Перегляд за Автор "Pasko Olha Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Incorporating the Basics of Nanoscale Science and Technology in the Cycle of Natural and Mathematical Sciences of Secondary School(2015) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaThe fundamental aspect of research problem is teaching reorientation to the needs of society in nanotechnology. The author substantiated expediency of development of elective courses in nanotechnology and their implementation in the educational process of secondaryschool. It is directly related to the achieved level of informatization and computerization of education. Author propose to use of certain computer software formodeling and visualization of nano-objects.Документ Incorporating the Basics of Nanoscale Science and Technology in the Cycle of Natural and Mathematical Sciences of Secondary School(2015) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaThe fundamental aspect of research problem is teaching reorientation to the needs of society in nanotechnology. The author substantiated expediency of development of elective courses in nanotechnology and their implementation in the educational process of secondary school. It is directly related to the achieved level of informatization and computerization of education. Author propose to use of certain computer software for modeling and visualization of nano-objects.Документ Methodological Bases for Study Nanotechnology in the General Physics Course of Higher Educational Institutions(2017) Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Однодворець Лариса Валентинівна; Odnodvorets Larysa ValentynivnaThe paper describes methodological aspects of students' knowledge formation about the basic concepts of nanoscience and nanotechnology in General Physics course of higher education. The inclusion of the concepts of nanophysics and nanotechnology in the fundamental physical terms and concepts general list were proposed. Physics aptitude provide formation the graduate competences in the context of nanoscience through progressive systemic administration of certain issues in the General Physics content were shown. Particular attention is paid to the selection of material for nanotechnology in teaching students of different specialties. Proved that the inclusion in the subject material the specific issues associated with nanotechnology allows you to create a culture in the use of terminology; shown the relationship of knowledge gained in the course of physics with the requirements of time; improved targeted training for current production lines universities.Документ Prospects of Teaching Nanotechnology in the Secondary School(2015) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaThe fundamental aspect of research problem is teaching reorientation to the needs of society in nanotechnology. The author substantiated expediency of development of elective courses in nanotechnology and their implementation in the educational process of secondary school. It is directly related to the achieved level of informatization and computerization of education. Author propose to use of certain computer software for modeling and visualization of nano-objects.Документ Вивчення основ нанотехнологій у загальноосвітніх навчальних закладах(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaАвтором охарактеризовано стан викладання в загальноосвітніх навчальних закладах питань, пов'язаних з розвитком нанотехнологій. Обґрунтовано доцільність розробки і впровадження в навчальний процес основ нанотехнологій у формі елективних курсів. Розглянута проблема ефективного вивчення нанотехнологій у загальноосвітніх навчальних закладах, безпосередньо пов'язаного з досягнутим рівнем інформатизації та комп'ютеризації освіти.Документ Використання мультимедійних засобів під час розв'язування практичних задач з механіки у загальноосвітній школі(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaУ статті проаналізовано структуру першого етапу розв'язування фізичної задачі -аналіз, розуміння та мислене моделювання ситуації задачі. З’ясовано, що утворенню у свідомості учня образу ситуації, що пред'являється у задачі сприяє використання мультимедійних засобів навчання. Запропоновано способи пред’явлення умов задач з механіки засобами мультимедіа.Документ Використання мультимедійних технологій під час вивчення миттєвої швидкості руху в курсі фізики загальноосвітньої школи(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaУ статті показано, що неузгодженість навчальних програм з фізики та математики не забезпечує у повній мірі оволодіння учнями математичним апаратом, необхідним для формування знань про певні дози навчального змісту. Як приклад розглянуто вивчення миттєвої швидкості руху матеріальної точки у старшій школі. Запропоновано динамічну цифрову модель, що відображає істотні ознаки миттєвої швидкості, сприяючи їх розумінню.Документ Дидактичні можливості мультимедійних засобів у візуалізації навчальної інформації з фізики(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaТехнічні та програмні особливості мультимедійних засобів навчання визначають їх дидактичні можливості візуалізації навчальної інформації з фізики.Документ Изображение графических зависимостей при изучении механики в школьном курсе физики средствами мультимедиа(2013) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo ViktorovychРассматривается методика использования компьютерных демонстраций при построении графиков величин, характеризующих конкретный вид механического движения: равномерного, равнопеременного, колебательного в курсе физики общеобразовательной школы.Документ Методика вивчення деяких питань сучасної фізики у загальноосвітніх навчальних закладах(2017) Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna; Однодворець Лариса Валентинівна; Odnodvorets Larysa Valentynivna; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla IvanivnaУ статті наведено рекомендації щодо відображення сучасних досягнень фізики як науки у шкільному курсі. Встановлено існування протиріччя між сучасними науковими уявленнями в галузі фізики та змістом навчальних програм з відповідної навчальної дисципліни. Аргументована необхідність вивчення основ сучасної фізики у загальноосвітніх навчальних закладах у формі елективних курсів. Запропоновано елективний курс «Основи сучасної фізики» для учнів старшої школи. Показано, що ефективне впровадження основ сучасної фізичної науки у навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів потребує створення програм курсів підвищення кваліфікації вчителів та розробки відповідного методичного забезпечення з досліджуваної тематики.Документ Методика віртуального демонстраційного фізичного експерименту(2009) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaРозвиток сучасних мультимедійних засобів дозволяє реалізувати освітні технології на принципово новому рівні, використовуючи для цих цілей прогресивні технічні інновації. До сучасних мультимедійних засобів відносяться засоби моделювання й ті, функціонування яких ґрунтується на технологіях, що отримали назву віртуальна реальність.Документ Методика навчання механіки у загальноосвітніх навчальних закладах на основі мультимедійних засобів(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014-04-12) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaУ дисертації досліджено проблему цілісного сприйняття учнями основної та старшої школи навчального матеріалу з механіки. Розроблено методику навчання механіки у загальноосвітніх навчальних закладах на основі мультимедійних освітніх засобів, яка ґрунтується на інтегративній моделі організації навчального процесу та відповідає вимогам компетентнісного і діяльнісного підходів у навчанні. Розроблено теоретичні та методичні основи використання у процесі вивчення компонентів змісту механіки мультимедійних засобів навчального призначення, які забезпечують реалізацію принципів унаочнення і доступності освітнього процесу. Показано, що запропонована методика вивчення механіки в основній та старшій школі із застосуванням мультимедійних засобів сприяє формуванню в учнів основ продуктивної пізнавальної діяльності, забезпечує більш грунтовне засвоєння ними сутності сучасної фізичної картини світу та підвищення якості фізичної освіти.Документ Методика формування деяких понять механіки у шкільному курсі фізики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaУ статті розглянуто особливості формування понять: траєкторія руху тіла, рівномірний рух, механічна енергія у курсі фізики загальноосвітньої школи. Показано, що усвідомлення учнями навчального матеріалу з механіки є важливою дидактичною проблемою. Виявлено типові труднощі у розумінні деяких істотних ознак цих компонентів навчального змісту, що виникають в учнів під час традиційного вивчення механіки. Запропоновано доповнити традиційну систему засобів навчання засобами інформатизації освіти для реалізації принципів унаочнення й доступності освітнього процесу.Документ Методика формування у студентів знань про стан сучасної фізики та нанотехнології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna; Однодворець Лариса Валентинівна; Odnodvorets Larysa Valentynivna; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla IvanivnaХХ століття стало переломним у розвиткові системи освіти. Змінилися підходи до цілей і завдань, які вона вирішує. З'явилася потреба у відображенні досягнень сучасної науки в освіті. Широкі можливості для реалізації цього завдання має фізика як навчальна дисципліна у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Робота присвячена висвітленню методичних аспектів формування у студентів знань про розвиток сучасної фізики та нанотехнологій під час навчання фізики у ВНЗ. Показано, що потенціал фізики, крім знання фаху, може забезпечити формування сучасного наукового світогляду й поліпшити цільову підготовку кадрів для актуальних напрямів виробництва.Документ Методические аспекты обучения нанотехнологиям(2015) Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii Vasylovych; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaФундаментальный аспект проблемы, на решение которой направлено исследование, заключается в переориентации процесса обучения на удовлетворение потребностей общества в широкомасштабном применении нанотехнологий в различных сферах практической деятельности. Авторами рассмотрена проблема эффективного изучения нанотехнологий в общеобразовательных и высших учебных заведениях непосредственно связанная с достигнутым уровнем информатизации и компьютеризации образования. Предложены варианты применения некоторых компьютерных программ для моделирования и визуализации нанообъектов.Документ Методичні основи використання мультимедійних засобів у вивченні шкільного курсу фізики(ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2012) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaУ статті з’ясовано роль мультимедійних засобів у подоланні труднощів, пов’язаних з використанням традиційних форм і методів навчання під час вивчення компонентів змісту шкільного курсу фізики. Запропоновано варіанти їх застосування у навчальному процесі з фізики.Документ Можливості вдосконалення шкільного демонстраційного експерименту з фізики засобами сучасної цифрової техніки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Однодворець Лариса Валентинівна; Odnodvorets Larysa ValentynivnaСтаття присвячена розв’язанню проблеми вдосконалення шкільного демонстраційного фізичного експерименту. У роботі здійснено аналіз стану теоретичної розробки та практичного впровадження методів вдосконалення демонстраційного експерименту на основі вивчення філософської дидактичної та методичної літератури з даного аспекту Визначено функції шкільного демонстраційного фізичного експерименту, з’ясовано методичні основи та вказано особливості його проведення. Встановлено складності, що можуть виникати під час підготовки та демонстрації фізичних явищ Виявлено головні напрями підвищення ефективності демонстраційного експерименту шляхом використання цифрових технологій, враховуючи наявні вимоги до проведення демонстрацій та їх потенційні можливості щодо подання інформації. Запропоновано методичні рекомендації щодо вдосконалення демонстраційного експерименту на основі сучасної цифрової техніки.Документ Мультимедійні конспекти з фізики(2009) Каленик Михайло Вікторович; Kalenyk Mykhailo Viktorovych; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaВикористання мультимедійних технологій під час складання та використання конспектів змісту шкільного курсу фізики розширює їх можливості у підвищенні ефективності навчального процесу.Документ Місце нанотехнологій в освітній підготовці випускників загальноосвітніх навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaОхарактеризовано стан викладання у загальноосвітніх навчальних закладах питань, пов’язаних із розвитком наноіндустрії. Запропоновано впровадження у навчальний процес основ нанотехнологій у формі міждисциплінарних курсів.Документ Місце нанотехнологій у навчальних програмах з фізики та стандартах загальної середньої освіти – перспективи розвитку(ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2015) Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Аврамчук Олена Євгеніївна; Avramchuk Olena YevheniivnaУ статті досліджено стан викладання у загальноосвітніх навчальних закладах питань, пов’язаних із розвитком наноіндустрії, проведено аналіз навчальних програм з фізики. Обґрунтована доцільність розробки та впровадження у навчальний процес основ нанотехнологій у формі елективних курсів. Встановлено, що за основу конструювання змісту навчальної дисципліни можна взяти чотири блоки: перший присвячений основним поняттям та визначенням у галузі нанотехнологій; другий – методам аналізу структури та властивостей наноматеріалів; у третьому представлені приклади практичного застосування нанотехнологій в різних сферах виробництва і областях діяльності; четвертий блок розкриває внесок українських науковців у вивчення і розвиток нанотехнологій.