Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 53
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ділова етика в системі управління закладом вищої освіти як соціальною корпорацією(2020) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna Hennadiivna; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaВ магістерській роботі обґрунтовано трактування ділової етики як елемента системи управління закладом вищої освіти; подано комплексну характеристику ділової моралі й ділового етикету як структуроутворюючих елементів ділової етики вишу; уточнено зміст поняття «ділова етика». З’ясовано, що для ефективної взаємодії в організаційному співтоваристві необхідне загальне інформаційне та ціннісно-нормативне поле, яке якраз і формується корпоративною етикою. Будучи ключовим елементом, що об’єднує людей – учасників виробничого процесу в конкретній організації – в єдиний організм (людська спільнота), корпоративна етика виступає важливим елементом управління трудовими відносинами. Визначено, що управління розвитком норм і стандартів ділової етики закладу вищої освіти, відображених у кодексі ділової етики – це управління розвитком ЗВО. Для формування і впровадження кодексу ділової етики необхідний комплекс заходів, реалізація планомірної політики.Документ Формування національної свідомості студентів в умовах закладу вищої педагогічної освіти(2020) Івченко Андрій Ігорович; Ivchenko Andrii Ihorovych; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana IvanivnaУ магістерському дослідженні вивчено теоретико-практичні засади формування національної свідомості студентів. У першому розділі визначено сутність національної свідомості у сучасних філософсько-педагогічних дослідженнях; з’ясовано соціально-психологічну характеристику студентського віку; виявлено та обґрунтовано педагогічні умови формування національної свідомості студентів в умовах закладу вищої педагогічної освіти. У другому розділі представлено експериментальне дослідження сформованості національної свідомості студентів в умовах закладу віщої педагогічної освіти; розроблено модель формування національної свідомості студентів в умовах закладу вищої педагогічної освіти; сформульовано методичні рекомендації щодо оптимізації формування національної свідомості студентів в умовах закладу віщої педагогічної освіти, що включають такі завдання: розширення знань про історію свого народу, формування шанобливого ставлення до неї; становлення громадянської позиції; участь у громадському житті; формування інтересу до української культури; збереження та розвиток національних традицій декоративно-прикладної творчості; застосування національного колориту в професійній діяльності. У висновках подано основні результати дослідження.Документ Теорія і практика підготовки педагогічних кадрів України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)(2020) Очкур Олексій Сергійович; Ochkur Oleksii Serhiiovych; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaВ магістерській роботі розкрито теоретичні ідеї й особливості здійснення підготовки педагогічних кадрів України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. Окреслено теоретичні ідеї та історичні витоки підготовки педагогічних кадрів України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. Виокремлено зміст, форми і методи підготовки педагогічних кадрів у закладах вищої освіти України досліджуваного періоду, а саме в університетах, на вищих жіночих курсах, у Ніжинському історико-філологічному та Фребелівському педагогічному інституті. З’ясовано, що перехід до предметної системи навчання змістив акценти на саморозвиток творчої незалежної особистості вихованців. Визначено особливості підготовки педагогічних кадрів у вчительських семінаріях України, що були основним типом закладів для підготовки вчителів початкових шкіл у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття: пріоритет релігійного виховання; орієнтація змісту освіти на навчальні програми двокласних початкових училищ; переважання загальнопедагогічної підготовки над загальноосвітньою; надання вагомого значення педагогічній практиці; обмеженість можливостей для саморозвитку вихованців. Виявлено особливості підготовки педагогічних кадрів в учительських інститутах України, що в досліджуваний період полягала у підвищеній увазі до загальнопедагогічної і практичної складових підготовки вчителя з поступовим поглибленням загальноосвітнього компоненту внаслідок необхідності підготовки кадрів для вищих міських училищ. Доведено, що учительські інститути виступали експериментальними майданчиками для апробації педагогічних новацій, пов’язаних передусім з викладанням педагогіки як основного навчального предмету та проведенням чітко структурованої педагогічної практики.Документ Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти(2020) Іванченко Юлія Миколаївна; Ivanchenko Yuliia Mykolaivna; Максименко Тетяна Михайлівна; Maksymenko Tetiana MykhailivnaУ магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти. Уточнено поняття «інформаційно-цифрова компетентність майбутнього учителя». Виокремлено дидактичні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх вчителів: усвідомлення майбутніми учителями необхідності набуття знань; наявність інноваційних форм навчання; включення майбутніх учителів до активної пізнавальної діяльності. Обґрунтовано технології формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти на основі впровадження сучасних електронно-освітніх ресурсів. Визначено рівні сформованості інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх вчителі ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С. Макаренка». Виявлено, що 45% фахівців освіти активно використовують інформаційно-цифрові технології під час навчання, 35% мають деякі прогалини в знаннях, щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій та 20% не часто використовують інформаційно-комунікаційні технології в процесі навчання.Документ Виховання цінностей громадянського суспільства у студентів закладів вищої освіти у процесі професійної підготовки(2020) Пугач Віта Олександрівна; Puhach Vita Oleksandrivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaВ магістерській роботі визначено та науково обґрунтовано фундаментальні цінності громадянського суспільства, правові основи та роль інститутів громадянського суспільства у вихованні у студентської молоді цінностей громадянського суспільства; подальшого розвитку у дослідженні набули: сутність поняття «цінність» як центральної категорії виховання, поняття «громадянське суспільство» як сукупності інститутів, відносин і цінностей; особливості виховання толерантності та віротерпимості, громадянськості та патріотизму студентської молоді в умовах глобалізації і трансформації суспільства.Документ Реформування шкільного інспектування в системі управління освітою в Україні (кінець ХІХ ст. – ХХ ст.)(2020) Дужнікова Вікторія Олексіївна; Duzhnikova Viktoriia Oleksiivna; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaВ магістерській роботі здійснено аналіз методичних основ і досвіду організації інспектування шкіл у системі управління освітою України другої половини ХХ ст.; визначено етапи (І етап (1950-1971 рр.) – етап становлення і динамічних змін в організації шкільної освіти; ІІ етап (1972-1990 рр.) – етап удосконалення процедури інспектування шкільної освіти в Україні; ІІІ етап (1991-2000 рр.) – етап стабілізації системи контролю за діяльністю шкіл у роки відновлення державної незалежності України) та відповідні їм тенденції в інспектуванні шкіл у системі управління освітою України впродовж другої половини ХХ ст. з урахуванням виділених критеріїв (потреби суспільства з урахуванням його суспільно-політичного, соціально-економічного розвитку в підвищенні якості надання освітніх послуг загальноосвітніми навчальними закладами; зміни в освітніх пріоритетах держави; офіційний статус шкільного інспектора; динаміка розвитку типів загальноосвітніх закладів; якісні зміни мети, завдань і змісту інспекторських перевірок; нормативно-правове забезпечення діяльності інспекторів шкіл; утілення у практику роботи шкіл досягнень педагогічної науки).Документ Саморозвиток майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки у закладі вищої освіти(2020) Черкова Владлена Віталіївна; Cherkova Vladlena Vitaliivna; Лазарєв Микола Остапович; Lazariev Mykola OstapovychВ магістерській роботі теоретично обґрунтовано та практично перевірено рівень саморозвитку майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки у закладі вищої освіти; розробленні практичні рекомендації щодо підвищення рівня саморозвитку майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки у закладі вищої освіти.Документ Управління соціальними процесами в конфліктних ситуаціях у військових колективах(2020) Гулинін Валентин Миколайович; Hulynin Valentyn Mykolaiovych; Пшенична Любов Василівна; Pshenychna Liubov VasylivnaВ магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні основи управління соціальними процесами в конфліктних ситуаціях у військових колективах. Подано теоретичне обґрунтування сутності, змісту, структури, функцій і динаміки конфлікту керівника та підлеглого, як специфічної форми соціальної взаємодії, визначено основні сутнісні ознаки конфліктної взаємодії керівника та підлеглого. У дослідженні запропоновано нові дефініції таких понять, як конфліктна ситуація та конфліктна взаємодія. Виявлено пріоритетні стратегії управління соціальними процесами в конфліктних ситуаціях у військових колективах. Визначено особливості управління соціальними процесами в конфліктних ситуаціях у військових колективах.Документ Методологічні засади управління процесами соціалізації студентів ЗВО(2020) Сіренко Олена Станіславівна; Sirenko Olena Stanislavivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaВ магістерській роботі виділені фактори, що визначають ефективність управління процесом соціалізації студентів закладу вищої освіти; ставлення до навчально-виховного процесу у закладі вищої освіти; особливості управління процесом соціалізації у закладі вищої освіти; роль зовнішньої оцінки успішності соціалізації ; необхідність прискорення соціалізації; виділена сукупність принципів організації навчально-виховного процесу, що визначають успішне управління соціалізацією студентів закладу вищої освіти: соціальної спрямованості, індивідуалізації, комунікативності, суб'єктності, прогностичності, системності; запропоновані та апробовані напрямки управління процесами соціалізації студентів.Документ Методологічні засади управління якістю освіти у сучасному ЗВО(2020) Лазаренко Вероніка Олегівна; Lazorenko Veronika Olehivna; Козлов Дмитро Олександрович; Kozlov Dmytro OleksandrovychУ магістерській роботі визначено сутнісне значення поняття «якість» як багатофакторного феномена; систематизовані методологічні підходи до моделювання системи управління якістю освіти у закладі вищої освіти; розроблена модель управління якістю, представлена на рівнях: підсистеми управлінських підходів, теоретико-методологічних підстав, ціннісної сутності компонентів і чинників освіти різної природи; визначена система принципів внутрішньовишівського управління якістю, цілеорієнтованих на виконання регулятивної функції на загальнонауковому, стратегічному, практико-орієнтованому, технічному, конкретно-науковому і факторному рівнях; представлений алгоритм побудови системи управління якістю освіти у закладі вищої освіти.Документ Кадровий менеджмент важливий фактор управління організацією(2020) Кондратенко Сергій Дмитрович; Kondratenko Serhii Dmytrovych; Живодьор Володимир Федорович; Zhyvodor Volodymyr FedorovychВ магістерській роботі у відповідності до теми роботи здійснено узагальнення сучасних джерел з проблем кадрового менеджменту, його впливу на ефективність діяльності організації, проаналізовано сучасні напрямки реалізації кадрового менеджменту.Документ Корпоративна культура в системі управління освітньою організацією(2020) Бражник Лариса Євгенівна; Brazhnyk Larysa Yevhenivna; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychВ магістерській роботі розглянуто теоретико-методологічні проблеми дослідження управлінського потенціалу корпоративної культури та визначено найбільш оптимальні підходи до дослідження корпоративної культури як інструменту управління освітніми організаціями з метою підвищення ефективності їх діяльності; виявлено основні тенденції розвитку освіти і їх вплив на корпоративну культуру освітньої організації; обґрунтовано необхідність переходу освітніх установ на іншу управлінську парадигму, адекватну жорстким конкурентним умовам функціонування освітніх організацій; виявлено та розглянуто основні моделі корпоративної культури освітньої організації і особливості їх управлінського потенціалу, що дозволяють регулювати діяльність освітньої організації; розкрито роль управлінського потенціалу корпоративної культури освітньої організації в процесі згладжування конфліктів інноваційного розвитку сучасних організацій освіти, наявність яких обумовлено відсутністю цілісної і єдиної моделі корпоративної культури в освітній організації.Документ Трансформація ідеї університету в зарубіжній та вітчизняній науковій думці(2020) Холодков Олексій Віталійович; Kholodkov Oleksii Vitaliiovych; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaВ магістерській роботі окреслено трансформації основних підходів зарубіжних та вітчизняних учених до інтерпретації ідеї університету. Подальшого розвитку набули уявлення про англійську, французьку, німецьку та американську моделі університетської освіти. З’ясовано особливості здійснення рецепції ідеї університету вітчизняною науковою думкою Нового часу. Розкрито основні напрями наукових пошуків вітчизняних дослідників щодо досліджуваного феномену на імперському рівні – слов’янофільський та західницький. Підтверджено, що на власне українському рівні в середовищі вітчизняних інтелектуалів на межі ХІХ–ХХ ст. відбувалася активна розробка концепції українського університету. Схарактеризовано погляди зарубіжних учених середини ХХ – початку ХХІ ст. щодо ідеї університету. Встановлено, що результатом зарубіжної наукової думки на сучасному етапі стала розробка нових посткласичних ідей університету (підприємницького, інноваційного, дослідницького, проектно-орієнтованого, регіонального, віртуального, корпоративного, мегауніверситету, мультиверситету тощо). Розкрито трансформацію ідеї університету у вітчизняній науковій думці на сучасному етапі. З’ясовано, що представники сучасної української науки активно долучилися до вивчення та аналізу основних версій ідеї, місії, призначення та сутності університету (вищої школи взагалі), представлених у контексті різних історичних епох. Аргументовано, що означені пошуки стали підґрунтям для власного осмислення та рецепції ідей університету, розроблених закордонними колегами, які позиціонуються як перспективні напрями виходу з кризи, в якій перебуває вітчизняна вища освіта.Документ Організаційно-педагогічні умови управління освітнім процесом у закладі дошкільної освіти(2020) Аксьонова Яна Олексіївна; Aksonova Yana Oleksiivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaВ магістерській роботі схарактеризовано особливості управління закладом дошкільної освіти в сучасних умовах. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови управління освітнім процесом у ЗДО. Розроблено критеріально-діагностичний комплекс для оцінки ефективності управління освітнім процесом у ЗДО. Експериментально перевірено ефективність організаційно-педагогічних умов управління освітнім процесом у закладі дошкільної освіти. Розроблено та експериментально перевірено ефективність планування освітнього процесу на основі технології складання інтелектуальних карт.Документ Соціально-педагогічні умови формування іміджу закладу вищої освіти(2020) Дорошенко Євген Вікторович; Doroshenko Yevhen Viktorovych; Живодьор Володимир Федорович; Zhyvodor Volodymyr FedorovychВ магістерській роботі проведено комплексне дослідження теоретичних, методологічних, методичних, практичних питань формування іміджу закладу вищої освіти в єдиному освітньому просторі в умовах динаміки зовнішнього і внутрішнього середовища. Теоретико-методологічні положення концепції формування іміджу закладу вищої освіти сприяють збагаченню теорії професійної освіти. Визначено сутність і поняття іміджу закладу вищої освіти в єдиному освітньому просторі, його роль у формуванні і розвитку профільної системи освіти. Розроблено теоретико-методологічне підґрунтя і зміст концепції формування іміджу закладу вищої освіти (визначена сукупність наукових підходів; встановлені закономірності і провідні принципи; спроектована модель, виявлено комплекс управлінських і організаційно-педагогічних умов її реалізації).Документ Педагогічні умови розвитку професійної культури майбутніх менеджерів в умовах університету(2020) Поповченко Андрій Леонідович; Popovchenko Andrii Leonidovych; Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna HennadiivnaВ магістерській роботі визначено й теоретично обґрунтовано сутність понять: «професійна культура» та «професійна культура майбутніх менеджера», визначено її структуру та функції; обґрунтовано комплекс педагогічних умов розвитку професійної культури майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти і забезпечення стійкої мотивації; збагачення професійно орієнтованих дисциплін нормативного циклу культурною проблематикою; використання в освітньому процесі активних та інтерактивних методів навчання; визначено критерії, показники та рівні розвитку професійної культури майбутніх менеджерів у фаховій підготовці; уточнено особливості професійної діяльності менеджерів.Документ Управління використанням професійного потенціалу персоналу закладу освіти(2020) Малик Ірина Олександрівна; Malyk Iryna Oleksandrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaВ магістерській роботі визначено особливості оцінки праці адміністративно-управлінського персоналу освітнього закладу; здійснено аналіз ефективності використання трудових ресурсів закладів освіти; розроблено основні напрями підвищення ефективності використання професійного потенціалу персоналу закладу освіти.Документ Комунікативна культура викладача закладу вищої освіти та її розвиток у професійній діяльності(2020) Дмитрівська Анна Миколаївна; Dmytrivska Anna Mykolaiivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana IvanivnaВ магістерській роботі теоретично обґрунтовано провідні напрямки діяльності з розвитку комунікативної культури викладача закладу вищої освіти: розроблено модель розвитку комунікативної культури викладача закладу вищої освіти; визначено зміст понять «комунікативна культура викладача закладу вищої освіти».Документ Сучасні інформаційно-цифрові технології в управлінні освітнім процесом закладу освіти(2020) Іванченко Юлія Миколаївна; Ivanchenko Yuliia Mykolaivna; Лазарєв Микола Остапович; Lazariev Mykola OstapovychУ магістерській роботі визначено особливості застосування інформаційно-цифрових технологій в управлінні освітнім процесом закладу освіти. З’ясовано, що інформаційно-цифрова технологія в закладі освіти – це інтегроване утворення, що базується на способах трансляції інформаційних даних, що дозволяє вирішувати поставлені завдання за короткі проміжки часу керівним складом, педагогічними фахівцями, здобувачами освіти для визначення інформаційної потреби, пошуку інформації та ефективної роботи з нею в усіх її формах та представленнях. Уточнено структуру та особливості становлення і розвитку інформаційних технологій в управлінні освітнім процесом закладу освіти. Конкретизовано динаміку розвитку інформаційно-цифрових технологій в управлінні закладу освіти та окреслено можливості використання позитивного досвіду в сучасних умовах інформатизації освітнього простору.Документ Організаційно-педагогічні засади проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти в системі управління освітою(2020) Подлєсна Юлія Юріївна; Podliesna Yuliia Yuriivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaВ магістерській роботі обґрунтуванні сутності, змісту, технології проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти на основі програмно-цільового підходу до формування життєтворчості особистості; експериментальній перевірці моделі проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти; методичних рекомендаціях щодо впровадження і використання моделі проєктування розвитку ЗЗСО.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »