Перегляд за Автор "Cherniakova Zhanna Yuriivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Adaptation of Training of Future Teacher to Professional Activity in the New Ukrainian School (on the Example of the Discipline “Current Issues of Innovative Development of Education”)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaThe article is devoted to the scientific substantiation of the process of adaptation of the future teacher’s preparation to professional activity in the new Ukrainian school, namely, through the transformation of the methodological foundations of its training on the example of teaching the discipline “Current issues of innovative development of education”. In particular, the methodological foundations of formation of an innovative pupil who should possess a certain set of qualities which will allow him to be successful in the future life are covered. The methodological foundations of training an innovative teacher capable of forming an innovative pupil, ensuring implementation of the basic principles of partnership pedagogy, changing the content of education from knowledge to competence in accordance with the Concept of the new Ukrainian school are presented.Документ Professional and Edagogical Training of Teachers in the Context of Managing Quality of Educational Services in Great Britain(2017-05-05) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha VitaliivnaIn the presented article the authors have determined the key priorities of the renewal of the content and methods for professional and pedagogical training of teachers in the conditions of quality management of educational services in Great Britain. The analysis of the requirements of the British teacher professional standards set out in a mandatory component of the policy of «new professionalism» is specified. The modern models of the professionalism of teachers (an effective teacher, a reflective teacher, an enquiring teacher and a transformative teacher) are distinguished and characterized in the article.Документ The Formation of Internationalized Educational Space as a Comparative Pedagogical Problem(2015) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті визначено пріоритетні завдання інтернаціоналізації освіти на різних рівнях освітнього простору, з’ясовано пріоритетні завдання інтернаціоналізації освітнього простору, встановлено й схарактеризовано рівні інтернаціоналізації освітнього простору, оскільки інтернаціоналізація є головною умовою та засобом розбудови освітнього простору як сукупності всіх освітніх й виховних закладів, науково-педагогічних центрів, державних і суспільних організацій освіти в різних країнах, геополітичних регіонах.Документ Курсова робота з педагогіки: методичні основи організації дослідження та орієнтовна тематика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna Valeriivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaУ навчально-методичному посібнику викладено основні етапи роботи над курсовим дослідженням, вимоги до оформлення та захисту. Матеріали допоможуть студентові вибрати актуальну тему курсової роботи відповідно до особливостей майбутньої педагогічної діяльності, наукових інтересів та індивідуальних можливостей. Для студентів та викладачів педагогічних закладів вищої освіти.Документ Методичні засади управління самостійною роботою студентів-бакалаврів вищих навчальних закладів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті висвітлено методичні засади управління самостійною роботою студентів-бакалаврів вищих навчальних закладів. Окреслено моделі управління самостійною роботою студентів та представлено методичну конструкцію організації і проведення самостійної роботи студентів. Визначено компоненти, що складають формування готовності студента до самостійної роботи. З’ясовано та схарактеризовано провідні методи й форми самостійної роботи студентів; виокремлено і розкрито форми управління самостійною роботою студентів.Документ Наскрізна педагогічна практика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Будянський Дмитро Васильович; Budianskyi Dmytro Vasylovych; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaУ навчально-методичному посібнику подані програми навчальних і виробничих практик студентів педагогічних університетів освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр», «магістр», «аспірант» галузі знань 014 Середня освіта (за предметними спеціалізаціями), розроблені викладацьким колективом кафедри педагогіки СумДПУ імені А. С. Макаренка. Визначені цілі й завдання практики, її особливості на кожному з етапів; подані характеристики вікових особливостей дітей відповідних вікових груп, представленні методики педагогічного діагностування, рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи, що відповідають завданням сучасної освіти в контексті Концепції нової української школи. Призначено для студентів та викладачів педагогічних університетів, працівників освіти.Документ Неформальна екологічна освіта як пріоритет діяльності всесвітньої організації скаутського руху(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті схарактеризовано нормативні, організаційні та змістові засади неформальної екологічної освіти молоді як пріоритету діяльності Всесвітньої організації скаутського руху (World Organization of the Scout Movement ‐ WOSM). Окреслено цільові пріоритети, еволюцію та організаційні засади діяльності міжнародного скаутського руху та Національної організації скаутів України як його складової. З’ясовано особливості неформальної освіти як засобу реалізації місії міжнародного скаутського руху. Схарактеризовано міжнародні екологічні програми, що реалізуються WOSM в сучасних умовах. Узагальнено цілі, критерії, дії та заплановані результати діяльності національних організацій скаутів у Європейському скаутському регіоні.Документ Особливості навчання без напруження в сучасних закладах загальної середньої освіти (на прикладі анкетування учнів 9-х класів)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Драновська Єлизавета; Dranovska Yelyzaveta; Стрельцова Ірина; Streltsova IrynaУ статті досліджено проблему навчання без напруження в сучасних закладах загальної середньої освіти, враховуючи новий Державний стандарт базової середньої освіти та Концепції нової української школи. З'ясовано та схарактеризовано основні причини напруження навчання серед учнів 9-х класів. Проведено анкетування учнів 9-х класів з метою визначення шляхів запобігання щодо зменшення напруження під час навчання, а саме підвищення мотивації до навчання, застосування нетрадиційних уроків, інтерактивних технологій навчання, інноваційних методів, форм, засобів навчання, використання ресурсів сучасних навчальних онлайн платформ тощо.Документ Професійна підготовка вчителів старшої школи Великої Британії у контексті інтернаціоналізації освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті розглянуто міжнародні та європейські освітні документи щодо реформування педагогічної галузі; визначено особливості професійної підготовки вчителів старшої школи Великої Британії у контексті процесу інтернаціоналізації освіти; виокремлено напрями професійної підготовки вчителів старшої школи Великобританії.Документ Пріоритетні форми та засоби інтернаціоналізації освітнього простору: зарубіжний досвід(2014) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті з’ясовано сутнісні характеристики процесу інтернаціоналізації освіти; визначено пріоритетні форми (академічна мобільність, віртуальна мобільність, мобільність освітніх експертів, менеджерів, дистанційне навчання, Е-навчання, міжнародне партнерство) та засоби (міжнародні програми та проекти, угоди, інформаційно-комунікативні технології, міжнародні освітні мережі, інтернаціоналізований курикулум, міжнародний бакалаврат (International baccalaureate) інтернаціоналізації освітнього простору; схарактеризовано їх специфічні особливості.Документ Самостійна робота студентів з курсу «Педагогіка»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaМетодичні рекомендації «Самостійна робота студентів з курсу «Педагогіка»» складено відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. Завдання курсу спрямовані на озброєння майбутніх вчителів педагогічними знаннями, на формування на їх основі педагогічних умінь і навичок, на розвиток і виховання студентської молоді шляхом самостійного опанування теоретичного і практичного матеріалу. Зміст самостійної роботи є логічно структурованим: мета заняття, план вивчення теми, ключові поняття теми, основні положення, тематична інформація, комплекс завдань для самостійної роботи. Методичні рекомендації спрямовані на удосконалення навичок самостійної навчальної роботи студентів і пошуку інформації, умінь опрацьовувати різноманітні науково-педагогічні джерела; критично їх аналізувати і використовувати як у процесі підготовки до семінарських занять, так і у педагогічній діяльності. Методичні рекомендації адресовано студентам другого курсу освітнього рівня підготовки «Бакалавр», а також магістрантам, аспірантам, викладачам педагогічних спеціальностей закладів вищої педагогічної освіти.Документ Структурно-функціональна модель формування управлінської культури майбутніх педагогів у контексті організації самостійної роботи з педагогічних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті представлено та схарактеризовано структурні компоненти моделі формування управлінської культури студентів-бакалаврів педагогічного вищого навчального закладу у контексті організації самостійної роботи з педагогічних дисциплін (структурні компоненти моделі представлено: цільовим, організаційнозмістовим, процесуально-діяльнісним, критеріально-результативним блоками); з’ясовано організаційно-педагогічні умови формування управлінської культури.Документ Теорії та технології інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя в контексті концепції «Нова українська школа(2021) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna Valeriivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Чкана Ярослав Олегович; Chkana Yaroslav Olehovych; Шишенко Інна Володимирівна; Shyshenko Inna Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana Ivanivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaМонографія є результатом виконання колективної наукової теми кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. У розділах монографії висвітлено широке коло актуальних проблем інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя, що стали предметом вивчення в контексті реалізації концепції «Нова українська школа». Схарактеризовано теоретичні та методичні засади бакалаврської, магістерської та докторської підготовки майбутнього вчителя до викладання у закладах шкільної і неформальної освіти. Показано, що в сучасних умовах підготовка вчителя спрямована на формування інноваційного фахівця як агента змін. Дослідження буде корисним для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, педагогічної громади в цілому.Документ Формування громадянина світу в контексті громадянської освіти Великобританії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті розглядається досвід Великої Британії щодо впровадження громадянської освіти у шкільний навчальний план, а також європейського й міжнародного вимірів у предмет «Громадянознавство»; визначено змістові компоненти предмета у старшій середній школі; здійснено аналіз державних документів відносно реалізації завдань громадянської освіти.Документ Формування управлінської культури майбутніх педагогів у контексті організації самостійної роботи з педагогічних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті з’ясовано провідні підходи до визначення сутності понять «культура», «діяльність», «управління», «управлінська культура»; сформульовано дефініцію поняття «управлінська культура студентів-бакалаврів педагогічного вищого навчального закладу»; визначено та схарактеризовано структурні компоненти управлінської культури (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний та управлінсько-аналітичний); установлено організаційно-педагогічні умови формування управлінської культури майбутніх педагогів.Документ Формування фізкультурно-оздоровчої компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення педагогічних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті представлено теоретичний аналіз різних видів компетентностей у складі фізкультурно-оздоровчої компетентності вчителя фізичної культури залежно від типів професійної діяльності, сфери прояву та реалізації певних видів компетентності, функцій професійної діяльності. Схарактеризовано три рівні компетентностей з використанням дескрипторів «Національної рамки кваліфікацій» («знання», «уміння», «комунікація» й «автономність та відповідальність»): інтегральні, загальні та спеціальні. Конкретизовано компоненти структури фізкультурно-оздоровчої компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення педагогічних дисциплін у закладі вищої освіти, зокрема, мотиваційно-ціннісний, змістовий, процесуальний, інформаційний та творчий.Документ Характеристика змішаного навчання в умовах інформатизації вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті проаналізовано та уточнено сутність понять «змішане навчання», «електронне навчання», «дистанційне навчання», «мобільне навчання». Виокремлено та схарактеризовано моделі змішаного навчання, зокрема ротаційна та гнучка моделі, модель «Зроби сам» та модель збагаченого віртуального навчання. У межах дослідження з’ясовано переваги системи змішаного навчання та визначено шляхи вирішення проблем, а саме: технічних, організаційних та навчальних. Розкрито нову роль викладача як фасилітатора під час організації змішаного навчання. На підставі порівняльного аналізу визначено та висвітлено компетентності, якими повинен володіти викладач під час організації змішаного навчання.Документ Цілі інтернаціоналізації вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті розглядається поняття «інтернаціоналізація вищої освіти», надається його характеристика; аналізуються головні цілі та завдання інтернаціоналізації вищої освіти; визначаються їхні специфічні особливості та можливості імплементації у зміст національної вищої освіти.Документ Інноваційні підходи до підготовки магістрів соціально-педагогічної галузі: зарубіжний досвід Великої Британії(2015) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ статті з’ясовано інноваційні підходи до підготовки магістрів соціально-педагогічної галузі у Великій Британії; проаналізовано змістові та процесуальні аспекти підготовки соціальних педагогів; схарактеризовано діяльність Центральної ради з освіти та підготовки в галузі соціальної роботи та визначено основоположні документи, які встановлюють напрями її розвитку, єдині державні вимоги до диплому спеціаліста у сфері соціальної роботи, процедуру відбору абітурієнтів, програми навчання на базі академічних навчальних закладів, спеціалізації за різними напрямами соціальної роботи, кваліфікаційні вимоги до єдиного Диплому соціального працівника.Документ Інновації в управлінні самостійною роботою студентів-бакалаврів: теоретичні та методичні засади(2017) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaУ розділі на основі аналізу вітчизняних та зарубіжних наукових праць визначено сутність поняття «самостійна робота», закономірності, принципи; з’ясовано провідні функції самостійної роботи студентів; педагогічні умови, що впливають на ефективність виконання самостійної роботи студентів; виокремлено етапи управління самостійної роботи студентів та встановлено їх особливості; представлено та схарактеризовано інноваційні моделі управління самостійної роботи студентів (декларативна, діалогічна, інтерактивна); встановлено взаємопов’язані компоненти щодо формування готовності студента до самостійної роботи; розкрито інноваційні форми управління самостійною роботою; висвітлено пріоритетні види й форми самостійної роботи, які використовуються в навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів.