Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти за Ключові слова "adaptation"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організаційні засади робота асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дранковський Олександр Едуардович; Drankovskyi Oleksandr Eduardovych; Бондаренко Юлія Анатоліївна; Bondarenko Julia AnatoliyivnaОб’єктом дослідження є освітній процес в класі з інклюзивним навчанням закладу загальної середньої освіти. Предмет дослідження - організаційні засади роботи асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням. Мета дослідження -дослідити та розкрити організаційні засади роботи асистента вчителя класу з інклюзивним навчанням закладу загальної середньої освіти. Магістерська робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретико-методичні засади організації роботи асистента вчителя класу з інклюзивним навчанням, дано визначення основних понять, розкрито сучасні підходи в роботі асистента вчителя. У другому розділі обґрунтовано й розкрито специфіку участі асистента вчителя класу у роботі консиліуму в закладі освіти, діяльності асистента вчителя у роботі з батьками учнів класу, ролі асистента вчителя у складанні індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, участі асистента вчителя в освітньому процесі на прикладі уроків математики. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Апробація результатів здійснювалася шляхом участі в V Міжнародної науково-практичної конференції для студентів та молодих учених, яка пройшла 19-20 травня 2021 року. Основні результати дослідження висвітлено у публікації: «Соціальна та академічна інклюзія у європейській та вітчизняній вищій освіті» у збірнику наукових праць «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ: ІМІДЖ, МОБІЛЬНІСТЬ ТА СОЦІАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ». Загальний обсяг роботи – 88 сторінок, з них – 74 сторінок основного тексту, 5 таблиць, 93 джерела.Документ Педагогічні умови адаптації дітей із порушеннями зору до навчання в спеціальній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шеремета Людмила Петрівна; Sheremeta Lyudmyla Petrivna; Кобильченко Вадим Володимирович; Kobylchenko Vadym VolodymyrovychОб’єктом дослідження є процес адаптації дітей з порушеннями зору до навчання в школі. Предмет дослідження – педагогічні умови адаптації дітей із порушеннями зору до навчання в спеціальній школі. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи адаптації дітей із порушеннями зору до навчання в умовах спеціальної школи. Досліджено поняття «педагогічні умови», розглянуто спеціальну школу, як інститут освіти й виховання дітей з порушеннями зору, описано психолого-педагогічну характеристику слабозорих дітей. У другому розділі описано критерії, рівні та методики діагностування стану адаптації слабозорої дитини до навчання в спеціальній школі та висвітлено результати констатувального дослідження. У третьому розділі описано формування адаптивно-розвиваючого освітнього середовища слабозорих першокласників, висвітлено програму організації процесу адаптації першокласників з порушеннями зору до навчання в спеціальній школі та проведено аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 100 сторінок, з них – 80 сторінок основного тексту, 2 таблиці, 9 рисунків, 81 джерело.