Перегляд за Автор "Liannoi Mykhailo Olehovych"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація пізнавальної діяльності студентів під час навчання основ здоров'я(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Міхеєнко Олександр Іванович; Mikheienko Oleksandr Ivanovych; Литвиненко Віталіна Анатоліївна; Lytvynenko Vitalina Anatoliivna; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo Olehovych; Лянна Ольга Володимирівна; Lianna Olha VolodymyrivnaМета: розробити й обґрунтувати форми та методи активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання основ здоров'я. Методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури, тестування, валеологічний моніторинг, педагогічний експеримент. Результати: опанування знань про здоров'я передбачає творчо-практичну діяльність, яка потребує пошуку відповідних засобів, методів, форм навчання, пов'язаних із активізацією пізнавального інтересу та пізнавальної діяльності як дієвих чинників впливу на успішність та ефективність навчання студентів. Практичне значення: розроблено й конкретизовано шляхи поліпшення якості засвоєння навчального матеріалу з основ здоров'я, які сприяють успішному практичному застосуванню знань про здоров'я, дотриманню правил і норм здорового способу життя. Висновки та перспективи подальших наукових досліджень: проблему виховання свідомого і дбайливого ставлення до здоров'я необхідно вирішувати засобами освіти. Процес опанування науки про здоров'я потребує розробки й застосування нових педагогічних технологій, які спонукають до здорового способу життя, реалізації оздоровчих засобів.Документ Визначення фізичного стану, оцінка, нормативи та формування фізкультурно оздоровчих програм(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бересток Павло Петрович; Berestok Pavlo Petrovych; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychУ статті розглянуто визначення та трактування значення «фізичного стану» та сукупністю таких взаємопов`язаних факторів. Підтверджено актуальність використання організації та методики проведення оздоровчих занять зі студентами закладів вищої освіти. Визначено результати тестування, отриманих за допомогою контрольних вправ та визначення морфофункціональних показників, порівняння їх з нормативами фізичної підготовленості та фізичного розвитку встановлюється наявний фізичний стан, для розробки програм оздоровчого спрямування.Документ Вплив спортивних свят на формування мотивації учнів 12–13 років до занять фізичними вправами(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Клепальский Дмитро Михайлович; Klepalskyi Dmytro Mykhailovych; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychМагістерська робота присвячена питанню підвищення рівня мотивації учнів 12–13 років до занять фізичними вправами. З цією метою розроблено та експериментально перевірено програму мотивації учнів 12–13 років до занять фізичними вправами шляхом організації та проведення спортивних свят. Розроблена програма ґрунтувалася на таких принципах: гармонійного розвитку особистості, зв’язку з життєдіяльністю; оздоровчої спрямованості; свідомості й активності; наочності; доступності та індивідуалізації; систематичності; самостійності та самоорганізації. Для результативного впровадження програми, заняття фізичними вправами організовувалися і проводилися у позакласний час. Широко застосовувалася батарея ефективних методів стимулювання дітей до відвідування цих занять. Реалізація кожного з методів підкріплювалися підбором відповідних засобів впливу на мотиваційну сферу учнів. До реалізації програми активно залучалися вчителі, батьки та учнів інших класів. До вже запланованих в межах позакласної роботи спортивних заходів, нами було організовано та впроваджено ще 3 додаткових заходи з орієнтувальною (вступною), розвивальною (основною) та закріплюючою (заключною) частинами. Ефективність програми доведено суттєво вищою різницею у досліджуваних показниках в основній групі, у порівнянні з контрольною. Це говорить про ефективність розробленої нами програми мотивації учнів 12–13 років до занять фізичними вправами шляхом організації та проведення спортивних свят.Документ Компоненти готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту використовувати технології відновлення здоров’я у професійній діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Твердохлєбова Юлія; Tverdokhliebova Yuliia; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii Dmytrovych; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychНове українське суспільство потребує фахівців фізичної культури і спорту інноваційного типу, які поєднують здатність до творчої співпраці, володіють сучасними інноваційними технологіями відновлення здоров’я, володіють уміннями відновлення, корекції та підтримки рухових функцій спортсменів. Формування вмінь використання здоров’явідновлювальних технологій у професійній діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту є складовою частиною процесу формування фахових спортивних компетентностей. У своєму дослідженні структурними компонентами готовності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до використання технологій відновлення здоров’я у професійній діяльності ми виділили аксіологічний, гносеологічний і фізкультурно-оздоровчий компоненти.Документ Корекція психофізичного стану учнів початкової школи у процесі фізичного виховання(2020) Воронцов Микита Вадимович; Vorontsov Mykyta Vadymovych; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychРобота включає в себе вступ, три розділи,висновки до цих розділів, висновки до роботи, список використаних джерел , а також презентацію Вступ описує актуальність теми, мету дослідження, завдання дослідження, методи дослідження та практичне значення одержаних результатів. Перший розділ описує психофізичний стан учнів початкової школи: проблеми та перспективи корекції у процесі фізичного виховання та дослідження особливостей психофізичного стану учнів початкової школи. Також цей розділ показує методики корекції психофізичного стану учнів початкової школи. Другий розділ описує комплекс методів та особливості організації дослідження: загальнонаукові, соціологічні, медико-біологічні, педагогічні. Третій розділ показує нам особливості психофізичного стану та інтересів дітей пов’язаних із заняттями фізичними вправами, протягом другого року навчання у школі, опис мофрофункціональних показників і загального фізичного стану учнів другого року навчання в школі. В завершенні роботи написано основні висновки , отримані в результаті проведеного дослідження.Документ Методика управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в сучасних закладах середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo Olehovych; Рибалко Петро Федорович; Rybalko Petro Fedorovych; Ганчева Владислава; Hancheva Vladyslava; Красілов Андрій Дмитрович; Krasilov Andrii DmytrovychУ даній статті визначено сутність та зміст фізкультурно-оздоровчої діяльності; визначено функціонування цілісної системи фізичного виховання та оздоровлення в сучасному закладі середньої освіти; проаналізовано зарубіжний досвід управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю в закладах середньої освіти. Уточнено поняття «здоров'я», «спосіб життя», «фізична культура», «фізична культура школяра»; подальшого розвитку набуло трактування сутності поняття «фізкультурно-оздоровча діяльність».Документ Методологічні основи розвитку професійної компетентності фахівців фізичної культури і спорту(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo Olehovych; Швед Тарас; Shved TarasУ статті визначено та науково обґрунтовано методологічні підходи до формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у вищій школі, а саме особистісно-орієнтований, професійно-орієнтований, інтегративний, діяльнісний, здоров’язбережувальний, інформаційно-цифровий, аксіологічний та «self-made-man» підходи.Документ Організація та зміст оздоровчих занять студенток з урахуванням показників їх фізичного стану(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Тітова Аліна Сергіївна; Titova Alina Serhiivna; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychМагістерська робота присвячена питанню організації оздоровчих занять студенток з урахуванням показників їх фізичного стану. З цією метою було розроблено та експериментально перевірено авторську програму оздоровчих занять для студенток з урахуванням рівня їх фізичного стану. Програму оздоровчих занять реалізовували в межах 3-х періодів: підготовчого, основного та підтримуючого. Метою реалізації програми було визначено удосконалення рівня фізичного стану студенток, шляхом створення відповідних умов в закладі вищої освіти. Основними завданнями підготовчого періоду програми було обрано навчання техніці виконання фізичних вправ, що забезпечують оздоровчий напрямок фізичної культури та ознайомлення з правилами самоконтролю свого фізичного стану та його своєчасної корекції. Основна частина програми була спрямована на підвищення рівня фізичного стану студенток. У підтримуючому періоді, за умови досягнення бажаного результату в покращенні фізичного стану студенток, діяльність спрямовували на підтримку та збереження досягнутого рівня. Тривалість цього періоду часовими рамками не обмежувалася. Базовими оздоровчими засобами, за рекомендацію вчених були обрані циклічні вправи аеробної та анаеробної спрямованості, та змішані їх форми. Порівняння усіх вихідних та підсумкових даних в основній та контрольній групах наприкінці дослідження, засвідчили ефективність розробленої програми оздоровчих занять для студенток з урахуванням рівня їх фізичного стану.Документ Особливості підготовки жінок в легкоатлетичному семиборстві(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Бурла Артем Олександрович; Burla Artem Oleksandrovych; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo Olehovych; Бурла Олександр Михайлович; Burla Oleksandr Mykhailovych; Кравченко Ігор Миколайович; Kravchenko Ihor Mykolaiovych; Іваній Ігор Володимирович; Ivanii Ihor Volodymyrovych; Скачедуб Наталія Миколаївна; Skachedub Nataliya MykolayivnaУ монографії розглянуті питання планування багаторічної підготовки спортсменок, які спеціалізуються на легкоатлетичному багатоборстві, а також технічної підготовки у видах легкої атлетики, що входять до програми сучасного семиборства. У монографії використані результати наукових досліджень видатних вітчизняних і закордонних авторів, рекомендації тренерів щодо технічної й фізичної підготовки в окремих видах жіночого семиборства, а також планування та змісту багаторічної підготовки спортсменок. Крім того, детально розглянута сучасна методика навчання й удосконалення техніки бігу, стрибків і метань, що дозволяє тренерам разом зі спортсменками адекватно аналізувати переваги та недоліки індивідуальної техніки в кожному виді семиборства. Запропонований увазі зацікавленого читача матеріал, безсумнівно, буде корисним спортивним педагогам у практичній діяльності з юними й кваліфікованими багатоборками, а також студентам спортивних академій, інститутів фізичної культури, спортсменкам-легкоатлеткамДокумент Програма фахового вступного випробування з теорії і методики фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Томенко Олександр Анатолійович; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Гвоздецька Світлана Володимирівна; Hvozdetska Svitlana Volodymyrivna; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychУ програмі визначене основне коло завдань, необхідних для всупного екзамену за ступенем «магістр» денної та заочної форм навчання спеціальності 014 Середня освіта (Фізичне виховання). Запропоновано питання для підготовки до вступних іспитів. Визначено критерії оцінювання знань. Рекомендовано літературу. Видання призначене для випускників-бакалаврів навчально-наукового інституту фізичної культури СумДПУ ім. А. С. Макаренка поточного та попередніх років, а також випускників-бакалаврів інших вищих навчальних закладів спеціальності 014 Середня освіта (Фізичне виховання).Документ Розвиток фізичних якостей дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Пилипков Роман Сергійович; Pylypkov Roman Serhiiovych; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychМагістерська робота присвячена питанню підвищення рівня розвитку фізичних якостей дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор. З цією метою розроблено та експериментально перевірено авторську методику розвитку фізичних якостей дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор. Апробація авторської методики проходила в 3 етапи, кожен з яких був спрямований на досягнення поставленої мети – розвиток фізичних якостей. Кожен урок з фізичної культури або заняття з фізичного виховання складалося з підготовчої, основної та заключної частин. Вибір ігор різної спрямованості та їх тривалість на кожному заняття визначалися індивідуально. Широко застосовувалися рухливі і сюжетні ігри, дихальні ігрові вправи, загальнорозвиваючі вправа з ходьбою і стрибками, ігрові вправи для зміцнення м’язів ніг и живота, ігрові вправи для зміцнення мускулатури спини, ігри низької та середньої інтенсивності, українські народні ігри та малорухливі ігри. Ефективність методики забезпечувалася суворим дотриманням відповідних умов організації та проведення заняття. Після впровадження авторської методики, проведено порівняння вимірюваних показників контрольної та експериментальної груп. Встановлено суттєво вищу різницю у досліджуваних даних в експериментальній групі. Це говорить про ефективність розробленої нами методики удосконалення фізичних якостей дітей молодшого шкільного віку з використанням рухливих ігор.Документ Сучасний стан формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Бугаєнко Тетяна Вікторівна; Buhaienko Tetiana Viktorivna; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychУ даній статті розглядаються проблема професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Увага акцентуються на сучасному стані формування індивідуального стиля професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти безпосередньо у процесі педагогічної практики. Розкрито можливості педагогічної практики як складової професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у формуванні індивідуального стиля професійної діяльності. Доведено важливість наскрізної організації системи фахових практик у професійному становлення майбутніх учителів фізичної культури як творчих фахівців у галузі фізичної культури і спорту.Документ Теоретико-методична підготовка старшокласників у процесі проведення уроків фізичної культури з елементами футболу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Парфило Іван Сергійович; Parfylo Ivan Serhiiovych; Liannoi Mykhailo Olehovych; Лянной Михайло ОлеговичКваліфікаційна робота складається з 55 сторінок друкованого тексту та рисунків. Метою дослідження стало виявлення, теоретичного обґрунтування та експериментальна перевірка педагогічних умов теоретико-методичної підготовки старшокласників засобами футболу. Кваліфікаційна робота складається з вступу, основної частини яка включає в себе 3 розділи, висновків та списку використаної літератури. У першому розділі розглянуто теоретико–методичні умови проведення уроків фізичної культури в ЗЗСО. У другому розділі представлено методи та організацію дослідження даної проблеми. В третьому розділі досліджено формування знань про фізичне здоров’я в системі фізичного виховання підлітків. В кінці запропоновані висновки та список використаної літератури.Документ Теоретико-методичні засади розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту в умовах інформальної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychУ статті окреслено теоретичні та методичні засади розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту в умовах інформальної освіти, що забезпечує самостійну й ефективну реалізацію цілей педагогічного процесу. Зазначено, що інформальна освіта майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту відбувається в інтеграції з формальною і неформальною в різних поєднаннях. Виявлено основні переваги інформальної освіти в контексті професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту над формальною і неформальною, яка проявляється в орієнтації на самореалізацію, зосередженні на особистісному самовдосконаленні здобувачів освіти і подальшому управлінні власним освітнім простором.Документ Формування моральних якостей учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури(2020) Снагощенко Леся Вікторівна; Snahoshchenko Lesia Viktorivna; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychУ кваліфікаційній роботі охарактеризовано проблему формування моральних якостей учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури. Адже питання морального виховання дітей і підлітків набуває особливої актуальності в сучасних умовах мінливої соціально політичної обстановки в країні. В сьогоднішніх умовах при переосмисленні цінностей особливо значущими є проблеми духовно-моральної орієнтації школярів на основі історичної пам’яті, усвідомлення минулого, сьогодення, в побудові образу майбутнього і своєї життєвої перспективи. Виховний процес значно ускладнюється у зв’язку зі змінами системи ціннісних орієнтацій. Пріоритетного значення в розбудові Нової української школи набуває завдання формувати в учнів систему загальнолюдських цінностей не лише соціально-політичних, але й морально-етичних. У роботі аналізується історико-педагогічний аспект духовно- морального виховання особистості засобами фізичної культури; розглядаються основні, пріоритетні напрями морального виховання й розвитку особистості в контексті Концепції Нової української школи; характеризується вплив занять фізичними вправами на моральний розвиток учнів середнього шкільного віку; визначено методичні засади морального виховання учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури в Україні та провідних країнах світу; проаналізовано методику проведення уроків фізичної культури з метою формування моральних якостей учнів. Значна увага приділяється методичним особливостям морального виховання учнів на уроках фізичної культури. Для розв’язання поставлених у дослідженні завдань використовувався комплекс взаємопов’язаних теоретичних та емпіричних методів (науково- історичний, історико-педагогічний, проблемний, опитування, педагогічний експеримент та ін.). Значна увага приділяється експериментальному дослідженню процесу формування моральних якостей учнів на уроках фізичної культури та експериментальному доведенню його ефективності.Документ Фізична культура в сільській школі середній та старшій ланці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Капля Аліна Олексіївна; Kaplia Alina Oleksiivna; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychУ дослідженні було розроблення та апробування системи роботи по формуванню здорового способу життя у середній та старшій ланці в сільській школі засобами фізичної культури. Було поставлено і виконано такі завдання: - охарактеризувати особливості поняття «фізична культура»; - дати загальну характеристику фізичним засобам виховання у середній та старшій ланці в сільській школі; - охарактеризувати формування навичок здорового способу життя методами інтерактивного виховання учнів середніх та старших класів; - дати загальну характеристику особливостям педагогічної технології формування фізичної культури учнів у середній та старшій ланці; - охарактеризувати форми та методи формування здорового способу життя засобами фізичної культури у позакласний час; - проаналізувати стан роботи вчителів по формуванню здорового способу життя учнів 8-го класу; - проаналізувати системи роботи з формування здорового способу життя учнів 8-го класу засобами фізичної культури; - навести та проаналізувати результати проведеного педагогічного дослідження.Документ Фізичне виховання в системі вищої освіти Польщі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Бересток Павло Петрович; Berestok Pavlo Petrovych; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychУ кваліфікаційній роботі магістра здійснено аналіз нормативно-правового забезпечення системи фізичного виховання у закладах вищої освіти Польщі. Виокремлено основні періоди розвитку фізичного виховання у закладах вищої освіти Польщі. Визначено мету, завдання та принципи функціонування фізичного виховання в системі вищої освіти Польщі. Виокремлено найбільш перспективні напрямки вдосконалення системи фізичного виховання в закладах вищої освіти Польщі та їх реінтеграції в вищу освіту України.Документ Шляхи реалізації принципу свідомості і активності на уроках фізичної культури учнів 10-х класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Гнип Соломія Степанівна; Hnyp Solomiia Stepanivna; Лянной Михайло Олегович; Liannoi Mykhailo OlehovychМагістерська робота присвячена питанню шляхів реалізації принципу свідомості і активності на уроках фізичної культури учнів 10-х класів. З цією метою розроблено рекомендації що стосуються практичних дій для ефективності застосування принципу свідомості і активності. Оцінено стан застосування принципу свідомості і активності під час уроків фізичної культури в ЗОШ № 25 м. Суми. За рахунок системи фізичного виховання йде реалізація принципів гармонійного поєднання фізичної культури з різними формами (інтелект, моральні якості, естетичне виховання, матеріальна база), що спрямована на зміцнення здоров’я учнів. Після завершення експерименту можна сказати, що за рахунок впровадження та використання різних форм фізичної активності (додаткові шкільні уроки, секційні та самостійні заняття) позитивно впливають на успішність навчання. Розроблені рекомендації ґрунтувалися на таких принципах: гармонійного розвитку особистості, зв’язку з життєдіяльністю; оздоровчої спрямованості; свідомості й активності; наочності; доступності та індивідуалізації; систематичності; самостійності та самоорганізації. До впровадження рекомендацій активно залучалися вчителі, батьки та учнів інших класів. Ефективність запропонованих рекомендацій доведено суттєво вищою різницею у досліджуваних показниках в основній групі, у порівнянні з контрольною. Це говорить про ефективність розроблених нами рекомендацій практичних дій для ефективності застосування принципу свідомості і активності для учнів 10-х класів.