Перегляд за Автор "Pushkar Larysa Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання ритміки Е. Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку(2020) Богоденко Ірина Олександрівна; Bohodenko Iryna Oleksandrivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ кваліфікаційній роботі досліджено проблему використання ритміки Е.Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку. Висвітлено питання музично-естетичного виховання в теорії педагогіки і психології, виявлено завдання та психолого-педагогічні особливості музично-естетичного виховання дітей середнього дошкільного віку; охарактеризовано вплив ритміки Е. Жак-Далькроза на музично-естетичне вихованні дітей середнього дошкільного віку; здійснено констатувальну діагностику музично-естетичної вихованості дітей середнього дошкільного віку; теоретично обґрунтувано методичний супровід використання ритміки Е. Жак-Далькроза в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку.Документ Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічних ігор(2020) Дербеньова Юлія Володимирівна; Derbenova Yuliia Volodymyrivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й визначено методичне забезпечення естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічних ігор. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.Документ Змістові та структурні характеристики музичних компетенцій бакалаврів початкової освіти(2015) Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ статті обґрунтовано необхідність підготовки кваліфікованого педагога початкової школи, компетентного, який здатний до інноваційної діяльності, професійної та соціальної мобільності. Аргументовано необхідність формування музичних компетенцій студентів напряму підготовки «Початкова освіта» на основі аналізу складових галузевого компонента державних стандартів вищої освіти; перелічено найважливіші музичні компетенції бакалаврів початкової освіти; висвітлено окремі педагогічні ідеї, принципи та прийоми певних концепцій і методик музичного виховання.Документ Музична підготовка студентів педагогічних університетів: історичний аспект(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ статті актуалізовано питання історичного розвитку та особливостей музичного виховання молоді у різні визначні періоди минулих віків; представлено порівняльно-історичний аналіз наукових праць та сучасного практичного стану музичної підготовки майбутніх учителів немузичних спеціальностей у вищих навчальних закладах; висвітлено проблему музично-естетичного виховання студентів педагогічних університетів як невід'ємного компоненту їх професійної майстерності.Документ Музично-естетичне виховання дітей середнього дошкільного віку за методичною системою Карла Орфа(2021) Касьяненко Тетяна Василівна; Kasianenko Tatiana Vasylivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaЗдійснено теоретичне обґрунтувння та експериментальна перевірка ефективності методичної системи Карла Орфа в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку. Проведено теоретичний аналіз науково-педагогічної та методичної літератури дав змогу визначити теоретичні основи музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку. Схарактеризовано основні положення методичної системи Карла Орфа щодо музично-естетичного виховання дітей середнього дошкільного віку. Визначено критерії та показники оцінки музично-естетичної визованості дітей середьнього дошкільного віку. Взявши за основу критерії та їх показники встановлено три рівні музично-естетичної вихованості дітей середнього дошкільного віку. Обґрунтували та експериментально перевірили ефективність методичної системи Карла Орфа в музично-естетичному вихованні дітей середнього дошкільного віку. В результаті констатовано суттєві позитивні зміни в експериментальній групі,що є прямим доказом ефективності використання методичної системи Карла Орфа.Документ Музично-естетичне виховання дітей середнього дошкільного віку засобами свят і розваг(2021) Банна Євгенія Миколаївна; Banna Yevheniia Mykolaivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ магістерській роботі теоретично обгрунтовано та конкретизувано організаційно-методичні авпекти використання свят і розваг як засобів музично-естетичного виховання дітей середнього дошкільного віку. На основі аналізу наукової педагогічної, психологічної, методичної літератури з'ясовано теоретичні основи музично-естетичного виховання дітей середнього дошкільного віку. Визначено сутність музично-естетичного виховання дітей дошкільного віку та його історико-культурні чинники. З'ясовано сутнісні характеристики сучасних дитячих свят і розваг як форм організації освітнього процесу, оптимального середовища для цілісного гармонійного розвитку дитини. Висвітлено специфіку музично-естетичного виховання дітей середнього дошкільного віку, яка полягає в опорі на особливості їх психічного та фізичного розвитку Конкретизовано організаційно-методичні аспекти використання свят і розваг як засобу музично-естетичного виховання дітей середнього дошкільного віку: визначення методики підготовки сценарію свят або розваг, складання плану проведення; розподіл ролей між учасниками та виконавцями; попередня робота з вихователями, музичними керівниками й батьками; проведення репетицій; музичне та художнє оформлення; використання синтезу мистецтв та різних видів музичної діяльності.Документ Музично-терапевтичний потенціал ритмічнорухових компетенцій бакалаврів дошкільної освіти(2016) Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ статті обґрунтовується необхідність формування ритмічно рухових компетенцій майбутніх вихователів дошкільних закладів; розглядаються їх можливості в контексті музично-терапевтичного впливу під час використання у навчально-виховному процесі.Документ Нетрадиційні техніки малювання як засіб художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку(2020) Штоколова Анна Вікторівна; Shtokolova Anna Viktorivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ кваліфікаційній роботі досліджено проблему використання нетрадиційних технік малювання як засобу художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Конкретизовано визначення художньо-естетичного виховання; висвітлено завдання та особливості художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку; розкрито роль нетрадиційних технік малювання у художньо-естетичному вихованні дітей старшого дошкільного віку; здійснено констатувальне критеріально-рівневе оцінювання художньо-естетичної вихованості дітей старшого дошкільного віку; визначено та теоретично обґрунтовано методичні основи використання нетрадиційних технік малювання як засобу художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку.Документ Підготовка бакалаврів початкової освіти до організації музично-рухової діяльності молодших школярів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ статті обґрунтовано необхідність підготовки бакалавра початкової освіти до організації музично-рухової діяльності з дітьми молодшого шкільного віку; уточнено функціональну сутність поняття «професійна підготовка» майбутнього вчителя початкової школи; актуалізовано необхідність використання відомих концепцій активного навчання музики у процесі організації музично-рухової діяльності молодших школярів.Документ Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва(2020) Фесенко Марина Іванівна; Fesenko Maryna Ivanivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ кваліфікаційній роботі з’ясовано теоретичні засади розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва. Обґрунтовано специфіку творчих здібностей як предмет педагогічного дослідження. Виявлено та теоретично обґрунтовано специфіку розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва. Здійснено констатувальне критеріально-рівневе оцінювання розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. Експериментально перевірено ефективність впровадження педагогічних умов розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва. Встановлено, що отримані результати, зокрема, відкривають перспективу для теоретичного та експериментального дослідження педагогічних умов розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами театрального мистецтва.Документ Сучасні технології інтерактивного навчання у вокально‐хоровій роботі зі студентами‐хормейстерами(2023) Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa Viktorivna; Коган Інна Петрівна; Kohan Inna PetrivnaУ статті представлено огляд інтерактивних форм, методів та технологій вокально‐хорової роботи студентів‐хормейстерів у процесі виховання творчої особистості. Розглянуто можливості та практичне значення доцільності використання даних методів у системі вищої професійної музичної освіти. Проаналізовано психологічні та педагогічні аспекти інтерактивного навчання в пізнавальній діяльності здобувачів вищої освіти, які опановують секрети професійної майстерності. Визначено переваги інтерактивних методів навчання та можливості застосування даної методики у вокально‐хоровій роботі зі студентами‐хормейстерами, а саме у студентський період цілеспрямовано набувати професійного досвіду, не очікуючи закінчення учбового процесу. Адже впровадження інтерактивних інноваційних технологій у цілісний освітній процес оволодіння необхідними знаннями надасть змогу ефективно використовувати навчально‐науковий потенціал вищої школи для забезпечення індивідуального підходу до кожної зацікавленої в цьому особистості.Документ Теоретичні основи формування музичних компетенцій майбутніх учителів початкової школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ статті розглянуто теоретичні аспекти формування музичних компетенцій студентів, які навчаються за напрямом підготовки «Початкова освіта»; проаналізовано галузеві стандарти вищої педагогічної освіти (освітньо- професійна програма та освітньо-кваліфікаційна характеристика); підібрано необхідні музичні компетенції відповідно до вимог до підготовки майбутніх учителів початкової школи.Документ Формування музичних компетенцій бакалаврів дошкільної освіти в межах курсу «Теорія та методика музичного виховання»(2014) Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ статті розглянуто основні позиції навчально-методичного комплексу з дисципліни «Теорія та методика музичного виховання» в контексті формування музичних компетенцій майбутніх вихователів дошкільних закладів; сформульовано основну мету та завдання навчального комплексу, висвітлено змістову наповненість лекційного курсу та його практичної частини.Документ Формування музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності(2021) Кравченко Оксана Григорівна; Kravchenko Oksana Hryhorivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ магістерській роботі визначено та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності. З'ясовано теоретичні основи формування музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку: сутність музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку; вікові психолого-педагогічні особливості цієї категорії дітей; схарактеризовано роль театралізованої діяльності та її засобів у формуванні музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку. Визначено педагогічні умови формування музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності: використання різних засобів, форм і методів музичного навчання й виховання; створення культурно-пізнавального середовища: предметно-ігрове середовище; медіа-ігрове середовище; застосування засобів театралізованої діяльності; врахування вікових особливостей дітей старшого дошкільного віку. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування музично-естетичної культури дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності.Документ Хореографічна компетентність і педагогічні умови її формування в закладах дошкільної освіти(2024) Лобова Ольга Володимирівна; Lobova Olha Volodymyrivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa Viktorivna; Ван Ліньї; Van LiniУ статті розкрито сутність і структуру хореографічної компетентності дитини та педагогічні умови її формування в закладах дошкільної освіти. Хореографічну компетентність визначено як складну інтегровану особистісну якість, що виникає в результаті хореографічної освіти та виявляється в поєднанні мотиваційних, пізнавально‐практичних і творчих складників хореографічної діяльності дитини. Виокремлено структурні компоненти хореографічної компетентності дітей: 1) мотиваційний, що відображає емоційне ставлення та мотивацію дітей до хореографічної діяльності; 2) пізнавальний, що характеризує комплекс знань,умінь і навичок дитини у сфері хореографічної діяльності; 3) творчий, що свідчить про спроможність творчо використовувати набутий досвід і самостійно творити під час хореографічної діяльності. Розроблено педагогічні умови формування хореографічної компетентності дітей старшого дошкільного віку, які трактовано як сукупність методичних положень, що сприятимуть ефективному формуванню досліджуваної особистісної якості вихованців у процесі їх хореографічної підготовки в закладі дошкільної освіти. :Документ Художньо-естетичне виховання дітей молодшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання(2020) Літвінова Юлія Сергіївна; Litvinova Yuliia Serhiivna; Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ кваліфікаційній роботі досліджено проблему художньо- естетичне виховання дітей молодшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання. Проаналізовано стан вивчення проблеми у філософській та педагогічній думці, висвітлено зміст, завдання і особливості художньо-естетичного виховання дітей молодшого дошкільного віку, розкрито навчально-виховні можливості нетрадиційних технік малювання, обґрунтувано критеріально-рівневе оцінювання та констатувальну діагностику художньо-естетичної вихованості дітей молодшого дошкільного віку, визначено та теоретично обґрунтовано організаційно-методичні особливості художньо-естетичного виховання дітей молодшого дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання.Документ Інноваційні технології активного навчання музики в дошкільній освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaМетою статті є окреслення специфіки використання інноваційних технологій активного навчання музики в сучасній дошкільній освіті. Для досягнення мети розвідки застосовано загальнонаукові методи: аналіз і синтез для вивчення психолого-педагогічної літератури; педагогічного досвіду в галузі вищої педагогічної освіти; узагальнення та конкретизації для окреслення термінологічного апарату, формулювання висновків. Практичне значення статті полягає в наведенні конкретних рекомендацій щодо використання інноваційних технологій активного навчання музики в дошкільній освіті. Перспективи дослідження полягають в опрацюванні питань комбінаторного використання сучасних технологій активного навчання музики.Документ Історичні орієнтири музичної терапії в контексті формування музичних компетенцій бакалаврів дошкільної освіти(2019) Пушкар Лариса Вікторівна; Pushkar Larysa ViktorivnaУ статті актуалізовано питання історичного розвитку та основних напрямів використання музичної терапії; висвітлено проблему використання терапевтичного потенціалу музичних компетенцій бакалаврів дошкільної освіти; представлено сутнісні характеристики поняття «музична терапія» з метою узагальнення в контексті психологопедагогічного впливу на особистість.