Перегляд за Автор "Korolchuk Valentyna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модель доставки цифрового навчального контенту в умовах відкритої університетської освіти(2022) Глазунова Олена; Волошина Тетяна; Корольчук Валентина; Мокрієв Максим; Кузьмінська Олена; Glazunova Olena; Voloshyna Tetiana; Korolchuk Valentyna; Mokriiev Maksym; Kuzminska OlenaФормулювання проблеми. Зважаючи на виклики, з якими стикається сучасне суспільство, зокрема, пандемії, війни тощо, та освітні тенденції, пов’язані з персоналізованою та відкритою освітою, важливим стає питання забезпечення індивідуальних освітніх потреб студентів, які можливо задовольнити шляхом створення персоніфікованого навчального контенту та відкритого доступу до нього. Проблема полягає у тому, що у закладах вищої освіти відсутній відповідний рівень готовності переходу на принципи відкритості та забезпечення доставки навчального контенту здобувачам в умовах відкритої університетської освіти. Матеріали і методи. З метою вирішення поставленої проблеми було застосовано методи аналізу, класифікації та систематизації наукових джерел з проблеми дослідження, методи моделювання для розробки моделі доставки навчального контенту в умовах відкритої освіти. Дослідження виконано в межах науково-дослідної роботи «Створення моделі гібридного веборієнтованого середовища доставки навчального контенту в умовах відкритої університетської освіти» за договором №110/11-пр-2020. Результати. У дослідженні проведено аналіз варіантів доставки різнотипного навчального контенту в умовах відкритої університетської освіти. Обґрунтовано та розроблено модель доставки навчального контенту в умовах відкритої університетської освіти, що включає: концептуальний, функціональний, технологічний, організаційний, методичний та діагностичний блоки. На основі запропонованих блоків визначено педагогічні умови для ефективної доставки навчального контенту. Висновки. Враховуючи тенденції інформатизації освітнього простору та відкритості університетської освіти, дотримуючись принципів відкритої, дистанційної та неформальної освіти, результатом реалізації запропонованої моделі передбачаємо ефективне забезпечення доставки навчального контенту для різних форм та видів навчальної діяльності.Документ Неформальна освіта майбутніх фахівців з інформаційних технологій: організація, контент, інструменти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Глазунова О. Г.; Hlazunova O. H.; Гуржій А. М.; Hurzhii A. M.; Волошина Т. В.; Voloshyna T. V.; Корольчук Валентина; Korolchuk Valentyna; Пархоменко О. В.; Parkhomenko O. V.Формування проблеми. Матеріали статті присвячені питанню організації неформальної освіти ІТ фахівців. Розглянуто проблема мотивації студентів до неформальної освіти з використанням хмарних сервісів і ресурсів Microsoft. Запропоновано організаційні аспекти та управлінські процедури згідно вимогам ISO 9001, які розроблені у Національному університеті біоресурсів і природокористування (НУБіП) України. Матеріали і методи. Здійснено класифікацію та систематизацію теоретичних відомостей; проведено аналіз хмарних сервісів і ресурсів Microsoft для використання у неформальній освіті майбутніх ІТ-фахівців; опрацювання результатів опитувань. Експериментальна база дослідження: НУБіП України, в експерименті взяли участь студенти спеціальностей «Комп’ютерні науки», «Інженерія програмного забезпечення», «Комп’ютерна інженерія» закладу вищої освіти, загальна кількість учасників – 300 осіб. Результати. Застосування хмарних сервісів і ресурсів Microsoft в освітньому процесі майбутніх ІТ-фахівців, дає можливість ефективно впроваджувати такі методи навчання, як метод проєктів, перевернутого навчання, що призводить до нової якості навчання, сприяння реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студентів. Зарахування результатів неформальної освіти дозволяє розширити можливості для здобуття студентами спеціальних компетентностей та поглибленні знань, вмінь, навичок в межах фахових навчальних дисциплін. Висновки. Хмарні сервіси та ресурси Microsoft можуть бути ефективно інтегровані у навчальний процес майбутніх ІТ-фахівців, а також студентів інших спеціальностей. За результатами експериментальних досліджень у студентів підвищуються не лише результати успішності, а й розвиваються особистісні навички. Крім того, для студентів ІТ фаху існують додаткові можливості використовувати сервіси та середовища для програмної розробки, що призводить до зростання задоволеності студентів, мотивації до навчання, доступності навчання, поглиблюючи свої теоретичні знання та практичні навички завдяки поєднанню формальної та неформальної освіти.Документ Професійні сервіси та інструменти для підготовки майбутніх економістів: думка експертів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Глазунова Олена; Glazunova Olena; Саяпіна Таїсія; Saiapina Taisiia; Корольчук Валентина; Korolchuk ValentynaФормулювання проблеми. Використання цифрових технологій трансформує галузі економіки та процеси взаємодії між учасниками економічної діяльності, тому формування та розвиток цифрових компетентностей у майбутніх економістів, як загальних, так і професійних, є одним з основних завдань сучасних закладів вищої освіти у підготовці таких фахівців та вдосконаленні їхньої кваліфікації, що відповідає сучасним вимогам ринку праці. Матеріали і методи. З метою вирішення поставленої проблеми було здійснено аналіз, класифікацію, систематизацію наукових джерел та застосовано метод експертного оцінювання для проведення експертної оцінки професійних сервісів та інструментів, які є найбільш ефективними у застосуванні при підготовці майбутніх економістів. Результати. Стаття узагальнює результати педагогічного дослідження за участю 20 студентів-експертів, які навчались за спеціальністю 051 «Економіка» освітньої програми «Економіка підприємства» НУБіП України. Визначено категорії професійних сервісів та інструментів для підготовки майбутніх фахівців, здійснено добір професійних сервісів та інструментів для кожної складової цифрової компетентності та відповідно проведено їх експертну оцінку. Висновки. Результати проведеного дослідження дали змогу провести добір професійний інструментів та сервісів, які доцільно використовувати для формування кожної з складових цифрової компетентності, а саме: «Цифрова ідентичність» ,«Цифрове використання», «Цифрові ризики», «Цифрова безпека», «Цифровий емоційний інтелект», «Цифрова комунікація», «Цифрова грамотність» та «Цифрові права» в рамках вивчення дисципліни Інформаційні системи та технології в економіці. Виділені сервіси та інструменти для формування цифрової компетентності майбутніх економістів охоплювали широкий спектр саме професійних інструментів для організації різних видів навчальної діяльності студентів.Документ Процедура реалізації технології мікронавчання у закладах вищої освіти(2024) Глазунова Олена; Glazunova Olena; Корольчук Валентина; Korolchuk Valentyna; Волошина Тетяна; Voloshyna Tetiana; Саяпіна Таїсія; Saiapina TaisiiaФормулювання проблеми.Недостатня визначеність та систематизація процедури впровадження технології мікронавчання у освітній процес закладів вищої освіти, може призвести до непослідовності використання різнотипного навчального контенту, втрати ефективності та невпевненості в якості надання освітніх послуг, а також низькому засвоєнню необхідних знань студентами в сучасних умовах. Саме це вказує на важливості розробки процедури реалізації технології мікронавчання для забезпечення її успішного використання в освітньому процесі при створенні онлайн курсів.Матеріали і методи.З метою вирішення поставленої проблеми було застосовано методи аналізу, класифікації та систематизації наукових джерел з проблеми дослідження, методи моделювання для розробки процедури реалізації технології мікронавчання у закладах вищої освіти. Дослідження виконано в рамках проєкту DAAD «Підтримка цифровізації українських аграрних університетів, лінія 2» (ідентифікатор проекту: 57649162) у співпраці з Національним університетом біоресурсів і природокористування України (Україна) та Університетом прикладних наук Вайенштефан-Трісдорф (Німеччина).Результати.У дослідженні проведено аналіз основних характеристик та реалізації технології мікронавчання у закладах освіти різних рівнів. Обґрунтовано та розроблено процедуру реалізації технології мікронавчання, що включає 3 етапи: створення курсу, проходження курсу студентом та аналіз результатів викладачем.Висновки. Реалізація технології мікронавчання на основі розробленої процедури створює умови для покращення та підвищення якості організації освітнього процесу у закладах вищої освіти при підготовці фахівців з різних спеціальностей.Передбачаємо, що реалізація даної процедури дозволить покращити якість навчання, розвинути навички самоосвітньої діяльності студентів шляхом формування індивідуальної освітньої траєкторії, а також підвищити їх рівень мотивації та задоволеності.Документ Створення та доставка навчального відеоконтенту: моделювання бізнес-процесу, критерії, індикатори оцінювання якості(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Корольчук Валентина; Korolchuk Valentyna; Саяпіна Таїсія; Saiapina Taisiia; Волошина Тетяна; Voloshyna TetianaФормулювання проблеми. Зростання важливості створення та доставки відеоконтенту в освітньому процесі, потреба в забезпеченні якісної, доступної та ефективної освіти, включає в себе ряд аспектів, таких як створення якісного відеоконтенту, зберігання, а також ефективну доставку його здобувачам освіти. Розв'язання цієї проблеми може покращити якість освіти та забезпечити кращий доступ до різнотипного навчального контенту для різних рівнів і стилів навчання. Матеріали і методи. З метою вирішення поставленої проблеми було розроблено бізнес-модель, здійснено аналіз, класифікацію, систематизацію наукових джерел та застосовано метод експертного оцінювання для проведення оцінки якості навчального відеоконтенту за визначеними критеріями (збалансований та актуальний вміст, персоналізація, інтерактивність, доступність, оцінювання) та відповідними індикаторами. Результати. У дослідженні проведено аналіз ефективності використання відео в навчальному процесі. Розроблено модель бізнес-процесу, яка дозволяє створювати, зберігати викладачем/автором, адміністратором та доставляти навчальний відеоконтент здобувачам освіти, визначено критерії та відповідні індикатори оцінювання якості відео, здійснено їх експертну оцінку. Стаття узагальнює результати педагогічного дослідження за участю студентів-експертів ОС Магістр, які навчались за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки освітньої програми «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» денної та заочної форми навчання, а також викладачів, які мають досвід створення та доставки навчального відеоконтенту під час змішаного та дистанційного навчання. Визначено вплив критеріїв та індикаторів на якість відео на думку двох груп експертів: студентів та викладачів. Висновки. Розроблена бізнес-модель, визначені критерії та індикатори оцінки якості відеоконтенту сприятимуть підвищенню рівня якості надання освітніх послуг. Запропонована модель бізнеспроцесу може бути використана при створенні та доставці навчального контенту здобувачам освіти, а також в рамках підвищення кваліфікації викладачів закладів різних рівнів освіти. В ході створення та доставки навчального контенту рекомендовано враховувати критерії та індикатори оцінки якості навчального відеоконтенту за пропонованою бізнес-моделлю.