Перегляд за Автор "Plachynda Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Впровадження інноваційних педагогічних технологій у позашкільній освіті на прикладі Кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості(2023) Суркова Ганна Павлівна; Surkova Hanna Pavlivna; Плачинда Тетяна; Plachynda Tetiana; Долгополова Наталія; Dolhopolova NataliiaУ статті порушено наукову проблему щодо необхідності впровадження в освітній процес позашкільних закладів освіти інноваційних педагогічних технологій. Розкрито застосування інноваційних педагогічних технологій у позашкільній освіті на прикладі Кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості. Висвітлено досвід роботи інноваційної педагогічної технології «Арт ‐ лабораторія життєвих завдань». Схарактеризовано етапи становлення інноваційної педагогічної технології й окреслено тематичні напрями зазначеної Арт – лабораторії. Описана робота з вихованцями за тематичними напрямами Арт – лабораторії життєвих завдань, зокрема мета, методи та форми організації занять. Більш детально розкрита форма роботи з вихованцями «Діамантове ранжування». Висновлено, що інноваційна педагогічна технологія,що розроблена та впроваджена педагогічним колективом Кіровоградського обласного ЦДЮТ сприяє формуванню у підростаючого покоління необхідних духовних, моральних і патріотичних цінностей.Документ Особливості організації освітнього середовища ЗВО авіаційного профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Плачинда Тетяна; Plachynda TetianaУ статті наголошується на необхідності організації освітнього середовища в льотних закладах освіти з урахуванням особливостей професійної діяльності фахівців авіаційної галузі. Говориться про те, що Міжнародна організація цивільної авіації (ІCАО) надає рекомендації щодо професійного підготовки льотного складу, а саме подано опис умінь і навичок, необхідних для реалізації професійних дій, що допомагають досягти професійної майстерності. Акцентується, що зважаючи на специфіку льотних ЗВО, Державна авіаційна служба України окреслює вимоги щодо підготовки льотного складу в Україні, у відповідності до цих вимог, льотні ЗВО мають специфічну структуру й організацію освітнього процесу. З’ясовано, що підвалиною якісної фахової підготовки майбутніх авіафахівців є ефективна організація освітнього середовища.Документ Розвиток навичок самостійної діяльності студентів у профільних ЗВО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Плачинда Тетяна; Plachynda TetianaУ статті розглянуто погляди науковців щодо ролі самостійної діяльності під час професійної підготовки студентів у закладах вищої освіти. На основі аналізу наукових педагогічних джерел визначено дефініції «самостійна діяльність студентів» і «рефлексія» та обґрунтовано необхідність їх інтеграції. Звертається увага, що розвиток самостійної діяльності, як стимулу до самовдосконалення, є важливою умовою під час професійної підготовки студентів профільних ЗВО. Дані вміння надають можливість студентам самостійно добувати знання, аналізувати, контролювати, коригувати тощо.Документ Формування навичок викладацької діяльності в майбутніх викладачів непедагогічних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Плачинда Тетяна; Plachynda TetianaУ статті звертається увага на проблему забезпечення вищих шкіл специфічного профілю науково-викладацьким складом для якісного провадження навчально-виховного процесу. Акцентується на необхідності підготовки здобувачів наукового ступеня доктора філософії, які не мають педагогічної освіти, до професійної діяльності у вищому навчальному закладі. Подані результати опитування молодих викладачів непедагогічних спеціальностей, під час якого виявлені основні проблеми, з якими вони стикаються на початку педагогічної діяльності. Для якісної підготовки здобувачів (майбутніх викладачів вищої школи) до педагогічної діяльності запропоновано курс навчальної дисципліни «Вища школа та науково-педагогічна діяльність».Документ Фізичне виховання як складова професійної підготовки авіафахівців(2015) Плачинда Тетяна; Plachynda TetianaУ статті висвітлюється проблема професійного довголіття авіаційних фахівців, зокрема пілотів. Наводяться дані щодо ранньої дискваліфікації фахівців льотної галузі та найбільш поширені захворювання авіафахівців. Акцентується увага на ролі фізичного виховання під час навчання курсантів e льотних навчальних закладах і під час безпосереднього виконання професійних обов’язків пілотів. Розкривається важливість формування психологічної та психофізіологічної готовності авіафахівців до професійної діяльності та професійного довголіття.