Перегляд за Автор "Moroz Lyudmyla Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз складових компонентів рухової активності молодших школярів з дитячим церебральним паралічем(Аксіома, 2010) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla Vasylivna; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliya MykolayivnaУ статті визначено та представлено основні компоненти довільної рухової активності дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем, здійснено детальний аналіз їх особливості у дітей означеної нозології.Документ Динаміка стану артикуляційної та мімічної моторики у дошкільників зі стертою формою дизартрії протягом корекційно-логопедичної роботи(2013) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla Vasylivna; Мимоход Яна Володимирівна; Mymokhod Yana VolodymyrivnaУ роботі висвітлені результати корекційно-логопедичної роботи щодо покращення моторного компоненту мовлення в дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії.Документ До питання гуманістичного напряму фахової підготовки вчителів-логопедів(2018-05) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla VasylivnaУ статті окреслено пріоритетні задачі навчального закладу, які полягають не тільки в розвитку, а й у формуванні позитивних особистісних якостей педагога-логопеда.Документ Дослідження проблеми розвитку мовлення в дошкільників із вадами слуху в умовах сімейного виховання(ФОП Цьома С. П., 2018-02-15) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla Vasylivna; Рудих Алла Борисівна; Rudykh Alla BorysivnaУ статті розглядаються теоретичні основи розвитку мовлення у дітей із вадами слуху в умовах сімейного виховання. Висвітлено основні методики розвитку і корекції мовлення, а також форми педагогічної допомоги. Звертається увага на основні задачі і цілі, які мають реалізувати батьки дітей із порушенням слуху.Документ Застосування засобів рефлексотерапії у корекційно-логопедичній роботі при стертій дизартрії(Медобои-2006, 2017) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla VasylivnaУ ході викладу матеріалів статті обґрунтовується необхідність застосування засобів рефлексотерапії у комплексі з іншими засобами в корекційно-логопедичній роботі при стертій дизартрії. Стерта дизартрія відноситься до складних мовленнєвих порушень, що характеризуються різноманітністю проявів, складністю та глибиною порушень, тривалістю настання корекційного ефекту. Автор наголошує, що складність та різноманітність симптомів при стертій дизартрії вимагають тривалої (наполегливої, систематичної) та комплексної корекційно-логопедичної роботи із обов'язковим залученням у цей процес засобів рефлексотерапії. У статті зазначено, що при стертій формі дизартрії логопедичні заняття ефективно поєднувати із сеансами точкового масажу за методикою А. Уманської, Су-Джок терапією та голчастими аплікаціями. Автором доведено, що означені засоби рефлексотерапії доповнюють та посилюють психолого-педагогічні, медичні засоби, природно впливають на основні патогенетичні механізми стертої дизартрії, що виступає запорукою ефективності корекційно-логопедичного процесу. Тому в статті значну увагу приділено їх теоретико-методичній характеристиці та особливостям застосування.Документ Нормативно-правове забезпечення освіти дітей із порушеннями психофізичного розвитку в Україні(ФОП Цьома С. П., 2018-02-15) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla Vasylivna; Колибіна Лариса Василівна; Kolybina Larysa VasylivnaУ статті проаналізовано основні міжнародні документи, що пов'язані з освітою дітей із порушеннями психофізичного розвитку; представлена українська законодавча база освіти осіб із особливостями психофізичного розвитку.Документ Особливості життєдіяльності молодших школярів з порушенням постави в сучасних умовах(2009) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla Vasylivna; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliya MykolayivnaВисвітлені у статті особливості життєдіяльності молодших школярів характеризується тотальним порушенням за всіма досліджуваними показниками, що не сприяє їх оздоровленню та виступає потужним чинником відхилення постави від норми.Документ Поширеність мовленнєвих порушень серед дитячого населення у м. Суми та Сумській області(ФОП Цьома С. П., 2017) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla Vasylivna; Скворча Наталія Володимирівна; Skvorcha Nataliia VolodymyrivnaУ статті висвітлено особливості час-тоти та динаміки поширеності мовленнєвих вад серед дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, що проживають у м. Суми та Сумській області, а також надання їм корекційної допомоги.Документ Стан дрібної моторики в дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії(ФОП Цьома С. П., 2018-02-15) Мороз Людмила Василівна; Moroz Lyudmyla VasylivnaУ статті висвітлено особливості дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії: визначено основні проблеми та помилки при виконанні мануальних маніпуляцій; з’ясована можливість опановувати життєво важливими побутовими та нескладними трудовими навичками.