Перегляд за Автор "Sydorenko Olha Romanivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання оздоровчих технологій студентами спеціальної медичної групи ВНЗ в самостійній підготовці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Сидоренко Ольга Романівна; Sydorenko Olha Romanivna; Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna Oleksandrivna; Азаренков Віктор Миколайович; Azarenkov Viktor MykolaiovychУ статті розглядається особливості організації оздоровчої діяльності студентів спеціальної медичної групи ВНЗ з позицій особистісно орієнтованого підходу. Проведене теоретичне дослідження навчальних програм з фізичного виховання. Розглядаються концептуальні засади новітніх технологій. Надано рекомендації з організації з організації самостійнихоздоровчихзанять для студентів спеціальних медичних груп ВНЗ.Документ Здоров’язбережувальні технології у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп(2015) Сидоренко Ольга Романівна; Sydorenko Olha RomanivnaУ статті розглядається соціально-педагогічна проблема індивідуалізації фізичного виховання студентів, які мають відхилення у стані здоров’я. Розроблено здоров’язбережувальну технологію у фізичному вихованні студентів, які належать до спеціальних медичних груп, що враховує індивідуальні особливості студентів та передбачає чітке дозування фізичного навантаження щодо поставленого діагнозу спільно з профілактичними і оздоровчими засобами відновлення організму. Запропонована здоров’язбережувальнатехнологія передбачає оздоровлення студентів спеціальної медичної групи під час навчальних і позанавчальних занять для кожної нозологічної групи.Документ Психологічна підготовка легкоатлетів до змагального періоду в умовах сучасного спорту(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna Oleksandrivna; Сидоренко Ольга Романівна; Sydorenko Olha Romanivna; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaУ статті розглянуто проблему психологічної підготовки легкоатлетів до змагального періоду в у умовах сучасного спорту. Виокремлено критерії формування спортивного характеру; описано складові загальної психологічної готовності спортсмена до змагань.. Представлено передзмагальний період, який має чотири фази за рівнем активації та передстартової напруженості: перша фаза включає тривалий період і починається, коли спортсмен приймає рішення про виступ у конкретних змаганнях; друга фаза охоплює короткочасний період – від тренування до змагання; третя фаза – стартовий стан – настає при включенні спортсмена в атмосферу змагань; остання фаза – активації безпосередньо у змагальній діяльності. Описано метод ситуативного управління станом і поведінкою спортсмена в основі якого лежить процес секундування який включає в себе кілька етапів.Документ Удосконалення фізичної підготовленості майбутніх учителів засобами самостійних занять із оздоровчої ходьби(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna Oleksandrivna; Сидоренко Ольга Романівна; Sydorenko Olha Romanivna; Шумаков Олег Вікторович; Shumakov Oleh ViktorovychУ статті розглянуто проблему вдосконалення фізичної підготовленості майбутніх учителів засобами самостійних занять із оздоровчої ходьби. Із метою доцільності застосування самостійних занять оздоровчою ходьбою в процесі професійної підготовки в закладах вищої педагогічної освіти проведено анкетування студентів навчально-наукового інституту педагогіки і психології. Розроблено експериментальну програму самостійних занять оздоровчою ходьбою, яка складається з трьох етапів: підготовчий етап – освоєння техніки оздоровчої ходьби; етап підвищення швидкості ходьби і розвитку фізичних якостей; етап удосконалення елементів ходьби і підвищення функціональних можливостей організму.Документ Формування фізкультурно-оздоровчої компетентності як складової професійного іміджу майбутніх учителів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Сидоренко Ольга Романівна; Sydorenko Olha Romanivna; Бережна Лариса Іллівна; Berezhna Larysa IllivnaУ статті розглядається питання про необхідність формування фізкультурно- оздоровчої компетентності студентів вищих навчальних закладів на заняттях з фізичного виховання як складової професійного іміджу майбутнього педагога. Визначено головне завдання вищої школою, а саме: розвиток і саморозвиток, виховання відповідального ставлення до власного здоров'я, формування фізкультурно-оздоровчої компетентності студентів. Розкрито поняття фізкультурно-оздоровчої компетентності та іміджу майбутнього педагога, принципи і специфіку, що використовуються під час занять фізичним вихованням для оволодіння студентами знать із даного питання. Подано наукове обґрунтування процесу формування фізкультурно-оздоровчої компетентності майбутніх учителів.