Перегляд за Автор "Motsak Svitlana Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 23
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Oslo Agreements and the 2000 Camp David Summit: the Attempt Of US President B. Clinton and his Administration to Settle the Arab-Israeli Соnflict Peacefully in 1993-2001(2023) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana Ivanivna; Токаренко Ігор; Tokarenko IhorThe article analyzes the Oslo 1 and Oslo 2 agreements, the 2000 summit in Camp David as attempts to settle the Arab-Israeli conflict with the direct participation of U.S. President Bill Clinton and his administration in 1993–2001. Considerable attention is paid to the analysis of the content of the agreements and the positions of the parties regarding the peaceful settlement of the Arab-Israeli conflict. The main structural elements of the Oslo 1 and Oslo 2 agreements have been identified. The opinions of the leaders of Israel and Palestine regarding the possibility of a complete settlement of the conflict are analyzed. US President Bill Clinton’s views on the process of settling the Arab-Israeli conflict during the Camp David summit are provided. The principled positions of the leader of the Palestinian Authority Yasser Arafat regarding Jerusalem and the creation of an independent Palestine are highlighted. The purpose of the research is to analyze the Oslo 1, Oslo 2 agreements and the 2000 Camp David summit as an attempt by U.S. President B. Clinton and his administration to implement the process of peaceful settlement of the Arab-Israeli conflict. The methodological basis of the research was the principles of objectivity, historicism and systematicity with the use of general scientific research methods: analysis, synthesis, generalization of information. The scientific novelty of the publication consists in a comprehensive analysis of the peace talks Oslo 1, Oslo 2 and the summit in Camp David in 2000, as the attempts of U.S. President B. Clinton and his administration at the negotiating table to settle the Arab-Israeli conflict in 1993– 2001. Conclusions. The agreements Oslo 1, Oslo 2 and the summit in Camp David in 2000 became a real breakthrough in relations between Israel and Palestine, for the first time in the last decades of the 20th century there were real reasons to believe that the Arab-Israeli conflict would still be possible resolve peacefully. However, despite all attempts, the Oslo-1, Oslo-2 and the 2000 Camp David summit did not finally resolve the conflict in the Middle East. In the societies of both states, new radical options for resolving the conflict were maturing, which eventually led to a new intifada of the Palestinian people.Документ Безпечний медіасерфінг підлітків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Ячменик Марина Михайлівна; Yachmenyk Maryna Mykhailivna; Семеног Олена Миколаївна; Semenoh Olena Mykolaivna; Кириленко Надія Іванівна; Kyrylenko Nadiia Ivanivna; Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaУ посібнику представлено авторські розробки завдань з навчальних дисциплін українська мова, українська література, історія для формування предметних компетентностей та інфомедійних навичок здобувачів освіти. Також вміщено колективні медіапродукти (електронні газети, буклети, журнали тощо) шкільних команд Сумського, Запорізького, Харківського, Черкаського, Хмельницького регіонів – учасників Всеукраїнського турніру із медіаграмотності. Збірник рекомендовано для широкого кола фахівцівДокумент Вивчення історичних постатей на уроках Всесвітньої історії в старшій школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaУ статті досліджено та визначено методичні аспекти розкриття ролі особи в шкільних курсах всесвітньої історії в старшій школі. Методичні засади процесу висвітлення історичних постатей охоплюють вимоги до відбору й конструювання змісту відповідних сюжетів навчального історичного матеріалу й підходи до відбору та застосування в процесі навчання цих сюжетів певних засобів і методів навчання.Документ Висвітлення концентраційних таборів Третього Рейху в шкільній історичній освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana Ivanivna; Гупало К. П.; Hupalo K. P.У статті розглядається питання висвітлення тематики німецьких концентраційний таборів Третього Рейху в шкільній історичній освіті. Зроблено аналіз викладу даної тематики в працях різних дослідників.Документ Географія Сумської області: особливості природи, соціально-економічного розвитку та раціонального природокористування(СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021) Авхутська Світлана Олександрівна; Avkhutska Svitlana Oleksandrivna; Акулов Олександр Юрійович; Akulov Oleksandr Yuriiovych; Гоженко Людмила Петрівна; Hozhenko Liudmyla Petrivna; Данильченко Олена Сергіївна; Danylchenko Olena Serhiivna; Клок Сергій Володимирович; Klok Serhii Volodymyrovych; Корнус Анатолій Олександрович; Kornus Anatolii Oleksandrovych; Корнус Олеся Григорівна; Kornus Olesia Hryhorivna; Литвиненко Юлія Іванівна; Lytvynenko Yuliia Ivanivna; Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana Ivanivna; Омельяненко Віталій Анатолійович; Omelianenko Vitalii Anatoliiovych; Пономарьов Олександр Миколайович; Ponomarov Oleksandr Mykolaiovych; Сюткін Сергій Іванович; Siutkin Serhii Ivanovych; Удовиченко Ірина Віталіївна; Udovychenko Iryna VitaliivnaКолективна монографія підготовлена в межах виконання науково-дослідної теми «Географія Сумської області: особливості природи, соціально-економічного розвитку та раціонального природокористування» (державний реєстраційний номер 0117U004980). Видання орієнтоване на науковців, викладачів, аспірантів і студентів закладів вищої освіти, працівників органів державного управління та місцевого самоврядування, підприємців та іншими особами, які цікавляться цією проблематикою.Документ Діагностика морально-естетичної вихованості старшокласників(2019) Авхутська Світлана Олександрівна; Avkhutska Svitlana Oleksandrivna; Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaУ статті представлено аналіз результатів експериментальної роботи з впровадження методики морально-естетичного виховання старшокласників у процесі опанування духовною музикою. Наведено критерії (когнітивний, ціннісний, поведінковий) і показники рівнів морально-естетичної вихованості старших школярів. Запропоновано основні напрями, різноманітні форми і методи роботи з формування цієї якості в учнів. Представлено порівняльний аналіз результатів констатувального та формувального етапів експерименту. Наведено приклади та порівняння результатів анкетування в експериментальній і контрольній групах.Документ Концептуальні засади профільного навчання історії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaВ статті розглянуто сутність і основні принципи організації профільного навчання старшокласників, запропоновано структуру й схарактеризовано основні складники його змісту. Авторка доводить, що профільне навчання – це закономірний результат розвитку і реалізації теорії диференційованого навчання в умовах нової парадигми освіти. Законодавче закріплення профільності старшої школи в Україні є прогресивним кроком у напрямку забезпечення її варіативності, широкої диференціації, децентралізації та індивідуалізації навчання.Документ Методичні аспекти вивчення історії рідного краю в загальноосвітніх закладах України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaУ статті на основі аналізу методичної літератури та педагогічної практики обґрунтовано основні методичні аспекти вивчення історії рідного краю. Проаналізовано вітчизняний та сучасний стан вивчення історії рідного краю в школах України.Документ Методичні засади навчання історії середніх віків на межі ХІХ–ХХ ст.(2019) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana Ivanivna; Авхутська Світлана Олександрівна; Avkhutska Svitlana OleksandrivnaУ статті проаналізовано методичні засади навчання історії Середніх віків в середній школі, розкрито освітній потенціал підручників, показано особливості змісту, шляхи його запровадження у практику навчання зазначеного періоду.Документ Методологічні засади організації позаурочної роботи з історії в системі педагогічної науки і практики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaВ статті розглядаються методологічні підходи до проблеми організації позаурочної роботи з історії в школі. Визначено і проаналізовано понятійний апарат, розкрито основні аспекти позаурочної роботи з історії як методичної категорії, висвітлено проблему використання різноманітних форм і методів організації пізнавальної діяльності учнів. Для дослідження проблеми було використано комплекс теоретичних методів дослідження: аналіз філософської, педагогічної, психологічної, історико-педагогічної, методичної літератури. Доведено, що позаурочна робота – широке й багатозначне поняття, яке передбачає проведення різноманітних за змістом, призначенням та способом керівництва занять, які доповнюють і розширюють можливості учнів у засвоєнні змісту освіти та розвитку особистості. Теоретичні положення дослідження можуть бути використані для методичного забезпечення організації позаурочної роботи з історії у школі, у професійній підготовці педагогів та у практиці закладів післядипломної освіти, а також як теоретичне підґрунтя для подальших наукових досліджень із зазначеної проблеми.Документ Організація позаурочної навчальної діяльності старшокласників у профільній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaОрганізація позаурочної роботи з історії у профільній школі вимагає застосування традиційних та іноваційних (інтерактивні методи, учнівські дискусії, метод проектів) для методики форм і методів роботи.Документ Організація пошуково-дослідницької діяльності старшокласників з історії України в умовах позаурочної навчальної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaУ статті розглянуто проблему організації' пошуково-дослідницької діяльності старшокласників з історії України в умовах позаурочної навчальної діяльності. Застосування активних, інтерактивних методів та дослідницького методу під час організації позаурочної роботи сприяє формуванню історичної компетентності учнів, відіграє роль творчої організуючої сили, дозволяє розкрити і мобілізувати творчий потенціал школярів.Документ Основи євроінтеграції(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Кучук Андрій Миколайович; Іваній Олена Миколаївна; Моцак Світлана Іванівна; Подрєз Юлія Вікторівна; Kuchuk Andrii Mykolaiovych; Ivinii Olena Mykolaivna; Motsak Svitlana Ivanivna; Podriez Yuliia ViktorivnaУ підручнику висвітлюються основні положення європейської інтеграції, починаючи з історичних і правових аспектів, завершуючи інституційною характеристикою. Основний акцент зроблено на аксіологічних аспектах інтеграції. Кожна з тем включає теоретичну (у якій висвітлюється певне питання) та практичну (наведено завдання, що розв’язуються з допомогою інтерактивних методів) частини.Документ Реакція українського селянства на репресивні заходи радянської влади наприкінці 20-х – поч. 30-х років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana Ivanivna; Ломакіна О.В.; Lomakina O.V.У статті йде мова про загострення соціально-політичних та економічних протиріч між радянською владою та українським селянством, та реакції українського села на репресивні заходи наприкінці 20 -х – на початку 30-х років ХХ століття. Автор аналізує різні форми та методи селянського протесту.Документ Роль краєзнавства у формуванні історичної компетентності учнів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaСтаття присвячена формуванню історичної компетентності учнів профільної школи в позаурочній роботі з історії засобами краєзнавства. Позаурочна робота має значний потенціал для формування та реалізації як ключових компетентностей, так і створює особливо сприятливе підґрунтя для розвитку предметних компетентностей в галузі «Історія» .Документ Роль президента США Б. Клінтона та його адміністрації у процесі врегулювання арабо-ізраїльського конфлікту 1993-2001 рр.(2022) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana Ivanivna; Токаренко Ігор; Tokarenko IhorУ статті досліджено роль президента Білла Клінтона та його адміністрації у процесі врегулювання арабоізраїльського конфлікту 1993–2001 рр. Проаналізовано вектор зовнішньої політика США щодо конфлікту на Близькому Сході у цього періоду.Значну увагу приділено особистій ролі президента США Б. Клінтона в процесі врегулювання арабо-ізраїльського конфлікту, а саме трансформації ролі США упродовж каденції Б. Клінтона – від спостерігача, у 1993 р., до активного учасника мирного процесу у 1998–2001 рр. Досліджено думку американських дослідників та засобів масової інформації щодо політики Білого Дому за часів адміністрації президента Б. Клінтона. Досліджено результати процесу мирного врегулювання на Близькому Сході.Документ Роль та місце позаурочної роботи з предмету в сучасній шкільній історичній освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaВ статті визначено роль позаурочної діяльності в навчально-виховному процесі підростаючого покоління. Проведений аналіз теоретичних джерел зумовив виокремлення в дослідженнях основних напрямів позаурочної роботи. Уточнено понятійний апарат: позаурочна робота, позаурочна навчальна діяльність, позанавчальна робота, позакласна робота, позашкільна робота, позаурочна навчальна робота з історії.Документ Руководство практической подготовкой студентов педагогического ВУЗа (на примере студентов-историков)(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2019) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaВ статье рассматривается проблема руководства практической подготовкой студентов педагогического ВУЗа. Проанализирован опыт организации педагогической практики студентов в педагогическом образовании. Обосновывана актуальность практической подготовки студентов-историков как эффективной формы профессиональной подготовки студентов к будущей педагогической деятельности, в процессе которой полученные теоретические знания и методическая подготовка реализуются на практике.Документ Соціально-побутові умови життя студентської молоді Сумщини під час введення карткової системи (1928-1935 рр.)(2022) Авхутська Світлана Олександрівна; Avkhutska Svitlana Oleksandrivna; Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaСтаттю присвячено аналізу соціально-побутових умов життя студентської молоді одного конкретного регіону (в даному випадку території сучасної Сумщини) під час введення карткової системи в 1928-1935 рр. На основі архівних документів і наукової літератури проаналізовано стан стипендіального забезпечення студентів, встановлено, що у зазначений період студенти мали проблеми з харчуванням, проживанням і лікуванням. Виявлено причини за якими студенти полишали навчання: малограмотність, малозабезпеченість, ганебні вчинки (крадіжки), а також залучення до різних політичних кампаній. Проте, постачання студентів за картковою системою стало порятунком для багатьох із них під час голодомору, а, іноді, й для їхніх рідних, яким вони пересилали продукти в селоДокумент Формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання історії України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Моцак Світлана Іванівна; Motsak Svitlana IvanivnaУ статті розглядається питання формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання історії України в старшій школі, зокрема яким чином зміст шкільного курсу історії України і організація сучасної освіти можуть бути зорієнтовані на розвиток громадянської компетентності молоді та шляхи їх формування.