Перегляд за Автор "Enska Olena Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Peculiarities of Emotional Culture Formation of Future Teachers of Art Profile in Conditions of the Higher Special Education Institution(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Енська Олена Юріївна; Enska Olena Yuriivna; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaThe article substantiates the concept of “emotional culture of the teacher”, defines its essence, reveals significance of the content of educational material in the context of formation of this phenomenon for the specialties “Musical Art” and “Choreography”. The article outlines practical and methodological directions of nurturing the culture of emotions of the future specialist of art profile, enriching his emotional sphere in the course of work on an artistic image in educational repertoire samples on a specialty.Документ The Problem of Ethnopedagogical Competence of Future Art Specialists in the Educational Space of a Modern Institution of Culture and Arts(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Енська Олена Юріївна; Enska Olena Yuriivna; Карпенко Євген Віталійович; Karpenko Yevhen Vitaliiovych; Крамська Світлана Григорівна; Kramska Svitlana HryhorivnaThe article identifies the main aspects of ethnopedagogical training of future art specialists, highlights significant areas in this process, specifies the structural components and effective mechanisms for the phenomenon under study in the practice of professional development of art teachers and formation of their ethnopedagogical competence in modern higher art education institution.Документ Кваліфікаційна робота за освітнім ступенем «Магістр»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Енська Олена Юріївна; Enska Olena Yuriivna; Максименко Анатолій Іванович; Maksymenko Anatolii Ivanovych; Ткаченко Ірина Олександрівна; Tkachenko Iryna OleksandrivnaМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок визначення тем кваліфікаційних магістерських робіт, вимог до порядку викладання матеріалу та її структурних елементів. У роботі розглянуто особливості підготовки, написання та захисту кваліфікаційної магістерської роботи спеціальності 024 Хореографія. У публікації надано методичні рекомендації для студентів, наукових керівників та рецензентів за даним напрямом підготовки, які спрямовані на забезпечення методологічної, теоретичної та практичної підготовки до виконання наукових досліджень, захисту та оцінки кваліфікаційної магістерської роботи на державних іспитах.Документ Композиція танцю та мистецтво балетмейстера(ФОП Цьома С. П., 2020) Енська Олена Юріївна; Enska Olena Yuriivna; Максименко Анатолій Іванович; Maksymenko Anatolii Ivanovych; Ткаченко Ірина Олександрівна; Tkachenko Iryna OleksandrivnaУ навчальному посібнику розкриваються основні питання композиції і постановки танцю та мистецтва балетмейстера. Приділяється велика увага теоретичній та практичній частині курсу, а також подано методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів та методичні рекомендації викладачам. Навчальний посібник присвячений підготовці фахівців спеціальності 024 Хореографія освітніх рівнів бакалавр та магістр, а також для керівників хореографічних колективів.Документ Фортепіанні цикли мініатюр у творчості композиторів-романтиків(2020) Сафонова Олена Олександрівна; Safonova Olena Oleksandrivna; Енська Олена Юріївна; Enska Olena YuriivnaВ українському музикознавстві на сьогодні не існує узагальнюючого дослідження щодо динаміки у ХІХ столітті процесу циклізації мініатюри. Створення загальної картини розвитку циклічних форм, їх драматургічних принципів у період романтизму сприятиме більш глибокій уяві про рух і направленість музичного мистецтва у цей період. Саме це обумовлює актуальність даного дослідження. Мета дослідження. Визначити принципи циклізації фортепіанних п’єс і динаміку цього процесу у музичному мистецтві доби романтизму.Документ Фроманталь Галеві – chef du chant та хормейстер Паризької опери (за матеріалами листування та спогадів композитора і його сучасників)(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Енська Олена Юріївна; Enska Olena YuriivnaМетою статті є доповнення портрета композитора, характеристика його діяльності на посаді chef du chant Королівської академії музики – відповідального за роботу з хоровим колективом театру і солістами. Під час роботи з джерелами застосовано епістологічний та біографічний, а також історичний методи. Звертається увага на листування Ф. Галеві з родиною Л. Керубіні, який зіграв ключову роль у його формуванні як людини і як фахівця. Розглянуто маловідому діяльність композитора в Гранд-Опера в якості директора співу (хормейстер, репетитор у солістів), виявлено специфіку цієї роботи. На матеріалі листування висвітлено характер відносин композитора з Ф. Герольдом та провідними солістами театру А. Нуррі і Ж. Дюпре. Розкриття побутових таємниць, якими сповнені листи і спогади композитора і його сучасників, обговорення різного рівня проблем стосовно оперних постановок дозволяють розширити уяву про діячів мистецтва та театральне життя Парижа у тридцяті роки ХІХ століття.