Перегляд за Автор "Pavlenko Inna Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання оздоровчих технологій студентами спеціальної медичної групи ВНЗ в самостійній підготовці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Сидоренко Ольга Романівна; Sydorenko Olha Romanivna; Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna Oleksandrivna; Азаренков Віктор Миколайович; Azarenkov Viktor MykolaiovychУ статті розглядається особливості організації оздоровчої діяльності студентів спеціальної медичної групи ВНЗ з позицій особистісно орієнтованого підходу. Проведене теоретичне дослідження навчальних програм з фізичного виховання. Розглядаються концептуальні засади новітніх технологій. Надано рекомендації з організації з організації самостійнихоздоровчихзанять для студентів спеціальних медичних груп ВНЗ.Документ Методика визначення рівня задоволення обраною професією майбутніх учителів природничих спеціальностей(2015) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna OleksandrivnaПроблема становлення особистості майбутнього вчителя, розвиток професійно-ціннісних орієнтацій є актуальною та знаходиться під пильною увагою провідних учених і фахівців із професійної підготовки в педагогічних вищих навчальних закладах. Зважаючи на зазначене, у статті досліджено рівень задоволення обраною професією майбутніх учителів природничих спеціальностей шляхом виміру показника загального індексу задоволення професією, що характеризує емоційне ставлення студентів до навчання, спрямовує їхнє прагнення оволодіти професією, сприяє інформованості про специфіку, сутність обраної професії, зміст діяльності, місце фахівця в ній, дозволяє зрозуміти свої установки щодо професії.Документ Психологічна підготовка легкоатлетів до змагального періоду в умовах сучасного спорту(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna Oleksandrivna; Сидоренко Ольга Романівна; Sydorenko Olha Romanivna; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliia MykolaivnaУ статті розглянуто проблему психологічної підготовки легкоатлетів до змагального періоду в у умовах сучасного спорту. Виокремлено критерії формування спортивного характеру; описано складові загальної психологічної готовності спортсмена до змагань.. Представлено передзмагальний період, який має чотири фази за рівнем активації та передстартової напруженості: перша фаза включає тривалий період і починається, коли спортсмен приймає рішення про виступ у конкретних змаганнях; друга фаза охоплює короткочасний період – від тренування до змагання; третя фаза – стартовий стан – настає при включенні спортсмена в атмосферу змагань; остання фаза – активації безпосередньо у змагальній діяльності. Описано метод ситуативного управління станом і поведінкою спортсмена в основі якого лежить процес секундування який включає в себе кілька етапів.Документ Підготовка студентів педагогічних вищих навчальних закладів до здоров'язбережувального навчання учнів загальноосвітніх шкіл(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna OleksandrivnaМетою нашої статті є визначення педагогічних умов формування в майбутніх учителів емпіричного, гностичного та психологічного компонентів професійної підготовленості до успішного здійснення здоров'язбережувального навчання. Результати проведеної експериментальної роботи дозволили виявити рівень уявлень та знань студентів про здоров'язбережувальне навчання й відповідні вміння, необхідні для його успішної реалізації. Виявлені показники дозволили отримати об'єктивну інформацію про рівень професійної готовності майбутніх педагогів до здійснення здоров'язбережувального навчання учнів.Документ Реалізація оздоровчого потенціалу фізичної культури на заняттях зі студентами спеціальної медичної групи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna OleksandrivnaСтаттю присвячено проблемі оздоровчої фізичної культури для студентів спеціальної медичної групи. Визначено завдання фізичного виховання студентів, зарахованих до спеціальної медичної групи. З'ясовано інтерес студентів до різних видів, форм і засобів оздоровчої фізичної культури. Визначено пріоритетні для студентів спеціальної медичної групи форми та види оздоровчої фізичної культури. Описано оздоровчий вплив на організм засобів фізичної культури найбільш привабливих для студентівДокумент Рівень рухової активності старшокласниць(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna Oleksandrivna; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychУ статті розглянуто проблему низької рухової активності учениць старших класів у сучасних умовах. Проведено визначення показників рухової активності старшокласниць за допомогою фремінгемської методики й порівняння їх із нормативними значеннями. Результати оцінки рухової активності учениць старших класів свідчать про її не відповідність нормам. Дослідження проводилося з метою покращення ефективності процесу фізичного виховання. Отримані результати будуть базовими при розробці методики фізичного виховання, спрямованої на збереження та зміцнення фізичного здоров'я старшокласниць і нормалізації їх ваги з використанням засобів оздоровчого фітнесу.Документ Рівень соматичного здоров’я і фізичного розвитку старшокласниць(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna OleksandrivnaУ статті визначено рівень фізичного розвитку й соматичного здоров'я старшокласниць у межах навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі. Отримані нами у процесі дослідження дані показників фізичного розвитку учениць старших класів свідчать про те, що їх значення відповідають віковим нормам. Дані розподілу обстежуваних за рівнем фізичного здоров'я (РФЗ) дозволяють констатувати, що 14,7 % старшокласниць мають низький РФЗ, 11,6 % - нижчий за середній, у 52,1 % дівчат, які взяли участь у дослідженні, РФЗ є середнім. На нашу думку, позитивним є факт, що серед школярок було зафіксовано 8,4 %, що мають вищий за середній РФЗ і 13,2 % - високий. Дослідження проводилося з метою покращення ефективності процесу фізичного виховання. У подальшому планується розробка методики фізичного виховання, спрямованої на збереження, зміцнення фізичного здоров'я школярів і нормалізації їх ваги із використанням засобів оздоровчого фітнесу.Документ Тенденції реалізації фізичного потенціалу студентів педагогічних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna OleksandrivnaУ статті висвітлено науково-практичну проблему реалізації фізичного потенціалу людини. Теоретично обґрунтовано необхідність формування потреби в саморозвитку фізичного потенціалу у студентів педагогічних спеціальностей Визначено специфічні компоненти педагогічної системи для розвитку та нарощування фізичного потенціалу студентів. Доведено, що для здійснення успішної педагогічної діяльності вчителя є необхідним оптимальний рівень фізичної підготовленості і здоров'я, наявність знань та вмінь для саморозвитку й саморегуляції фізичного потенціалу, компетентності в організації гігієнічних умов і рухового режиму для організації здорової життєдіяльності учнів та виховання в них свідомого ставлення до власного фізичного розвитку.Документ Удосконалення фізичної підготовленості майбутніх учителів засобами самостійних занять із оздоровчої ходьби(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna Oleksandrivna; Сидоренко Ольга Романівна; Sydorenko Olha Romanivna; Шумаков Олег Вікторович; Shumakov Oleh ViktorovychУ статті розглянуто проблему вдосконалення фізичної підготовленості майбутніх учителів засобами самостійних занять із оздоровчої ходьби. Із метою доцільності застосування самостійних занять оздоровчою ходьбою в процесі професійної підготовки в закладах вищої педагогічної освіти проведено анкетування студентів навчально-наукового інституту педагогіки і психології. Розроблено експериментальну програму самостійних занять оздоровчою ходьбою, яка складається з трьох етапів: підготовчий етап – освоєння техніки оздоровчої ходьби; етап підвищення швидкості ходьби і розвитку фізичних якостей; етап удосконалення елементів ходьби і підвищення функціональних можливостей організму.Документ Функції та компоненти валеологічного мислення майбутніх учителів природничих спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Павленко Інна Олександрівна; Pavlenko Inna OleksandrivnaУ статті розглядається проблема формування валеологічного мислення студентів - майбутніх учителів природничих спеціальностей. Визначаються основні функції валеологічного мислення, які допомагають розкрити його сутність, визначитись з розумінням змісту та внутрішньої структури; оскільки саме функції є цілісними властивостями валеологічного мислення.