Педагогічна майстерність учителя та інноваційні стратегії навчання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Педагогічна майстерність учителя та інноваційні стратегії навчання за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічна майстерність учителя та інноваційні стратегії навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024)У збірнику представлено узагальнені результати досліджень учасників Міжрегіональної науково-практичної конференції «Педагогічна майстерність учителя та інноваційні стратегії навчання». Проблематика наукових розвідок: актуальні проблеми формування і розвитку педагогічної майстерності учителя нової української школи; сучасні напрями лінгвоперсонології, лінгводидактики, методики навчання української та зарубіжної літератури; технології формування української культуромовної особистості фахівця під час навчально-пізнавальної, науково-дослідної, практичної підготовки у вищому педагогічному навчальному закладі та в умовах післядипломної педагогічної освіти; популяризація результатів наукових, науково-методичних досліджень здобувачів освіти, учителів, викладачів, науковців тощо. Збірник рекомендовано для широкого кола фахівців.Документ Готовність учителя початкової школи до забезпечення ефективної взаємодії в умовах післядипломної педагогічної освіти: теоретичні аспекти(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Пріма Раїса; Prima Raisa; Пріма Дмитро; Prima DmytroУ статті висвітлено деякі теоретичні аспекти проблеми готовності вчителя початкової школи до забезпечення ефективної взаємодії в умовах післядипломної педагогічної освіти. Для досягнення визначеної мети використано такі методи дослідження: теоретичний аналіз наукової літератури, матеріали періодичних видань із теми дослідження, інтерпретаційно‐аналітичний метод, узагальнення. Актуалізовано необхідність підготовки вчителів початкової школи, здатних до партнерської взаємодії на засадах гуманізму, демократії та загальнолюдських цінностей. Внесено уточнення щодо дефініціювання понять «готовність учителя початкової школи», «ефективна взаємодія», специфіки післядипломної педагогічної освіти у забезпеченні ефективної взаємодії. Ефективна взаємодія розглядається як сумісно вибудована дія учасників освітнього процесу, які забезпечують необхідні умови для розвитку особистісного потенціалу, навичок рефлексивної поведінки, емоційного комфорту, навичок ефективного вербального і невербального спілкування, саморегуляції, розвитку потреби в самоактуалізації. Поняття «готовність учителя початкової школи до ефективної взаємодії в умовах післядипломної педагогічної освіти» потрактовано як інтегративну особистісно‐професійну характеристику, що акумулює мотивацію до партнерської взаємодії, комплекс знань, необхідних для розуміння і налагодження спільних дій, здатність вибудовувати конструктивний контакт (вербальне і невербальне спілкування) суб’єктів освітнього процесу, навички рефлексивної поведінки (взаєморозуміння, взаємовплив), саморегуляції та самоактуалізації. Узагальнено, що ефективна педагогічна взаємодія суб’єктів післядипломної педагогічної освіти вимагає формування нового педагогічного мислення викладача системи післядипломної освіти, спрямованого на дорослих учасників означеної суб’єкт‐суб’єктної взаємодії.