Перегляд за Автор "Kolesnyk Yevheniia Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вивчення курсу «Вибрані питання елементарної математики» першокурсниками як засіб забезпечення наступності між ланками «школа – університет»(2015) Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia AnatoliivnaПроаналізовано деякі проблеми, що виникають у студентів-першокурсників у ході навчання дисципліни «Вибрані питання елементарної математики» та розкрито можливі шляхи їх вирішення.Документ Вивчення системи позакласної роботи з математики в Україні та США(2015) Гарнер Мері; Garner Mary; Ватсон Вірджинія; Watson Virginia; Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Рудченко Тетяна; Rudchenko Tetiana; Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia AnatoliivnaПредставлено групові запитання для шкільних учителів і групові запитання для викладачів університетів, пропоновані в ході вивчення залученості в позакласну діяльність з математики.Документ Вплив змістового наповнення курсу елементарної математики на розвиток творчого мислення студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia AnatoliivnaРозглянуто один із компонентів методичної системи – зміст навчання курсу елементарної математики у педагогічних вищих навчальних закладах з точки зору спрямованості на розвиток творчого мислення студентів. Формування готовності майбутнього вчителя математики до творчості у процесі навчання елементарної математики забезпечується на основі раціонально підібраного змістового наповнення даної навчальної дисципліни. З метою виокремлення певних особливостей змістового наповнення курсу елементарної математики щодо наявності творчого компонента було проаналізовано робочі програми деяких вищих педагогічних навчальних закладів України, Росії та Білорусі за останні роки. У статті запропоновано, яким чином у процесі розв’язування конкретних завдань з різних тем курсу елементарної математики можна розвивати наступні компоненти творчого мислення студентів: нестандартність, нешаблонність мислення, дивергентність мислення, евристичність мислення, ефективність мислення, творча активність та їх відповідні підкомпоненти, які представлено та охарактеризовано у дослідженнях О .С. Чашечникової.Документ До питання мотивації вибору професії вчителя математики(2011) Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia AnatoliivnaРозглянуто особливості мотивації вибору професії вчителя математики випускниками шкіл. Проаналізовано основні типи мотивів, що виникають в процесі професійної самовизначеності особистості.Документ Навчання елементарної математики як один із шляхів розвитку творчого мислення студентів(ФОП Цьома С. П., 2017) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia AnatoliivnaУ статті розглянуто проблему розвитку творчого мислення студентів педагогічних університетів у процесі навчання елементарної математики. Адаптована і доповнена система рис творчого мислення, які доцільно розвивати в процесі навчання елементарної математики з орієнтацією на майбутню професійну діяльність вчителя математики (нестандартність, дивергентність, евристичність, ефективність мислення, творча активність доповнені комунікативним компонентом творчого мислення, який полягає не лише в умінні пояснити теоретичний матеріал, зорієнтувати учнів у процесі розв’язування творчої задачі, але і у володінні здатністю передавати власний емоційний стан зацікавленості творчим завдання іншим учасникам освітнього процесу). Описано елементи методичної системи навчання елементарної математики студентів педагогічних університетів, спрямованої на вирішення взаємопов’язаних проблем: розвиток творчого мислення майбутніх вчителів математики та формування готовності до розвитку творчого мислення школярів у подальшій професійній діяльності. Адаптовані в контексті дослідження блоки створення творчого середовища.Документ Навчання елементарної математики як один із шляхів розвитку творчого мислення студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia AnatoliivnaУ статті розглянуто проблему розвитку творчого мислення студентів педагогічних університетів у процесі навчання елементарної математики. Адаптована і доповнена система рис творчого мислення, які доцільно розвивати в процесі навчання елементарної математики з орієнтацією на майбутню професійну діяльність вчителя математики (нестандартність, дивергентність, евристичність, ефективність мислення, творча активність доповнені комунікативним компонентом творчого мислення, який полягає не лише в умінні пояснити теоретичний матеріал, зорієнтувати учнів у процесі розв ’язування творчої задачі, але і у володінні здатністю передавати власний емоційний стан зацікавленості творчим завдання іншим учасникам освітнього процесу). Описано елементи методичної системи навчання елементарної математики студентів педагогічних університетів, спрямованої на вирішення взаємопов ’язаних проблем: розвиток творчого мислення майбутніх вчителів математики та формування готовності до розвитку творчого мислення школярів у подальшій професійній діяльності. Адаптовані в контексті дослідження блоки створення творчого середовища.Документ Один із аспектів формування готовності майбутнього вчителя математики до створення творчого середовища(2014) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia AnatoliivnaУ статті розглянуто один із аспектів підготовки майбутнього вчителя математики у процесі вивчення елементарної математики до реалізації концептуальної моделі системи формування та розвитку творчого мислення учнів, до створення творчого середовища в умовах диференційованого навчання математики – формування спроможності студентів готувати школярів до участі в математичних олімпіадах. Надаються деякі результати проведеного в ході діагностувального експерименту анкетування студентів щодо їхньої потенційної готовності до роботи з обдарованими учнями. Розглядаються особливості реалізації змістового, мотиваційно-стимулювального, особистісного, організаційного, операційно-діяльнісного блоків створення творчого середовища в контексті дослідження. Акцентовано увагу на змістовому блоці, представлено приклади деяких завдань олімпіадного характеру, які доцільно пропонувати студентам на заняттях з елементарної математики.Документ Олімпіадні завдання на заняттях з елементарної математики як один із шляхів розвитку творчого мислення студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia Anatoliivna; Бардакова О. Г.; Bardakova O. H.; Глазько Л. Ю.; Hlazko L. Yu.; Свєтлова Т. В.; Svietlova T. V.У статті пропонується один із шляхів розвитку творчого мислення майбутніх вчителів математики в ході вивчення елементарної математики: розв’язування олімпіадних завдань, пов’язаних з темою кожного конкретного заняття . Увагу приділено темам «Розв’язування рівнянь, що містять цілу та дробову частини», «Коло, вписане у трикутник, та коло, описане навколо трикутника». Наведені приклади задач, що пропонуються на олімпіадах з математики для школярів, та завдань, виконання яких «готує» студентів до їх розв’язування (можуть бути запропоновані на заняттях з елементарної математики).Документ Особливості формування математичної компетентності студентів у процесі вивчення курсу «Вибрані питання елементарної математики»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia AnatoliivnaУ статті розглянуто особливості формування математичної компетентності першокурсників у процесі вивчення вибраних питань елементарної математики через використання нестандартних задач, нових інформаційних технологій. Створення позитивної мотивації та реалізація індивідуального та диференційованого підходів є необхідними умовами під час формування математичної компетентності майбутнього вчителя математики.Документ Проблеми розвитку творчого мислення сучасних студентів - майбутніх учителів математики. Результати діагностувального експерименту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia Anatoliivna; Шаматріна А. С.; Shamatrina A. S.Стаття присвячена проблемам розвитку творчого мислення сучасних студентів – майбутніх вчителів математики. Акцент зроблено на висвітленні питання щодо деяких особливостей сучасних студентів - майбутніх вчителів математики у контексті формування готовності до творчості у процесі навчання та у подальшій професійній діяльності. Представлено результати діагностувального експерименту (результати анкетування студентів та виконання ними психологічних тестів).Документ Прояв рис творчого мислення студентів у ході навчання дисциплін математичного циклу (за результатами експериментального дослідження)(2016) Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia AnatoliivnaУ статті зроблено акцент на тому, що у процесі підготовки студентів важливо не лише розвивати їх творче мислення, але й формувати в майбутнього вчителя математики готовність до розвитку творчого мислення школярів. Проаналізовано результати опитування студентів щодо особливостей проявів рис творчого мислення у процесі навчання математичних дисциплін. Це дозволило виокремити фактори, які стимулюють студентів – майбутніх учителів математики до розкриття власного творчого потенціалу у процесі навчання дисциплін математичного циклу, зокрема й елементарної математики, а також виявити можливі шляхи, що сприяють розвиткові їх творчого мислення.Документ Розвиток творчого мислення майбутнього вчителя математики у процесі розв’язування задач різними способами(2013) Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia AnatoliivnaОдним із ефективних засобів розвитку творчого мислення студентів у процесі вивчення елементарної математики є розв’язування задач різними способами. В статті розглянуто особливості формування творчого мислення та дослідницьких здібностей майбутнього вчителя математики у процесі розв’язування математичних задач. Особлива увага приділяється аналізу отриманого в задачі результату та знаходженню раціонального методу її розв’язування. В статті, на прикладі конкретних математичних задач, проаналізовано труднощі та деякі типові помилки, що виникають у студентів на різних етапах вивчення курсу елементарної математики.Документ Інноваційні підходи до підготовки майбутнього вчителя математики. Навчання елементарної математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha Serafymivna; Колесник Євгенія Анатоліївна; Kolesnyk Yevheniia AnatoliivnaУ статті проаналізовано деякі можливості використання інноваційних підходів до навчання елементарної математики з метою формування й розвитку творчого мислення майбутніх учителів математики. У процесі навчання студентів педагогічних університетів має здійснюватися його систематична спрямованість на формування та розвиток творчого мислення майбутнього вчителя математики, тобто необхідно підготувати конкурентоспроможного професіонала, який, у свою чергу, буде здатним формувати конкурентоспроможність своїх майбутніх учнів; сформувати ініціативну творчу особу, що буде здатна формувати та розвивати творчу особистість школярів. У статті акцент зроблено на вдосконалення діяльності викладача елементарної математики через використання на практиці психолого-педагогічних знань, спрямованого на цілеспрямоване керівництво пізнавальною діяльністю студентів.