A. S. Makarenko"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Авторська школа А. С. Макаренка: характеристика чинників ефективності(2008) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ дослідженні схарактеризовано такі складові досліджуваного феномену: особистість творця; інноваційність ідей, підходів та технологій; систематичність і комплексність досягнутих перетворень; вагомість результатів. Підкреслено, що результативність виховної системи Макаренка пролягає, по-перше, у безпосередньому спасінні життя вихованців від фізичного знищення в умовах економічної та соціально-політичної кризи кінця 10-х –30-х рр. ХХ ст. По-друге, макаренківські навчально-виховні заклади підготували велику кількість грамотних, кваліфікованих фахівців, що були вкрай необхідними країні в умовах індустріалізації. По-третє, цінність аналізованої виховної системи полягає в тому, що вона застосовувалась у закладах пенітенціарного типу, які стали працювати без рецидивів повернення вихованців до антисоціальної діяльності.Документ Проблема формування особистості у вищій школі в контексті педагогічної спадщини А. С. Макаренка(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaУ доповіді подано короткий зміст дослідження щодо моливості використання педагогічних погдядів А. С. Макаренка у контексті формування особистісті майбутнього фахівця у вищій школіДокумент Чинники ефективної соціалізації особистості у виховних закладах А. С. Макаренка(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina AnatoliivnaУ статті здійснена спроба системного аналізу чинників ефективної соціалізації вихованців у закладах А. С. Макаренка. Проаналізовані вхідні параметри діяльності виховної системи видатного педагога, її процесуальні характеристики, результати та контекстуальні чинники, що мали найбільший вплив на досягнення ефективної соціалізації.