Перегляд за Автор "Krivshenko Lina Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дидактична гра як засіб формування здорового способу життя у молодших школярів(2021) Кучеренко Аліна Іванівна; Kucherenko Alina Ivanivna; Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaУ магістерській роботі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено значимість і доцільність використання дидактичних ігор як засобу формування здорового способу життя молодших школярів. Спроєктовано діяльність учителя та представлено апробовані спеціальні дидактичні ігри для формування в учнів початкових класів здорового способу життя.Документ Діагностика у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaУ статті схарактеризовано форми та методи навчання майбутніх учителів початкових класів здійснювати діагностику освітніх продуктів, у тому числі й евристичного навчального діалогу, як незамінної умови і потреби для постійного професійного самовдосконалення та опанування оцінно-коригувальними вміннями - узагальнювати, робити висновки, підсумовувати й аналізувати діалог, спільну бесіду, оцінювати власну активність і продуктивність у діалозі, особистий внесок у роботу групи, коригувати й поліпшувати продукти евристичної діяльності тощо. Описано окремі способи евристичної діяльності студентів, у процесі якої вони уточнювали і конкретизували відповідно до виду професійної діяльності готові системні комплекси діагностики та розробляли власний діагностичний інструментарій із окресленими рівнями, критеріями та їх змістовими показниками.Документ Евристичні технології навчання в організації роботи з обдарованими учнями початкової школи(2021) Бортнік Катерина Анатоліївна; Bortnik Kateryna Anatoliiva; Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaУ магістерській роботі теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність використання евристичних технологій в організації роботи з обдарованими учнями початкової школи. Адаптовано та застосовано критеріально-рівневе оцінювання рівнів розвитку розумових здібностей молодших школярів. Спроєктовано діяльність учителя та описано окремі методики використання евристичних технологій для організації роботи з розумово обдарованими учнями в малих інтерактивних групах.Документ Запитання молодшого школяра як епіцентр успішної діалогової взаємодії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaУ статті розглядаються проблеми евристичної та діалогової взаємодії минулого й сучасного. Розкривається один із шляхів навчання молодших школярів діалогової взаємодії через запитальну діяльність у процесі створення проблемних ситуацій. Розглядаються оптимальні умови та механізми залучення учнів до розв’язання евристичних завдань. Представлено загальний алгоритм організації творчої евристичної діяльності та класифікацію запитань школярів початкової школи з позицій дидактики, а також механізми ускладнення запитальної діяльності, в тому числі й за методикою ромашки Блума.Документ Навчання молодших школярів запитальної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina Mykolaivna; Лях Віктор Васильович; Liakh Viktor VasylovychУ статті розкриваються етапи та способи навчання молодших школярів запитальної діяльності. Приводяться приклади опорних таблиць із запитальними словами та індивідуальною картою з планом-алгоритмом для складання розповіді з елементами опису. Охарактеризовано основні здобутки з пошуку оптимальних шляхів і методів опанування запитальною діяльністю у процесі реалізації дидактичної технології навчання молодших школярів діалогової взаємодії.Документ Опанування молодшими школярами вмінням аналізу тексту на уроках літературного читання в евристичному навчанні(2015) Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaУ статті розглядаються питання організації навчання сприймання й осмислення молодшими школярами змісту твору, а також формування в них умінь здійснювати смисловий і структурний аналіз прочитаного тексту.Розкриваються можливості евристичного навчання як одного з провідних чинників оптимізації навчання учнів молодших класівробити аналіз прочитаного тексту на уроках літературного читання. Наводяться вправи за допомогою яких здійснюється осмислення літературного твору. Описуються прийоми активного евристичного навчання та творчі вправи з опорою на самостійну пізнавальну діяльність, які сприяють глибокому й осмисленому аналізу тексту, оптимізують процес навчання.Документ Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до використання евристичного діалогу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaУ статті здійснено аналіз методологічної сутності поняття «педагогічні умови». Теоретично обґрунтовано роль упровадження технологій евристичної освіти як основи професійно-творчої підготовки вчителя. Зроблено акцент на формуванні вмінь застосування евристичного навчального діалогу в теоретичній підготовці і практичній діяльності майбутніх учителів початкових класів. Окреслено важливість комплексу діагностики для встановлення якості освоєння майбутнім учителем умінь евристичного навчального діалогу на уроках у початковій школі.Документ Роль запитальних умінь молодших школярів для організації діалогової взаємодії в освітньому процесі(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina Mykolaivna; Боженко Людмила; Bozhenko LiudmylaСтаття присвячена розкриттю значущості запитальних умінь здобувачів початкової освіти для організації діалогової взаємодії в освітньому процесі. Констатовано, що запитальні вміння є важливою життєвою навичкою ХХІ сторіччя. Окреслено основні функції питання та учнівського запитання. Представлено класифікацію запитань молодших школярів із позицій дидактики. Розкрито взаємозв’язок запитання й відповіді, їх вплив на стимулювання різних видів мислення – системного, раціонального, об’єктивного, критичного, творчого. Конкретизовано сутність понять «запитальні вміння», «розвиток запитальних умінь», виокремлено основні елементи цих умінь. Констатовано, що запитання, надто учнівське, є відправною точкою для діалогової взаємодії між учителем та учнем, між учнями у процесі освоєння нових знань і вмінь.Документ Творче використання гучномовок у вихованні молодших школярів на базі козацького таборування(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Лях Віктор Васильович; Liakh Viktor Vasylovych; Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaУ статті розглядається проблема організації козацького таборування молодших школярів і застосування такого інноваційного методу впливу на свідомість дитини, як гучномовка. Визначається поняття «гучномовка», розкривається її сутність, значення та місце у вихованні учнів на базі дитячих козацьких наметових таборів. Відображаються результати позитивного впливу гучномовок на свідомість і поведінку молодших школярів, наводяться конкретні якісні зміни, що відбулися в учнів впродовж козацького таборування.Документ Формування вмінь застосування евристичного навчального діалогу у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaДисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування вмінь застосування евристичного навчального діалогу у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. Визначено стан розробленості проблеми формування вмінь застосування евристичного навчального діалогу у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів та поняттєвий апарат дослідження. Розкрито сутність і групи вмінь застосування евристичного навчального діалогу у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. Виявлено та обґрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів початкових класів умінь застосування евристичного навчального діалогу та модель реалізації цих умов. Розроблено й застосовано комплекс діагностичного інструментарію для виявлення рівнів сформованості у майбутніх учителів початкових класів умінь застосування евристичного навчального діалогу. Здійснено експериментальну перевірку розроблених педагогічних умов.Документ Формування розумних потреб здобувачів початкової освіти(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina Mykolaivna; Павліченко Вікторія; Pavlichenko ViktoriiaМета статті – розкрити досвід роботи школи І ступеня КУ Сумська спеціалізована школа І‐ІІІ ступенів № 25, м. Суми Сумської області щодо формування розумних потреб здобувачів початкової освіти. Констатовано, що розумні потреби є важливим складником соціальної та громадянської компетентностей. Сформовані розумні потреби школярів можуть стати підгрунтям розвитку особистості, що у майбутньому матиме позитивний вплив на їх успішність у щоденному житті, дозволить здійснювати вплив на події буденного життя, змінювати на краще внутрішнє «Я» та навколишню реальність. Конкретизовано сутність поняття «розумні потреби». Розкрито сутність основних форм роботи з молодшими школярами щодо формування розумних потреб.Документ Інтерактивні технології як засіб розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку(2021) Менжун Катерина Олексіївна; Menzhun Kateryna Oleksiivna; Крівшенко Ліна Миколаївна; Krivshenko Lina MykolaivnaКваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню особливостей стану сформованості зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку. Здійснено дослідження щодо виявлення рівня сформованості зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку, проаналізовано та інтерпретовано в кількісно-якісний аналіз результатів. Складено та апробовано методику з використання інтерактивних ігрових вправ для удосконалення зв’язного мовлення в роботі з дітьми старшого дошкільного віку; визначено критерії, показники та рівні розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку; описані основні позитивні зміни в стані зв’язного мовлення старших дошкільників після використання експериментальної методики.