Перегляд за Автор "Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 50
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Differential Diagnosis of Motor Alalia(2016) Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaThe special interest to the diagnosis and correction of speech disorders, namely, to the motor alalia, at the present stage of development of correctional pedagogy is highlighted in the article. The issues of alalia diagnosis at an early age are pretty difficult. The alalia is often confused with similar conditions in other forms of speech disorders: gluconat, a severe degree of hearing loss with the delay on this background, speech development, speech and language disorders with mental retardation, deaf syndrome, with aphasia and etc. While exanimating children with alalia speech therapy should be guided by all the principles that allow to identify possible causes and mechanisms of the disorder, its dynamics, symptoms, and eventually the correct diagnosis and determine the prognosis. Diagnostics of child with alalia consist of the child examination by the psychological-medical-pedagogical commission specialists and a survey of teacher-pathologist. It can be divided five stages of examination of child with alalia in a special group: an evaluation, diagnostic, analytical, and forecasting information. The final diagnosis is made only after a careful study and comparison of the totality of the results of the survey. In diagnosis it is necessary to fix the shape of the disorder, it’s possible causes, characteristic manifestations and degrees of severity.Документ Modernization of Education in the Context of Informatization and Automation(2021-04-30) Moroz Liudmyla; Shabelnyk Tetiana; Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna; Varakuta Volodymyr; Push Olena; Vysochan Lesia; Blahun Nataliia; Мороз Людмила Василівна; Шабельник Тетяна; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Варакута Володимир; Пуш Олена; Височан Леся; Благун НаталіяThe article studies the implementation of automation in the education process as a convenient interface of a document management system, on the one hand, which makes it easy to navigate the program, requiring from the user only a small amount of any special skills in working with electronic computers, on the other hand, it provides to the user operational information about all the data of interest to him, taking into account the access rights given to this or that information, stored in the enterprise database.Документ Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С. П., 2019) Середа Катерина Анатоліївна; Sereda Kateryna Anatoliivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaНа основі аналізу наукових джерел у статті розглянуто використання усної народної творчості як одного із найкращих засобів впливу на розвиток мовлення в дошкільному віці.Документ Використання шумотерапії у корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення(ФОП Цьома С. П., 2017) Забашта Катерина Вікторівна; Zabashta Kateryna Viktorivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ статті розглядається методика шумотерапії, яка дає змогу впливати на розвиток фонетико-фонематичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку.Документ Вплив дисфункцій сенсорних систем на мовленнєвий розвиток дітей із моторною алалією(ФОП Цьома С.П., 2021) Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna; Кузьміна Жанна Юріївна; Kuzmina Zhanna YuriivnaУ статті подається характеристика кожної з сенсорної системи, розглянуто дисфункції сенсорних систем і проаналізовано вплив дисфункцій на мовленнєвий розвиток дітей із моторною алалією.Документ Генетична обумовленість моторної алалії(Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing, 2017) Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ статті описані генетичні чинники моторної алалії. Розглянуто можливості профілактики цього мовленнєвого порушення.Документ Генетичні чинники етіології моторної алалії(Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017) Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaСтаття містить аналіз сучасних генетичних досліджень, спрямованих на вивчення проблеми етіології моторної алалії. Спираючись на класифікацію мовленнєвих порушень, запропоновану американською асоціацією мови, мовлення та слуху у статті висвітлено поняття «апраксія мовлення в дитинстві», що є синонімом моторної алалії. У викладі матеріалу розглянуто генетичну теорію виникнення зазначеного мовленнєвого порушення, яка заснована на вивченні мутації гена FOXP2. Дослідження показують, що всі повʼязані з FOXP2 мовні та мовленнєві порушення, незалежно від основної генетичної зміни, мають явний фенотип: апраксію мовлення в дитинстві, порушення рухового програмування мовлення або планування, яке впливає на продукування, послідовність, час і вимову звуків, складів і слів. Описане є результатом порушення частин мозку, які планують і координують рухи губ, рота і язика. Враховуючи сучасні дослідження дитячої апраксії, зазначено, що ця проблема й до теперішнього часу залишається недостатньо вивченою. Неоднозначність результатів, які отримують різні автори, а також потреба у діагностиці та корекції зазначеного мовленнєвого порушення свідчать про необхідність подальших наукових пошуків у цьому напрямі.Документ Дослідження стану мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня(ФОП Цьома С. П., 2018-02-15) Куриленко Тетяна Юріївна; Kurylenko Tetiana Yuriivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ статті висвітлено аналіз результатів дослідження мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня з метою визначення стану їх мовлення, що сприятиме визначенню адекватної методики корекції.Документ Діагностика моторної алалії: зарубіжний досвід(ПП Медобори-2006, 2017) Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ ході викладу матеріалів статті, спираючись на зарубіжний досвід, висвітлено проблему діагностики моторної алалії. У статті зазначено, що питання про диференціацію моторної алалії за специфічними порушеннями мовлення є досить складним. Аналіз наукових джерел свідчить, що й на сьогоднішній день жоден тест або поведінкова характеристика не були підтверджені для диференціальної діагностики моторної алалії. У статті висвітлено специфічні загальноприйняті характеристики моторної алалії, які можна розділити на шість основних областей: неспецифічні моторні порушення, виробництво мовлення, просодика, сприймання мовлення, вимова та грамотність. У кожному з цих компонентів робиться посилання на основні недоліки синхронізації, програмування і сенсомоторної координації. Однак через відсутність остаточного діагностичного маркера моторної алалії висновки досліджень обмежені питаннями відбору та обʼєднання учасників дослідження. Отже, однозначних результатів виникнення та проявів цього мовленнєвого порушення на сьогодні немає.Документ Діагностика стану мовленнєвої діяльності дітей із моторною алалією(ФОП Цьома С. П., 2017) Кіпренко Анастасія Вікторівна; Kiprenko Anastasiia Viktorivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ статті розглядається методика дослідження стану мовленнєвої діяльності в дітей середнього дошкільного віку із мо¬торною алалією. Представлені результати констатувального етапу експерименту.Документ Загальне недорозвинення мовлення у дошкільників як головна перешкода становленню повноцінної особистості(ФОП Цьома С. П., 2018) Деменко Каріна Едуардівна; Demenko Karina Eduardivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ статті висвітлена проблема загального недорозвинення мовлення у дошкільників як головна перешкода становленню повноцінної особистості.Документ Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки(ФОП Цьома С. П., 2019) Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna; Московченко Марина Олегівна; Moskovchenko Maryna OlehivnaУ статті висвітлено особливості подолання заїкання у дітей дошкільного віку, засобами логоритміки. Описані основні типи заїкання та зазначені групи дітей залежно від типу заїкання. Виділені основні завдання та принципи логоритміки.Документ Корекція звуковимови у студентів спеціальності спеціальна освіта (Логопедія. Спеціальна психологія)(2020-12-30) Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla Vasylivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychУ статті актуалізовано проблему нормативності звуковимови майбутніх фахівців-логопедів у контексті їх професійної мовленнєвої компетентності. Наголошено, що порушення звуковимови у майбутнього вчителя-логопеда є неприпустимою професійною невідповідністю. Виявлено, що майже третина студентів-першокурсників мають певні порушення звуковимови і це можна розцінювати як перешкоду до подальшої професійної діяльності на посаді вчителя-логопеда. Авторами здійснено опис особливостей реалізації організаційних, етапних, змістовних та методичних компонентів корекційно-логопедичної роботи з дорослими людьми (студентами), а також представлено результати експериментальної системи корекційно-логопедичної роботи щодо корекціїї звуковимови у студентів спеціальності Спеціальна освіта (Логопедія) в умовах закладу вищої освіти. Результативність покращення звуковимови автори пояснюють специфікою "перенавчання" дорослої людини та відношенням до корекційно-логопедичної роботи самих студентів.Документ Корекція ЗНМ III рівня у дітей за допомогою методів образотворчого мистецтва(ФОП Цьома С. П., 2017) Пасько Віта Вікторівна; Pasko Vita Viktorivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ статті розглядається методика малювання, як засіб впливу на розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку із врахуванням встановленого логопедичного висновку «загальний недорозвиток мовлення ІІІ рівня».Документ Корекція мовленнєвих порушень у дітей молодшого шкільного віку зacобaми aрт-терaпії(ФОП Цьома С. П., 2019) Погоріла Юлія Олександрівна; Pohorila Yuliia Oleksandrivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ cтaтті висвітлено визначення поняття «aрт-терaпія». Розглядaютьcя питання корекції мовленнєвих порушень в дітей молодшого шкільного віку зacобaми aрт-терaпії.Документ Корекція фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2018-02-15) Пасько Віта Вікторівна; Pasko Vita Viktorivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ статті проаналізовано сучасні теоретичні підходи до вивчення проблеми корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дітей дошкільного віку.Документ Логопедичний практикум в системі підготовки магістрів спеціальності 016 Спеціальна освіта (Логопедія)(2022) Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa Lvivna; Мороз Людмила Василівна; Moroz Liudmyla VasylivnaУ статті висвітлено особливості викладання вибіркового освітнього компоненту «Логопедичний практикум» у СумДПУ імені А. С. Макаренка для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Освітній компонент відзначається своєю практичною спрямованістю. У результаті вивчення зазначеної навчальної дисципліни студенти мають володіти наступними уміннями: проводити аналіз мовленнєвих порушень; визначати зміст корекційної роботи; вибирати доцільні методи та прийоми логопедичного впливу при різних мовленнєвих порушеннях у дітей та дорослих; обирати доречну послідовність дій та продуктивно їх виконувати; проводити корекційну роботу з особами із мовленнєвими порушеннями різного віку. В рамках курсу студенти мають змогу працювати із особами з мовленнєвими порушеннями на базі Науковопрактичного центру кафедри логопедії а саме: спостерігати за проведенням консультацій, діагностики та занять фахівцями центру, а також брати участь в обговоренні виду та ступеня мовленнєвого порушення і здійснювати повноцінний логопедичний вплив. Зазначено, що освітній компонент «Логопедичний практикум» є важливим у процесі оволодіння фахом логопеда. Особливо значущим він є для студентів-магістрантів, що вступили в магістратуру за системою «перехресного вступу».Документ Логопедично-реабілітаційний супровід дітей із порушеннями психофізичного розвитку(ФОП Цьома С. П., 2021) Kravchenko Anatolii Ivanovych; Zelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna; Moroz Liudmyla Vasylivna; Kravchenko Iryna Viktorivna; Stakhova Larysa Lvivna; Lastochkina Olena Volodymyrivna; Кравченко Анатолій Іванович; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Мороз Людмила Василівна; Кравченко Ірина Вікторівна; Стахова Лариса Львівна; Ласточкіна Олена ВолодимирівнаУ монографії висвітлено актуальні сучасні питання лого-корекційної та корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення різної складності та етіології. Презентовано результати теоретико-практичних розвідок щодо професійної компетенції учителя-логопеда в умовах професійного середовища з позицій забезпечення потрібного рівня якості освітніх послуги. Обґрунтовано створення нових освітніх і корекційно-розвивальних методик організації оптимального навчально-виховного процесу та соціалізації дітей із порушенням психофізичного розвитку. Визначено особливості логопедично-реабілітаційної роботи серед дітей з різними варіантами порушення психофізичного розвитку. Окреслено перспективи використання представлених розробок у процесі навчання та виховання дітей із порушеннями психофізичного розвитку у закладах різного спрямування. Видання адресоване науковцям, аспірантам, керівникам наукових і навчальних закладів, студентам спеціальності 016 Спеціальна освіта, педагогічним працівникам, викладачам.Документ Методика дослідження стану звязного мовлення дітей із ЗНМ середнього дошкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2017) Мальцева Юлія Олександрівна; Maltseva Yuliia Oleksandrivna; Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ статті розглядається методика дослідження стану розвитку зв’язного мов-лення дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.Документ Можливості використання теорії пасивного голосоутворення в корекційно-логопедичній роботі з дітьми(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Зелінська-Любченко Катерина Олександрівна; Zelinska-Liubchenko Kateryna OleksandrivnaУ статті висвітлено теоретичний аналіз питання використання теорії пасивного голосоутворення в корекційно-логопедичній роботі з дітьми на сучасному етапі розвитку інтеграційних процесів в освіті. У ході викладу матеріалу статті описано взаємозв'язок слуху і мовлення, висвітлено активну природу слухання, зазначено ефективність взаємозв'яку логопедії з музичним мистецтвом. Обґрунтовано доцільність використання фонопедії в роботі з дітьми, які мають порушення мовлення. Висвітлено роль пасивного голосоутворення в організації та розвиткові мовлення. Розкрита проблема формування мовленнєвої діяльності в дітей та найважливіші етапи логопедичної роботи в цьому напрямі.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »