Перегляд за Автор "Mironets Liudmyla Petrivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 50
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Види позакласної роботи з біології в умовах дистанційного навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кулібаба Д. Г.; Kulibaba D. H.; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaУ статті описано види позакласної роботи з біології, які доречно використовувати під час дистанційного навчання. У зв’язку із стрімким поширенням у світі захворювання, викликаного коронавірусом COVID-19, більшість закладів загальної середньої освіти в Україні перейшли на дистанційне навчання. У таких умовах позакласне навчання може бути реалізоване лише у індивідуальній формі.Документ Використання кімнатних рослин під час формування спеціальних (ботанічних) понять(2013) Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaСтаття присвячена проблемі використання кімнатних рослин під час формування основних груп спеціальних понять з біології рослин. Проведено аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження та з’ясовано, що питання формування біологічних понять постійно обговорюються та досліджуються значним колом науковців. Встановлено можливості кімнатних рослин як натуральних навчально-наочних посібників з біології. У статті розглядаються приклади кімнатних рослин, які доречно використовувати під час формування основних спеціальних (ботанічних) понять – морфологічних, анатомічних і фізіологічних.Документ Використання сучасних інформаційних технологій у створенні цифрового освітнього контенту на уроках біології(2020) Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla Petrivna; Деканенко О. І.; Dekanenko O. I.; Дичко Олена; Dychko OlenaСтаття присвячена вивченню використання цифрового контенту та його наповнення на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для закладів загальної середньої освіти з біології в умовах дистанційного навчання. До цифрового контенту належить досить широкий спектр засобів навчання, які можуть бути створені за допомогою комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, – рисунки, діаграми, презентації, готові відеофрагменти, доступні в мережі Інтернет. Однак на сьогодні існує ще більше можливостей, які спроможні зацікавити учнів. Одним із найрозповсюдженіших засобів наочності серед електронних освітніх ресурсів є мультимедійна презентація. Найчастіше для її створення науковопедагогічними та педагогічними працівниками використовується програма MS PowerPоint. Хоча вона має досить широкий спектр можливостей анімації об’єктів та слайдів, проте таким форматом зацікавити учнів сьогодні вже набагато важче, адже складні анімаційні прийоми потребують неабияких часових затрат. До засобів які доречно віднести до цифрового освітнього контенту, на нашу думку, є: використання сервісу LearningApps, створення хмари слів на платформі Tagul, інфографіка, MozaBook, скрайбінг та використання QR – кодів. У статті розглянуто найбільш поширені технології, що дозволяють підвищити якість цифрового контенту та урізноманітнити представлення інформації для електронних засобів навчання, а також програмне забезпечення для створення таких засобів навчання, наведено приклади їх використання в освітньому процесі з біології.Документ Дидактичні можливості навчального веб-сайту біологічного змісту(2015) Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaРозглянуто дидактичні можливості сучасних інформаційних технологій, зокрема використання навчального веб-сайту під час навчання біології у школі. Визначено, що веб-сайт біологічного змісту може бути використаний учнями при підготовці до уроків, під час уроку та у позаурочний час.Документ Дидактичні можливості теми «Вступ» у 10 класі на профільному рівні з метою формування результатів навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Москаленко Микола Павлович; Moskalenko Mykola Pavlovych; Вакал Анатолій Петрович; Vakal Anatolii Petrovych; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaУ статті описано дидактичні можливості теми «Вступ» у формуванні очікуваних результатів навчання під час вивчення біології у 10 класі на профільному рівні. У даній роботі зроблено спроби розробити критерії оцінювання очікуваних результатів навчання, які може використовувати як вчитель під час контролю, так учні під час самооцінювання. Описано методичні прийоми, які доречно використовувати на окремих уроках з теми: «Вступ». Мета даної статті полягає у вивченні дидактичних можливостей змісту теми «Вступ» в курсі біології та екології 10 класу на профільному рівні з метою досягнення та вимірювання окремих результатів навчання. Обґрунтовано, що під час виконання домашнього завдання, учні самостійно познайомилися із новими термінами, вміли їх пояснювати та називати. Адже це і є застосуванням елементів наукового методу пізнання та реалізація ключової компетентності – наукове розуміння природи, здатність збирати данні, аналізувати, формулювати висновки. Під час вивчення теми «Вступ» учні можуть засвоїти ще один результат - це вміння самостійно вишукувати нову інформацію, необхідну для формулювання обґрунтованих висновків щодо функціонування біо- та екосистем. Зокрема, на уроці: «Поняття про біологічну систему та екосистему», доцільно зробити тільки загальний огляд основних біосистем: клітин, організмів, популяцій, видів, біоценозів, екосистем, біогеоценозів, біосфери. Таким чином, представлена побудова навчального матеріалу під час вивчення теми «Вступ», коли вчитель фактично лише спрямовує процес самостійного абстрактного мислення учнів у потрібному напрямку без викладання готових тез і положень, сприяє досягненню очікуваних результатів навчання.Документ Доцільність застосування комп'ютерних технологій під час навчання розділів «Рослини», «Різноманітність рослин» у загальноосвітній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaУ статті представлені основні результати наукового дослідження стосовно перевірки доцільності застосування комп'ютерних технологій під час навчання біології у 7 класі загальноосвітньої школи. Доведено, що комп'ютерні технології необхідно використовувати на тих етапах уроку, на яких відбувається формування фізіологічних, анатомічних та систематичних знань, оскільки використання НТ сприяє підвищенню ефективності їхзасвоєння.Документ Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Городиська М. О.; Horodyska M. O.; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaФормування екологічної свідомості починається у дошкільному віці, коли діти ознайомлюються з особливостями навколишнього середовища. Враховуючи надзвичайну емоційну чутливість малюків, перевага надається емоційно-естетичному сприйманню природи, розвитку естетичних, інтелектуальних, гуманістично- спрямованих почуттів у ставленні до природи. Базис екологічної культури складають найпростіші знання про природу, зокрема, орієнтування у найближчому природному середовищі, усвідомлення життєво необхідних потреб живих істот в умовах існування, ознайомлення з елементарними відомостями про взаємозв’язки живої природи, значення її в житті людини. Тому вже з дошкільного віку дітям необхідно прищеплювати любов до навколишнього середовища, вміння оберігати «зелених друзів» та примножувати багатства. У статті розкривається питання екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки. Розглянуто теоретико-методичні основи екологічного виховання дітей дошкільного віку. Обґрунтовано роль і місце авторської казки природознавчого змісту як засобу екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Визначено педагогічні умови використання авторських казок природознавчого змісту у процесі екологічного виховання.Документ Екологічне виховання учнів основної школи під час позакласної роботи з біології в умовах дистанційного навчання(2021) Кулібаба Дар’я Геннадіївна; Kulibaba Daria Hennadiivna; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaКваліфікаційна робота присвячена дослідженню сучасних методів формування екологічної компетентності в учнів основної школи під час позакласної роботи з біології в умовах дистанційного навчання. Було досліджено процес екологічного виховання учнів, проаналізовано базові поняття, такі як: екологічна культура, екологічно дружня поведінка, активна екологічна позиція, екологічний слід та інші. Було здійснено аналіз досліджуваної проблеми в педагогічній та шкільній практиці, проаналізовано найбільш поширені форми позакласної роботи з біології в дистанційних умовах. Вивчено сучасні методи формування екологічної компетентності в учнів на позакласних заняттях з біології, експериментально досліджено та проаналізовано ефективність організації позакласної роботи з біології в дистанційних умовах для формування екологічної компетентності. За результатами дослідження встановлено вплив екологічних віртуальних екскурсій та позакласних заходів з біології на формування екологічної компетентності в учнів основної школи. Результати експерименту свідчать про підвищення рівня екологічних знань та умінь в учнів навіть в умовах дистанційного навчання.Документ Експериментальна перевірка ефективності використання навчальної програми «Здорова нація заради майбутнього» щодо профілактики розповсюдження наркоманії серед підлітків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla Petrivna; Колесник Г. М.; Kolesnyk H. M.У статті висвітлено результати педагогічного експерименту щодо профілактики поширення наркоманії серед підлітків. Для проведення педагогічного експерименту та розробки рекомендацій щодо протидії розповсюдження наркоманії серед підлітків нами була розроблена програма факультативного курсу «Здорова нація заради майбутнього». Для отримання результату було визначено основні напрями діяльності вчителя біології щодо протидії вживання наркотичних речовин підлітками. Програма факультативного курсу «Здорова нація заради майбутнього» спрямована на вивчення значної кількості захисних факторів і факторів ризику, і реалізується шляхом навчання комбінації загальних особистісних і соціальних умінь, здатності опиратися вживанню наркотиків. Перш за все - це програма первинної профілактики, що націлена на соціальну групу, в якій ще не виникли проблеми, пов ’язані зі зловживанням наркотичними речовинами. Мета даної програми досягається шляхом впливу на фактори ризику. Програма складається із тримісячного профілактичного курсу. Вона передбачає 10 занять протягом першого місяця, 7 - протягом другого місяця і 5 - протягом третього. Програма спрямована на розвиток трьох головних здатностей: уміння опиратися пропозиціям вживати психоактивні речовини, уміння організовувати своє життя й загально-соціальні навички.Документ Завдання до підсумкового контролю знань з курсу «Методика навчання екології»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Торяник Валентина Миколаївна; Torianyk Valentyna Mykolaivna; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaДо змісту методичного видання входять контрольні запитання з курсу «Методика навчання екології» у формі тестів, що охоплюють усі теми відповідно до робочої навчальної програми. Для самостійної роботи здобувачів першого рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «014 (Біологія та здоров’я людини)».Документ Застосування хмарних технологій у процесі навчання біології в основній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla Petrivna; Трохименко Т. В.; Trokhymenko T. V.У статті описано результати проведеного анкетування учнів основної школи стосовно можливостей використання хмарних технологій у процесі навчання біології. Зазначено основні сервіси Google, які використовують учні.Документ Комп'ютерні технології навчання як складові нових інформаційних технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaУ статті здійснено аналіз тлумачення понять «інформаційні технології» та «комп'ютерні технології навчання». Виявлено спільні та відмінні ознаки цих технологій; розкрито структуру комп'ютерних технологій навчання. З'ясовано, що комп'ютерні технології навчання слід розглядати як складові сучасних інформаційних технологій.Документ Копрофільні сумчасті гриби як об’єкт вивчення у процесі роботи з обдарованою учнівською та студентською молоддю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Литвиненко Юлія Іванівна; Міронець Людмила Петрівна; Lytvynenko Yuliia Ivanivna; Mironets Liudmyla PetrivnaУ статті схарактеризовано один із доступних біологічних об'єктів для роботи з обдарованою учнівською та студентською молоддю - це група копрофільних сумчастих грибів. Вивчення копрофільних сумчастих грибів України активно проводиться на кафері біології та методики навчання біології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у рамках теми «Копрофільні аскоміцети заповідників та національних природних парків України». До її виконання активно залучаються студенти університету зі спеціальностей 014 Середня освіта (Біологія та здоров'я людини), 091 Біологія природничо-географічного факультету та учні-члени Сумського територіального відділення Малої академії наук України. Дана група грибів є дуже зручним об'єктом для вивчення, оскільки збір матеріалу для їх вивчення не вимагає від колектора спеціальної професійної підготовки. Послід травоїдних тварин легко можна знайти у різних фітоценозах та у різні сезони, збирати з плодовими тілами грибів, або і без них. Таким чином, досліднику не обов ’язково самостійно проводити збір зразків посліду. Останні, за можливості та потреби, можуть бути зібрані не лише науковцями чи співробітниками природоохоронних установ, а і місцевим населенням, студентами, учителями та учнями місцевих шкіл тощо. Для різних категорій учнів і студентів, враховуючи їх мотивацію, рівень підготовки, інтереси та можливості, можуть бути запропоновані різні теми дослідницьких робіт. Вивчення копрофільних сумчастих грибів на базі кафедри біології та методики навчання біології СумДПУ імені А.С. Макаренка дозволяє залучити учнівську та студентську молодь до участі у наукових дослідженнях, мотивує їх до поглибленого вивчення біології та представленння результатів роботи на Всеукраїнському та Міжнародному рівнях.Документ Методика використання SMART-технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя біології(2020) Федосенко Владислав Анатолійович; Fedosenko Vladyslav Anatoliiovych; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaМагістерська робота присвячена дослідженню ефективності застосування SMART-технологій у процесі навчання біології і підготовці майбутніх вчителів до уроків біології. Представлено роль використання SMART-технологій в освітньому процесі. Описані можливості використання технології інтерактивної дошки SMART Board, її основні функції та переваги. Показана роль Інтернет ресурсу LEARNING APPS у підготовці вчителя до уроку біології. Найбільшу увагу зосереджено на головних можливостях ресурсу LEARNING APPS: забезпечення підтримки навчання та процесу викладання за допомогою інтерактивних вправ, збір інтерактивних вправ та загальний доступ до них. Конструктор LEARNING APPS призначений для розробки та зберігання дидактичних мультимедійних інтерактивних завдань, за допомогою яких в ігровій формі вчитель може закріпити та перевірити здобуті знання учнів, що сприяє формуванню пізнавального інтересу, мотивації до навчання. Розглянуто технологію використання мобільних додатків на уроках біології та відео-навчання як частина сучасного уроку біології. У ході педагогічного експерименту досліджено методику використанням SMART технології під час проведення уроків біології студентами та проаналізовано рівень сформованості умінь і навичок майбутніх вчителів у користуванні SMART комплексу на уроках біології. За результатами проведеного експерименту було виявлено ефективність використання інформаційних технологій під час підготовки майбутнього вчителя біології до уроків та сформовані висновки. Використовуючи у роботі технології SMART комплексу підвищується рівень засвоєння нового матеріалу, він стає більш доступним, зростає зацікавленість та активність учнів, формується пізнавальний інтерес та дослідженно ефективність використання SMART комплексу на різних типах та етапах на уроках біології.Документ Методика використання веб-сайту в процесі навчання біології в основній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Степанюк Алла Василівна; Stepaniuk Alla Vasylivna; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaУ статті описано методику використання навчального веб-сайту у процесі навчання біології. Описано структуру веб-сайту та розділи, які необхідно передбачити для ефективної роботи. Мета даної статті полягає у описі методики використання веб-сайту навчального призначення під час вивчення біології в основній школі. Представлено результати педагогічного експерименту, який проводився на базі Комунальної установи Сумська гімназія № 1. Встановлено, що веб-сайт може використовуватися: на вступному уроці, для активізації пізнавального процесу і повідомлення нових знань; на уроці – метою якого є розширення та поглиблення знань учнів; на узагальнюючому уроці та уроці з підсумкового контролю і корекції знань. Також використання веб-сайту продуктивне на уроці, який передує практичній роботі. Враховуючи вимоги до навантаження учнів в плані домашньої роботи, можна розробляти уроки, з використанням навчального веб-сайту на етапі домашнього завдання. На веб-сайті може зберігатися вся теоретична інформація до уроків, щоб учень в будь-який момент зміг до неї звернутися. В ході кожного уроку учні отримують та намагаються засвоїти достатньо велику кількість інформації. Істотну роль в такому випадку відіграє самоконтроль учнів у формі самоперевірки глибини засвоєння навчального матеріалу, самооцінка правильності розв'язання біологічних задач та відповідей на запитання. Контроль і самоконтроль забезпечують зворотний зв'язок у навчальному процесі - одержання педагогом та учнем інформації про ступінь труднощів, типові недоліки, що зумовлює необхідність внесення в цей процес відповідних змін і постійного його вдосконалення. Для можливості самоперевірки кожного учня по тій чи іншій темі, веб-сайті в розділах «Тестові завдання» та «Питання для самоконтролю» можна опублікувати завдання для самоперевірки, а учні вдома, без допоміжних матеріалів їх зможуть виконати.Документ Методика використання відеоскрайбінгу з метою стимуляції пізнавального інтересу в учнів 8-9 класів до вивчення біології(2023) Настечик Анастасія; Nastechyk Аnastasiia; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaСтрімке оновлення сфери освітніх технологій пояснюється постійним розвитком технічних засобів навчання, що не зупиняються у власному вдосконаленні. Одним з актуальних сучасних методів стимуляції пізнавального інтересу в учнів 8-9 класів є відеоскрайбінг. Ми ознайомилися зі змістом теоретико-методологічних досліджень діагностики та стимуляції, експериментально перевірили вплив відеоскрайбінгу на підвищення рівня пізнавального інтересу в учнів 8-9 класів до вивчення біології для кращого формування компетенцій, визначених навчальною програмою. Для цього ми скористалися такими теоретичними методами, як: аналіз, узагальнення та пояснення; такими емпіричними методами, як: експеримент, спостереження та опис. Наше експериментальне дослідження присвячене використанню відеоскрайбінгу як одного з методів підвищення рівня пізнавального інтересу в учнів 6-9 класів до вивчення біології, а також їхнього ліпшого формування компетенцій з цього предмету, визначених навчальною програмою. Проаналізувавши науково-методичні праці сучасних дослідників, ми дізналися сутність пізнавального інтересу як важливого компонента до стимуляції мотивації до вивчення біології, вікові особливості учнів 8-9 класів, специфіку проведення методики дослідження рівня пізнавального інтересу в учнів зазначеної категорії, а також закономірності застосування відеоскрайбінгу як одного з методів підвищення рівня пізнавального інтересу підлітків до вивчення біології. Спираючись на рекомендації щодо проведення зазначеної методики, ми створили власну та впровадили її під час експериментального дослідження. Ми дослідили, що показники рівня пізнавального інтересу дітей були нижчими, ніж стали після використання методики. Тому ми можемо стверджувати, що використання відеоскрайбінгу як методу стимуляції пізнавального інтересу в учнів до вивчення біології та кращого засвоєння навчального матеріалу з цього предмету є ефективним.Документ Методика використання к'юар-кодів у процесі навчання біології в основній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Мартиненко Алла Володимирівна; Martynenko Alla Volodymyrivna; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaКваліфікаційна робота присвячена дослідженню ефективності використання к'юар-кодів під час проведення уроків біології в основній школі. Було досліджено практичне застосування к'юар-кодів на різних етапах уроків з біології та у позаурочній діяльності. За результатами дослідження встановлено, що уроки з використанням к'юар-кодів сприяють формуванню зацікавленості у вивченні поданого матеріалу, розвивають уяву, мислення, підвищують мотивацію до здобуття знань та сприяють підвищенню рівня успішності учнів.Документ Методика використання інтерактивної освітньої платформи Mozaik Education у освітньому процесі з біології(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla Petrivna; Мартиненко Алла Володимирівна; Martynenko Alla Volodymyrivnа; Москаленко Микола Павлович; Moskalenko Mykola Pavlovych; Торяник Валентина Миколаївна; Torianyk Valentyna MykolaivnaУ статті розглянуто проблему організації освітнього процесу з біології в умовах дистанційного навчання. Наведено переваги і недоліки освітніх он-лайн платформ. Проаналізовано анкети вчителів двох закладів освіти на предмет використання ним у освітньому процесі комп’ютерних технологій та з’ясовано, що найчастіше використовуваними є презентації Microsoft PowerPoint – 19%, мережа відеоконтенту YouTube – 17%, інтерактивна дошка Padlet – 14%. Найменше використовуваними є Kahot– 2%, та Prezi – 2%Метою статті є спроби описати методику використання інтерактивної освітньої платформи Mozaik education у освітньому процесі з біології. Детально описано можливості освітньої платформи Mozaik Education та методику її використання в освітньому процесі. Проведене дослідження показало, що використання інтерактивної освітньої платформи Mozaik Eduсation в освітньому процесі з біології у 7 класі має позитивні результати. Зокрема, використання цієї платформи на різних етапах року та під час організації самостійної роботи учнів позитивно впливає на пізнавальну активність учнів у процесі навчання біології. До позитивних характеристик даної освітньої платформи ми відносимо: зручний зрозумілий інтерфейс; україномовний контент; наявність 3D анімацій різного біологічного змісту; наявність складників: mozaWeb, mozaBook, mozaMap, та mozaLog; наявність шаблонів для підготовки завдань різних типів. У подальшому плануємо дослідити використання інших освітніх платформ під час орга- нізації дистанційного чи змішаного навчання з біології у закладах загальної середньої освіти.Документ Методика залучення учнівської молоді до виконання науково-дослідницьких робіт МАН(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla Petrivna; Торяник Валентина Миколаївна; Torianyk Valentyna MykolaivnaУ статті описано основні методичні аспекти залучення учнів основної та старшої школи до виконання науково-дослідницьких робіт МАН. З’ясовано, що основні види робіт учнів у МАН передбачають: 1) дослідницьку роботу, втілену в навчальний процес, яка передбачає виконання дослідницьких, проектно-конструкторських, раціоналізаторських завдань; 2) дослідну роботу, яка доповнює навчальний процес, передбачає роботу в наукових товариствах старшокласників; 3) дослідну роботу, яка проводиться паралельно навчальному процесу, в рамках проведення конкурсів досягнень дослідницького характеру, участі у предметних олімпіадах, публікації результатів у матеріалах науково-практичних конференцій; 4) дослідницьку роботу у літній період під час екологічних експедицій, польових практик, що зосереджують увагу на вивченні природних комплексів, біорізноманіття. Мета даної статті полягає у визначенні методики залучення учнів до виконання науково-дослідницьких робіт МАН. Аналіз результатів анкетування учнів дав підстави вважати, що учні мають зацікавленість до вивчення біології. Виконання практичних робіт є знайомим для дітей видом роботи, вони мають вже певні практичні навички. Більше ніж половина школярів виявляють бажання не пасивно споглядати досліди, які демонструє учитель, а виконувати їх самостійно. Більшість учнів вказали в анкеті, що вони проводять досліди, які рекомендовані у підручнику для самостійного проведення і більша половина учнів виявила бажання займатися дослідницькою діяльністю під час канікул. Залучення учнів до виконання різноманітних навчальних проектів, самостійних дослідницьких завдань та участі у різноманітних конкурсах МАН і спонукають школярів до активної науково-дослідницької діяльності.Документ Методика застосування SMART-технології у процесі навчання біології в основній школі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla Petrivna; Федосенко Владислав; Fedosenko VladyslavСтаття присвячена дослідженню ефективності застосування SMART-технологій у процесі навчання біології в основній школі. Представлено роль використання SMART-технологій в освітньому процесі. Описані можливості використання технології інтерактивної дошки SMART Board, її основні функції та переваги. Розглянуто головні можливості програмного забезпечення SMART Notebook. Показана роль Інтернет ресурсу LEARNING APPS у підготовці вчителя до уроку біології в основній школі. Найбільшу увагу зосереджено на головних можливостях ресурсу LEARNING APPS: забезпечення підтримки навчання та процесу викладання за допомогою інтерактивних вправ, збір інтерактивних вправ та загальний доступ до них. Конструктор LEARNING APPS призначений для розробки та зберігання дидактичних мультимедійних інтерактивних завдань, за допомогою яких в ігровій формі вчитель може закріпити та перевірити здобуті знання учнів, що сприяє формуванню пізнавального інтересу, мотивації до навчання. У ході педагогічного експерименту досліджено ефективність проведення уроків з використанням SMART технології та проаналізовано рівень сформованості вмінь і навичок учнів у користуванні SMART комплексу на уроках біології. За результатами проведеного експерименту зроблено висновок, що використання SMART технологій у освітньому процесі в основній школі впливає на загальну тенденцію підвищення рівня навчальних досягнень учнів та формування вмінь і навичок з предмету біологія. Використовуючи у роботі технології SMART комплексу підвищується рівень засвоєння нового матеріалу, він стає більш доступним, зростає зацікавленість та активність учнів, формується пізнавальний інтерес на уроках біології в основній школі.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »