Перегляд за Автор "Soloshchenko Viktoriia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Determining the Shape of a Flexible Thread in the Field of Horizontal and Vertical Forces(Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2024) Volina T.; Pylypaka S.; Nesvidomin V.; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Spirintsev D.; Dieniezhnikov Serhii Serhiiovych; Hryshchenko I.; Rebrii A.; Herashchenko T.; Soloshchenko Viktoriia Mykolaivna; Воліна Т.; Пилипака С.; Несвідомін В.; Каленик Михайло Вікторович; Спірінцев Д.; Дєнєжніков Сергій Сергійович; Грищенко І.; Ребрій А.; Геращенко Т.; Солощенко Вікторія МиколаївнаIn theoretical mechanics, the equilibrium of a flexible, inextensible thread is considered, to which the tension force of its ends and the distributed force of weight along the length of its arc are applied. An unsolved problem is finding the shape of the thread under the action of other distributed forces. This study has considered the equilibrium of a completely flexible thread, to which, in addition to this force, a transverse distributed force is applied. A sail serves as an example. Wind of equal intensity in the plane of the orthogonal section of the sail can be considered a distributed force. The sail can be cut into narrow strips with the same shape of the curves of the cross-section, which are equal to the cross-section of the sail as a whole. The theory of flexible thread is applied in the current study. The task is reduced to finding the curve of the cross-section of the sail. The object of research is the formation of a cylindrical surface from a flexible thread under the action of distributed forces applied to it. An important characteristic of the shape of a flexible thread is its curvature. Its dependence on the length of the arc was found and it was established that the found curve is a chain line (catenary). This is the feature of the current research and its distinguishing characteristics. The significance of the results stems from the derived analytical dependences, according to which the change in the ratio between the distributed forces acting on the flexible thread deforms it, but it retains the shape of the catenary. At the same time, the angle of deviation of its axis of symmetry from the vertical changes. In the absence of a horizontal distributed force and the presence of only a distributed force of weight, the axis of symmetry of the chain line is directed vertically – at an angle of 90° to the horizontal. If they are equal, this angle is 45°. Scope of application includes structures with stretched supporting wires, conveyor belts, flexible suspended ceilings, the shape of which can be calculated by using our results.Документ Говори німецькою!(ФОП Цьома С. П., 2023) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaНавчальний посібник «Говори німецькою!» реалізує провідну мету вивчення практичного курсу німецької мови як другої іноземної, що полягає у підготовці висококваліфікованих професійно-мотивованих, здатних до автономного підвищення своєї кваліфікації учителів-філологів–фахівців німецької мови, які володіють усіма необхідними професійними знаннями, вміннями і навичками для роботи в закладах освіти. Загальна мета навчання німецькій мові є комплексною, вона, поруч із забезпеченням наступності у викладанні німецької мови включає в себе реалізацію практичної (комунікативної), виховної, освітньої, розвиваючої цілей навчання майбутніх педагогів. Практична мета є провідною і полягає у досягненні студентами рівня володіння німецькою мовою (В1-В2), достатнього для продукування та сприймання іншомовних висловлювань в типових буденних ситуаціях, відповідно до умов мовленнєвої комунікації і комунікативного наміру. На цьому рівні закладаються у студентів знання про систему і структуру німецької мови, формуються навички в галузі фонетики, лексики, орфографії, граматики тощо. Ознайомлення студентів із сьогоденням Німеччини та німецькомовних країн забезпечує освітня мета. Для студентів педагогічних вищих навчальних закладів, викладачів кафедр іноземних мов, фахівців відділу міжнародного співробітництва, аспірантів, магістрантів.Документ Зміна вектора імміграційної політики німецькомовних країн у контексті інтернаціоналізації університетської освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено особливості імміграційної політики німецькомовних країн. Охарактеризовано законодавчу базу імміграційної політики Німеччини. Досліджено зміну вектора імміграційної політики у контексті інтеграційної перебудови Європи. Окреслено етапи формування німецького законодавства стосовно мігрантів та головнічинники, що сприяли його зміні в кінціXX- на початкуХХІ століть.Документ Змістові інновації у діяльності університетів німецькомовних країн (Австрія, Німеччина, Швейцарія, Ліхтенштейн, Люксембург) у контексті інтернаціоналізації університетської освіти(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено змістові інновації у діяльності університетів німецькомовних країн (Австрія, Німеччина, Швейцарія, Ліхтенштейн, Люксембург) у контексті інтернаціоналізації університетської освіти. Доведено, що на сучасному етапі модернізації системи вищої освіти в німецькомовних країнах саме її інтернаціоналізація визначається як інноваційна стратегія розвитку освіти в цих країнах. Визначено, що змістові інновації у діяльності університетів німецькомовних країн реалізуються у мовному компоненті інтернаціоналізованого змісту навчальних програм. Змістові інновації у діяльності університетів німецькомовних країн у контексті інтернаціоналізації вищої освіти уможливило визначення академічної суперечності наукового світу Німеччини: між зміцненням, уніфікацією та підвищенням якості навчання німецькій мові як іноземній та ревальвацією англійської мови для викладання навчальних дисциплін в університетах країни задля успіху у міжнародній конкурентній боротьбі.Документ Лексико-стилістичні особливості промови федерального канцлера Німеччини Олафа Шольца у Бундестазі (27.02.2022)(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Солощенко Вікторія Миколаївна; Соколова Ірина Валентинівна; Soloshchenko Viktoriia Mykolaivna; Sokolova Iryna ValentynivnaУ статті окреслено лексико-стилістичні особливості офіційної промови федерального канцлера Німеччини Олафа Шольца у Бундестазі (27.02.2022). Об’єктом наукових спостережень була офіційна промова федерального канцлера Німеччини Олафа Шольца. Предметом наукових спостережень вибрано лексико-стилістичні особливості політичної промови федерального кан- цлера Німеччини Олафа Шольца на матеріалі зазначеної промови. Констатовано, що у сучасному суспільстві зростає значи- мість політичної комунікації, оскільки в умовах демократичного соціального устрою питання влади відкрито обговорюється, рішення цілої низки політичних проблем залежить від того, наскільки адекватно та своєчасно ці питання будуть інтерпре- товані мовою. Безумовно, що мова впливає на політику, є інтегральним елементом політичної сцени; політика є мовленнєвою діяльністю, у якій мова використовується для інформування про політичні проблеми і для переконання в необхідності взяти участь у діях, пов’язаних із цими проблемами. Доведено, що промова федерального канцлера Олафа Шольца у Бундестазі (27.02.2022) стала історичною й змінила траєкторію світової політики. Установлено, що до лексично-стилістичних особли- востей офіційної промови федерального канцлера Німеччини Олафа Шольца у Бундестазі (27.02.2022) належать: уживання «простої, зрозумілої мови» (у його мовленні переважають прості складносурядні й інколи ускладнені речення); наявність вели- кої кількості звертань, які встановлюють контакт з аудиторією і привертають увагу; присутність риторичних запитань, що актуалізують тему виступу, тощо. З’ясовано, що стильові фігури (порівняння, персоніфікація, метафора, анафора, епіфора, парономазія, асиндетон, паралелізм), які використовує Олаф Шольц, роблять його промови простішими для сприйняття, ціка- вими, привертають увагу адресата незвичайністю сполучень, виражають певну оцінку. Установлено, що промова німецького канцлера основана на загальновживаній літературній лексиці, відомій усім членам комунікативного співтовариства. Така лексика набуває політико-ідеологічних значень і відтінків – стає тематичною лексикою. Серед інших лексичних особливостей промови Олафа Шольца виділяємо політичні терміни, власні назви, сталі звороти тощо.Документ Нормативно-правове забезпечення вищої хореографічної освіти в об’єднаній Німеччині(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено нормативно-правове забезпечення вищої хореографічної освіти в об’єднаній Німеччині, що і було метою цієї публікації. На основі описово-аналітичних методів наукового дослідження, зокрема теоретичного аналізу (виокремлено три рівні управління вищою освітою, а саме: федеральний, суб’єктно-федеральний та місцевий), порівняльно-зіставного аналізу (зображено ієрархію управління системою вищої освіти в країні та визначено провідні компетенції цих установ), узагальнення (охарактеризовано основні положення «Танцювального плану Німеччини» (2005–2010 рр.), визначено його мету, завдання та окреслено його структуру), причинно-наслідкового аналізу (доведено успішність у досягненні мети цього проекту, що забезпечило йому всесвітньо відому славу й стало прикладом для розроблення та заснування власних національних танцювальних планів у низці країн ЄС, зокрема Швейцарії, Іспанії та Австралії), реалізовано основні завдання дослідження.Документ Особливості мовної політики в контексті освітньої інтеграції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaВ контексті освітньої інтеграції значна увага приділяється питанню мовної освіти. Володіння спеціалістом іноземними мовами в мультилінгвальному суспільстві стає його значимою особистісною характеристикою і передбачає здатність вступити в ділову комунікацію іноземними мовами в професіональній і суспільно-політичній сфері.Документ Особливості присудження наукових ступенів у Європі: ретроспективний аналіз(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено історичну ретроспективу становлення інституту наукових ступенів та вчених звань в Європі; проаналізовано витоки сучасної системи наукових ступенів та вчених звань; установлено взаємозалежність системи вищої освіти країн Європи, структури університетських ступенів та умов присудження докторського ступеня.Документ Принципи реалізації концепції освіти дорослих на прикладі діяльності інституту міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено принципи реалізації концепції освіти дорослих на прикладі діяльності Інституту міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні. Продемонстровано, що Інститут міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні є яскравим прикладом плідної взаємодії між громадськістю та владою на усіх рівнях, а саме: державний (між міністерствами), регіональний (між органами місцевої влади та органами місцевого самоврядування), локальний (між центрами зайнятості), суспільний (між громадськими організаціями, освітніми установами) тощо. Доведено, що основними принципами реалізації концепції освіти дорослих на прикладі діяльності Інституту міжнародного співробітництва Німецької асоціації народних університетів в Україні є усвідом– лення чітких цілей, існування реальних механізмів, наявність інструментів щодо реалізації концепції освіти впродовж життя.Документ Розвиток провідних шкіл танцю в Німеччині, Швейцарії та Австрії(2014) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia Mykolaivna; Титович Дар’я Андріївна; Tytovych Daria AndriivnaУ статті здійснено ретроспективний аналіз розвитку хореографічного мистецтва в Німеччині, Швейцарії та Австрії. Метою статті стало висвітлення розвитку провідних шкіл танцю в Німеччині, Швейцарії та Австрії, окреслення їх особливостей і визначення провідних хореографів у цих державах. На основі аналізу наукового доробку вітчизняних і зарубіжних учених висвітлено розвиток провідних шкіл танцю в німецькомовних країнах. Застосування теоретичного аналізу наукових робіт вітчизняних і зарубіжних науковців дозволило окреслити особливості провідних хореографічних шкіл Німеччини, Австрії, Швейцарії тощо. Доведено, що провідні центри сучасного хореографічного мистецтва й сьогодні знаходяться в Німеччині. Встановлено, що на початку ХХІ століття відбувається диверсифікація хореографічної освіти у світі та її спрямування на поглиблену підготовку сучасної особистості.Документ Стипендійні програми DAAD для митців України: інтернаціоналізація університетської освіти в Німеччині в контексті євроінтеграції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті відображено науково-дослідницьку роботу Німецької служби академічних o6MiHie(DAAD). Проаналізовано стипендійні програми DAAD для митців України. Охарактеризовано інтернаціональні мистецькі програми на здобуття академічнихступенів «бакалавр», «спеціаліст» уНімеччині на 2009/2010 роки.Документ Інтеркультурний зміст міжнародних освітніх програм DAAD мистецького профілю(2012) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено інтеркультурний зміст міжнародних освітніх програм DAAD для митців України. Подано детальний опис стипендійних програм DAAD для митців України. З'ясовано вимоги до пошукачів щодо отримання певної стипендії. Окреслено специфічні особливості стипендії за спеціальністю «Музика». Охарактеризовано інтернаціональні мистецькі програми на здобуття академічних ступенів «бакалавр», «спеціаліст» у Німеччині на 2012/2013 роки.Документ Інтеркультурні мистецькі програми в університетській освіті Німеччині(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлено інтеркультурний зміст міжнародних освітніх програм DAAD для митців України. Подано детальний опис стипендійних програм DAAD для митців України. З’ясовано вимоги до пошукачів щодо отримання тієї чи іншої стипендії. Окреслено специфічні особливості стипендії за спеціальністю «Музика». Охарактеризовано інтернаціональні мистецькі програми на здобуття академічних ступенів «бакалавр», «спеціаліст» у Німеччині на 2012/2013 роки.Документ Інтернаціоналізація університетської освіти в німецькомовних країнах засобами діяльності національних служб академічних обмінів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті здійснено інтерпретацію поняття «інтернаціоналізація вищої освіти»; відображено науково-дослідницьку діяльність Німецької служби академічних обмінів. Охарактеризовано стипендійні програми /DAAD/ для України на 2009–2010 навчальний рік. Проаналізовано особливості інтернаціоналізації університетів Ліхтенштейну та Люксембургу. Висвітлено специфіку стипендійних програм Швейцарії та Австрії для студентів України.Документ Інтернаціоналізація університетської освіти в Німеччині: ретроспективний аналіз(ФОП Цьома С. П., 2023) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaМонографія присвячена цілісному порівняльному аналізу процесу інтернаціоналізації університетської освіти в Німеччині. У науковому досліджені з’ясовано сутність, специфіку й виміри інтернаціоналізації університетської освіти в Німеччині, її наповнення інтеркультурним змістом. Окреслено та визначено провідні детермінанти, стратегії й механізми інтернаціоналізації університетської освіти в Німеччині. Виокремлено та класифіковано стратегії інтернаціоналізації університетської освіти в Німеччині. Подано рекомендації щодо можливості використання досвіду інтернаціоналізації німецькомовних університетів Європи у процесі модернізації вищої школи в Україні. Для викладачів кафедр іноземних мов, адміністративного персоналу вищих навчальних закладів, викладачів, фахівців відділу міжнародного співробітництва, аспірантів, студентів.Документ Інтернаціоналізація університетської освіти: інноваційний досвід німецькомовних країн(2017) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ публікації висвітлено особливості інтернаціоналізації університетської освіти в німецькомовних країнах на регіональному, національному та інституційному рівні. Окреслено стратегічні напрямки та механізми інтернаціоналізації університетської освіти в Німеччині, Австрії, Швейцарії, Ліхтенштейні та Люксембурзі.Документ Інтерпретація поняття неформальна освіта: погляд німецькомовного суспільства(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті висвітлюється варіативність інтерпретації поняття неформальна освіта з позиції науковців німецькомовних країн, зокрема Німеччини, Австрії, Швейцарії тощо. Визначено, що освіта впродовж життя містить певні типи навчання, а саме: формальне, неформальне та інформальне. Доведено, що трактування поняття «неформальна освіта» має значну варіативність, його сутність полягає в існуванні будь-якою організованої, систематичної освітньої діяльності, що проводиться поза межами формальної системи освіти для забезпечення обраними (визначеними) видами навчання окремих підгруп населення, як дорослих, так і дітей.Документ Іншомовна компетентність як засіб підвищення конкурентоспроможності та мобільності сучасного фахівця(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Солощенко Вікторія Миколаївна; Soloshchenko Viktoriia MykolaivnaУ статті розглядається проблема підготовка висококваліфікованих, добре інформованих, здатних жити і працювати в багатонаціональному середовищі фахівців, що є предметом першочергової уваги університетів у період глобалізації й інтеграції сучасного суспільства. За цих умов іноземна мова є одним із найважливіших компонентів професійної підготовки сучасного фахівця.