Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 53
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Саморозвиток майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки у закладі вищої освіти(2020) Черкова Владлена Віталіївна; Cherkova Vladlena Vitaliivna; Лазарєв Микола Остапович; Lazariev Mykola OstapovychВ магістерській роботі теоретично обґрунтовано та практично перевірено рівень саморозвитку майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки у закладі вищої освіти; розробленні практичні рекомендації щодо підвищення рівня саморозвитку майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки у закладі вищої освіти.Документ Корпоративна культура в системі управління освітньою організацією(2020) Бражник Лариса Євгенівна; Brazhnyk Larysa Yevhenivna; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychВ магістерській роботі розглянуто теоретико-методологічні проблеми дослідження управлінського потенціалу корпоративної культури та визначено найбільш оптимальні підходи до дослідження корпоративної культури як інструменту управління освітніми організаціями з метою підвищення ефективності їх діяльності; виявлено основні тенденції розвитку освіти і їх вплив на корпоративну культуру освітньої організації; обґрунтовано необхідність переходу освітніх установ на іншу управлінську парадигму, адекватну жорстким конкурентним умовам функціонування освітніх організацій; виявлено та розглянуто основні моделі корпоративної культури освітньої організації і особливості їх управлінського потенціалу, що дозволяють регулювати діяльність освітньої організації; розкрито роль управлінського потенціалу корпоративної культури освітньої організації в процесі згладжування конфліктів інноваційного розвитку сучасних організацій освіти, наявність яких обумовлено відсутністю цілісної і єдиної моделі корпоративної культури в освітній організації.Документ Методологічні засади управління процесами соціалізації студентів ЗВО(2020) Сіренко Олена Станіславівна; Sirenko Olena Stanislavivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaВ магістерській роботі виділені фактори, що визначають ефективність управління процесом соціалізації студентів закладу вищої освіти; ставлення до навчально-виховного процесу у закладі вищої освіти; особливості управління процесом соціалізації у закладі вищої освіти; роль зовнішньої оцінки успішності соціалізації ; необхідність прискорення соціалізації; виділена сукупність принципів організації навчально-виховного процесу, що визначають успішне управління соціалізацією студентів закладу вищої освіти: соціальної спрямованості, індивідуалізації, комунікативності, суб'єктності, прогностичності, системності; запропоновані та апробовані напрямки управління процесами соціалізації студентів.Документ Ділова етика в системі управління закладом вищої освіти як соціальною корпорацією(2020) Довгополова Ганна Геннадіївна; Dovhopolova Hanna Hennadiivna; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaВ магістерській роботі обґрунтовано трактування ділової етики як елемента системи управління закладом вищої освіти; подано комплексну характеристику ділової моралі й ділового етикету як структуроутворюючих елементів ділової етики вишу; уточнено зміст поняття «ділова етика». З’ясовано, що для ефективної взаємодії в організаційному співтоваристві необхідне загальне інформаційне та ціннісно-нормативне поле, яке якраз і формується корпоративною етикою. Будучи ключовим елементом, що об’єднує людей – учасників виробничого процесу в конкретній організації – в єдиний організм (людська спільнота), корпоративна етика виступає важливим елементом управління трудовими відносинами. Визначено, що управління розвитком норм і стандартів ділової етики закладу вищої освіти, відображених у кодексі ділової етики – це управління розвитком ЗВО. Для формування і впровадження кодексу ділової етики необхідний комплекс заходів, реалізація планомірної політики.Документ Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти(2020) Іванченко Юлія Миколаївна; Ivanchenko Yuliia Mykolaivna; Максименко Тетяна Михайлівна; Maksymenko Tetiana MykhailivnaУ магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти. Уточнено поняття «інформаційно-цифрова компетентність майбутнього учителя». Виокремлено дидактичні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх вчителів: усвідомлення майбутніми учителями необхідності набуття знань; наявність інноваційних форм навчання; включення майбутніх учителів до активної пізнавальної діяльності. Обґрунтовано технології формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів у закладі вищої освіти на основі впровадження сучасних електронно-освітніх ресурсів. Визначено рівні сформованості інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх вчителі ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С. Макаренка». Виявлено, що 45% фахівців освіти активно використовують інформаційно-цифрові технології під час навчання, 35% мають деякі прогалини в знаннях, щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій та 20% не часто використовують інформаційно-комунікаційні технології в процесі навчання.Документ Формування національної свідомості студентів в умовах закладу вищої педагогічної освіти(2020) Івченко Андрій Ігорович; Ivchenko Andrii Ihorovych; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana IvanivnaУ магістерському дослідженні вивчено теоретико-практичні засади формування національної свідомості студентів. У першому розділі визначено сутність національної свідомості у сучасних філософсько-педагогічних дослідженнях; з’ясовано соціально-психологічну характеристику студентського віку; виявлено та обґрунтовано педагогічні умови формування національної свідомості студентів в умовах закладу вищої педагогічної освіти. У другому розділі представлено експериментальне дослідження сформованості національної свідомості студентів в умовах закладу віщої педагогічної освіти; розроблено модель формування національної свідомості студентів в умовах закладу вищої педагогічної освіти; сформульовано методичні рекомендації щодо оптимізації формування національної свідомості студентів в умовах закладу віщої педагогічної освіти, що включають такі завдання: розширення знань про історію свого народу, формування шанобливого ставлення до неї; становлення громадянської позиції; участь у громадському житті; формування інтересу до української культури; збереження та розвиток національних традицій декоративно-прикладної творчості; застосування національного колориту в професійній діяльності. У висновках подано основні результати дослідження.Документ Реформування шкільного інспектування в системі управління освітою в Україні (кінець ХІХ ст. – ХХ ст.)(2020) Дужнікова Вікторія Олексіївна; Duzhnikova Viktoriia Oleksiivna; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaВ магістерській роботі здійснено аналіз методичних основ і досвіду організації інспектування шкіл у системі управління освітою України другої половини ХХ ст.; визначено етапи (І етап (1950-1971 рр.) – етап становлення і динамічних змін в організації шкільної освіти; ІІ етап (1972-1990 рр.) – етап удосконалення процедури інспектування шкільної освіти в Україні; ІІІ етап (1991-2000 рр.) – етап стабілізації системи контролю за діяльністю шкіл у роки відновлення державної незалежності України) та відповідні їм тенденції в інспектуванні шкіл у системі управління освітою України впродовж другої половини ХХ ст. з урахуванням виділених критеріїв (потреби суспільства з урахуванням його суспільно-політичного, соціально-економічного розвитку в підвищенні якості надання освітніх послуг загальноосвітніми навчальними закладами; зміни в освітніх пріоритетах держави; офіційний статус шкільного інспектора; динаміка розвитку типів загальноосвітніх закладів; якісні зміни мети, завдань і змісту інспекторських перевірок; нормативно-правове забезпечення діяльності інспекторів шкіл; утілення у практику роботи шкіл досягнень педагогічної науки).Документ Теорія і практика підготовки педагогічних кадрів України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)(2020) Очкур Олексій Сергійович; Ochkur Oleksii Serhiiovych; Корж-Усенко Лариса Вікторівна; Korzh-Usenko Larysa ViktorivnaВ магістерській роботі розкрито теоретичні ідеї й особливості здійснення підготовки педагогічних кадрів України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. Окреслено теоретичні ідеї та історичні витоки підготовки педагогічних кадрів України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. Виокремлено зміст, форми і методи підготовки педагогічних кадрів у закладах вищої освіти України досліджуваного періоду, а саме в університетах, на вищих жіночих курсах, у Ніжинському історико-філологічному та Фребелівському педагогічному інституті. З’ясовано, що перехід до предметної системи навчання змістив акценти на саморозвиток творчої незалежної особистості вихованців. Визначено особливості підготовки педагогічних кадрів у вчительських семінаріях України, що були основним типом закладів для підготовки вчителів початкових шкіл у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття: пріоритет релігійного виховання; орієнтація змісту освіти на навчальні програми двокласних початкових училищ; переважання загальнопедагогічної підготовки над загальноосвітньою; надання вагомого значення педагогічній практиці; обмеженість можливостей для саморозвитку вихованців. Виявлено особливості підготовки педагогічних кадрів в учительських інститутах України, що в досліджуваний період полягала у підвищеній увазі до загальнопедагогічної і практичної складових підготовки вчителя з поступовим поглибленням загальноосвітнього компоненту внаслідок необхідності підготовки кадрів для вищих міських училищ. Доведено, що учительські інститути виступали експериментальними майданчиками для апробації педагогічних новацій, пов’язаних передусім з викладанням педагогіки як основного навчального предмету та проведенням чітко структурованої педагогічної практики.Документ Управління інформаційно-розвивальним середовищем інноваційного закладу загальної середньої освіти(2020) Ткаченко Анастасія Андріївна; Tkachenko Anastasiia Andriivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaВ магістерській роботі сформульовано сутнісних характеристик інформаційно-розвивального середовища інноваційного закладу загальної середньої освіти; визначено та систематизовано теоретико-педагогічних, методичних та технологічних вимог до оцінки якості механізмів управління інформаційно-розвивальним середовищем інноваційного закладу загальної середньої освіти; обґрунтовано сукупності основних принципів управління інформаційно-розвивальним середовищем інноваційного закладу загальної середньої освіти; розроблено умови підготовки вчителів до управління інформаційно-розвивальним середовищем; розкрито можливості інформаційно-розвивального середовища інноваційного закладу загальної середньої освіти як умови розвитку особистості того, хто навчається в процесі взаємодії з медійними та інформаційними засобами..Документ Виховання цінностей громадянського суспільства у студентів закладів вищої освіти у процесі професійної підготовки(2020) Пугач Віта Олександрівна; Puhach Vita Oleksandrivna; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaВ магістерській роботі визначено та науково обґрунтовано фундаментальні цінності громадянського суспільства, правові основи та роль інститутів громадянського суспільства у вихованні у студентської молоді цінностей громадянського суспільства; подальшого розвитку у дослідженні набули: сутність поняття «цінність» як центральної категорії виховання, поняття «громадянське суспільство» як сукупності інститутів, відносин і цінностей; особливості виховання толерантності та віротерпимості, громадянськості та патріотизму студентської молоді в умовах глобалізації і трансформації суспільства.Документ Професійне становлення викладачів-початківців закладу вищої освіти(2020) Мишаков Богдан Анатолійович; Myshakov Bohdan Anatoliiovych; Живодьор Володимир Федорович; Zhyvodor Volodymyr FedorovychВ магістерській роботі розглянуто виявлено особливості педагогічної діяльності викладачів-початківців закладу вищої освіти: невисокий рівень сформованості професійно значущих характеристик особистості викладачів-початківців (облік реакції аудиторії, вміння зняти напругу і втому аудиторії, причетність, тактовність, об’єктивність, педагогічна спрямованість та ін.); найчастіше неадекватна самооцінка; недостатність психолого-педагогічних знань, пов’язаних зі специфікою викладання у вищій школі і невміння використовувати теоретичні знання на практиці; невміння рефлексувати та аналізувати хід і результати своєї педагогічної діяльності; непослідовність у застосуванні методів в процесі спілкування.Документ Методологічні засади управління якістю освіти у сучасному ЗВО(2020) Лазаренко Вероніка Олегівна; Lazorenko Veronika Olehivna; Козлов Дмитро Олександрович; Kozlov Dmytro OleksandrovychУ магістерській роботі визначено сутнісне значення поняття «якість» як багатофакторного феномена; систематизовані методологічні підходи до моделювання системи управління якістю освіти у закладі вищої освіти; розроблена модель управління якістю, представлена на рівнях: підсистеми управлінських підходів, теоретико-методологічних підстав, ціннісної сутності компонентів і чинників освіти різної природи; визначена система принципів внутрішньовишівського управління якістю, цілеорієнтованих на виконання регулятивної функції на загальнонауковому, стратегічному, практико-орієнтованому, технічному, конкретно-науковому і факторному рівнях; представлений алгоритм побудови системи управління якістю освіти у закладі вищої освіти.Документ Організаційно-педагогічні засади проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти в системі управління освітою(2020) Подлєсна Юлія Юріївна; Podliesna Yuliia Yuriivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaВ магістерській роботі обґрунтуванні сутності, змісту, технології проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти на основі програмно-цільового підходу до формування життєтворчості особистості; експериментальній перевірці моделі проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти; методичних рекомендаціях щодо впровадження і використання моделі проєктування розвитку ЗЗСО.Документ Вплив корпоративного управління на якість діяльності організації(2020) Маслов Ігор Євгенійович; Maslov Ihor Yevheniiovych; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychВ магістерській роботі розглянуто здійснено узагальнення теоретичних підходів до впливу корпоративного управління на якість діяльності організації; з урахуванням виявлених особливостей корпоративного управління встановлено та обґрунтовано наявність позитивного зв’язку між рівнем розвитку корпоративного управління та якістю діяльності вітчизняних організацій; здійснено аналіз системи управління ризиками корпоративного управління в організаціях.Документ Управління соціальними процесами в конфліктних ситуаціях у військових колективах(2020) Гулинін Валентин Миколайович; Hulynin Valentyn Mykolaiovych; Пшенична Любов Василівна; Pshenychna Liubov VasylivnaВ магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні основи управління соціальними процесами в конфліктних ситуаціях у військових колективах. Подано теоретичне обґрунтування сутності, змісту, структури, функцій і динаміки конфлікту керівника та підлеглого, як специфічної форми соціальної взаємодії, визначено основні сутнісні ознаки конфліктної взаємодії керівника та підлеглого. У дослідженні запропоновано нові дефініції таких понять, як конфліктна ситуація та конфліктна взаємодія. Виявлено пріоритетні стратегії управління соціальними процесами в конфліктних ситуаціях у військових колективах. Визначено особливості управління соціальними процесами в конфліктних ситуаціях у військових колективах.Документ Організаційно-педагогічні засади управління сучасним закладом освіти(2020) Петухова Вікторія Петрівна; Petukhova Viktoriia Petrivna; Живодьор Володимир Федорович; Zhyvodor Volodymyr FedorovychУ магістерській роботі проаналізовано законодавчу базу, на основі якої функціонує сучасний заклад загальної середньої освіти в системі освіти України та уточнено поняття «управління» в науково-педагогічних джерелах. Визначено організаційно-педагогічні засади управління сучасним закладом освіти. Схарактеризовано особливості структури управління закладу загальної середньої освіти та виділені ієрархічні взаємоповʼязані рівні управління у системі внутрішкільного управління КУ Сумської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 ім. генерал-лейтенанта А. Морозова, м. Суми, Сумської області: рівень директора школи; рівень заступників директора; рівень керівників методичних обʼєднань; рівень педагогічних працівників. З’ясовано стан ефективності управлінської діяльності керівника сучасного закладу освіти.Документ Формування ціннісних орієнтацій студентів в умовах закладу вищої педагогічної освіти(2020) Куца Ангеліна Миколаївна; Kutsa Anhelina Mykolaivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana IvanivnaВ магістерській роботі розглянуто теоретико-практичні засади дослідження особливостей формування ціннісних орієнтацій студентів в умовах закладу вищої педагогічної освіти. У першому розділі магістерського дослідження визначено сутність категорії «ціннісні орієнтації» у контексті філософсько-педагогічних досліджень; з’ясовано соціально-психологічні особливості студентського віку; проаналізовано проблему формування ціннісних орієнтацій студентів у сучасних дослідженнях. У другому розділі представлено експериментальне дослідження та аналіз сформованості ціннісних орієнтацій студентів в умовах закладу вищої педагогічної освіти; розроблено модель формування ціннісних орієнтацій студентів в умовах закладу вищої педагогічної освіти, що побудована з урахуванням особистісно-орієнтованого, індивідуально-діяльнісного, компетентнісного, продуктивного та аксіологічного підходів і дозволяє за допомогою створення педагогічних умов та послідовного функціонування когнітивно-гносеологічної, мотиваційно-ціннісної, особистісно-творчої та креативної складових забезпечувати оптимальний рівень сформованості ціннісних орієнтацій студентів. В роботі сформульовано засади формування ціннісних орієнтацій студентів в умовах закладу вищої педагогічної освіти. У висновках подано основні результати дослідження.Документ Організаційно-педагогічні умови управління освітнім процесом у закладі дошкільної освіти(2020) Аксьонова Яна Олексіївна; Aksonova Yana Oleksiivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha BorysivnaВ магістерській роботі схарактеризовано особливості управління закладом дошкільної освіти в сучасних умовах. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови управління освітнім процесом у ЗДО. Розроблено критеріально-діагностичний комплекс для оцінки ефективності управління освітнім процесом у ЗДО. Експериментально перевірено ефективність організаційно-педагогічних умов управління освітнім процесом у закладі дошкільної освіти. Розроблено та експериментально перевірено ефективність планування освітнього процесу на основі технології складання інтелектуальних карт.Документ Кадровий менеджмент важливий фактор управління організацією(2020) Кондратенко Сергій Дмитрович; Kondratenko Serhii Dmytrovych; Живодьор Володимир Федорович; Zhyvodor Volodymyr FedorovychВ магістерській роботі у відповідності до теми роботи здійснено узагальнення сучасних джерел з проблем кадрового менеджменту, його впливу на ефективність діяльності організації, проаналізовано сучасні напрямки реалізації кадрового менеджменту.Документ Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх юристів у закладі вищої освіти(2020) Маломуж Сергій Вікторович; Malomuzh Serhii Viktorovych; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaВ магістерській роботі на основі системного підходу до аналізу педагогічних процесів теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх юристів навичок ефективного застосування ІКТ у фаховій діяльності; удосконалено зміст, форми і методи проведення занять з ІКТ під час підготовки майбутніх юристів у ЗВО, зокрема запроваджено комплексні заняття з фахово-орієнтованих дисциплін, де реалізовано модель навчання, провідною особливістю якої є поступовий перехід від традиційної аудиторної форми організації навчального процесу до індивідуально-консультаційної.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »