Перегляд за Автор "Bermudes Diana Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 20 з 52
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз застосування засобів фізичної культури з використанням музичного супроводу в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaПроведене анкетування показало, що застосування вчителями фізичної культури засобів фізичної культури з використанням музичного супроводу в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності потребує пошуку нових форм, методів і засобів організації навчальної діяльності, спрямованих на якісну підготовку майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти. Непідготовленість до застосування вчителями фізичної культури засобів фізичної культури з використанням музичного супроводу в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах загальної середньої освіти безпосередньо пов’язана з недостатністю необхідних спеціалізованих видань, а також браком уваги до опанування засобів фізичної культури з використанням музичного супроводу під час професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти.Документ Аналіз пріоритетних форм і засобів фітнесу в процесі фізкультурно-оздоровчих занять чоловіків молодого віку(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Бермудес Діана Валеріївна; Гордієнко Вадим Анатолійович; Bermudes Diana Valeriivna; Hordiienko Vadym AnatoliiovychОстанніми роками в Україні складна соціальна, культурна й економічна ситуація, яка зумовлена повномасштабним вторгненням і військовою агресією російської федерації. Це призвело до соціально-економічних змін у суспільстві, зміни мотивів і ціннісних орієнтацій у системі загальносуспільних відносин, а також стало основною причиною затяжного психоемоційного стресу значного відсотка українців, що зумовлює зниження адаптаційних механізмів, які підтримують здоров’я і працездатність організму, тому важливим є питання свідомого розуміння цінностей здоров’я і здорового способу життя, дотримання принципів здоров’язбережувальної поведінки. Президент України Володимир Зеленський наголосив: «Фізичне виховання та спорт залишаються одним з напрямків підтримки здоров’я людини, здоров’я нації, міцності українців та українок. Фізична культура і спортивне виховання – це не розваги сьогодні. Це одна з основ безпеки…» У ході теоретичного аналізу наукової й методичної літератури вивчено питання основних дефініцій поняття «фітнес», проаналізовано результати наукових пошуків фахівців у сфері фізичної культури і спорту, з’ясовано проблематику, цінності норм та ідеалів і філософію фітнесу. Для розуміння сутності фізкультурно-оздоровчих занять на підставі досліджень різних авторів з’ясовано й охарактеризовано фітнес-технології, що спрямовані на підвищення рухової активності серед чоловіків молодого віку. Визначено пріоритетні форми й засоби фітнесу в процесі фізкультурно-оздоровчих занять чоловіків молодого віку, а також досліджено вплив засобів спортивних ігор. Узагальнене дослідження різних авторів дало змогу дійти висновку, що завдання оздоровлення й гармонійного розвитку особистості в процесі впровадження різних фітнес-технологій дає можливість охарактеризувати фізкультурно-оздоровчу діяльність із використанням засобів ігрових видів спорту як ігрову фітнес-технологію.Документ Аналіз сучасного стану впровадження спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кисельов Валерій Олександрович; Kyselov Valerii Oleksandrovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaСтаття присвячена аналізу впровадження форм і методів як спортивно-масової, так і фізкультурно-оздоровчої роботи закладів загальної середньої освіти. У даній статті розкривається загальні поняття спортивно-масової фізкультурно-оздоровчої роботи та їх значення в підготовці майбутніх фахівців фізичної культури та спорту до фахової діяльності в сучасних реаліях роботи Нової української школи. Доведено, що одним із першочергових є завдань для закладів вищої освіти є підготовка майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, у яких маю бути сформувані вміння організації спортивно-масових, фізкультурних та оздоровчих заходів, керування гуртками рекреаційно-оздоровчого характеру, ведення спортивних секцій та планування позакласної роботи.Документ Використання засобів фітнесу у процесі фізичної підготовки футболістів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Миронов Микола Андрійович; Myronov Mykola Andriiovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaКваліфікаційну роботу магістра присвячено оптимізації спортивного тренування футболістів, раціональному вирішенню задач фізичної підготовки у футболі. Аналізом науково-методичної літератури з’ясовано, що у багаторічній підготовці футболістів важливим є змістовна спрямованість тренувального процесу. В роботі теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено програму фізичної підготовки з використанням засобів фітнесу для студентів групи підвищення спортивної майстерності з футболу.Документ Використання засобів цілеспрямованого впливу як педагогічна умова розвитку здібності до збереження рівноваги(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Бермудес Діана Валеріївна; Ткаченко Катерина Сергіївна; Bermudes Diana Valeriivna; Tkachenko Kateryna SerhiivnaДля сучасної акробатики характерна напруженість змагальної діяльності й тренувального процесу, постійне підвищення координаційної складності вправ і необхідність формування стійких і надійних технічних навичок. Тому важливим є дослідження використання різних засобів цілеспрямованого впливу для розвитку здібності до збереження рівноваги в дівчат 7−9 років, які займаються акробатикою. Ми розробили, упровадили й експериментально перевірили комплекс вправ із використанням сучасного обладнання для розвитку здібності до збереження рівноваги в дівчат 7−9 років, які займаються акробатикою. На основі отриманих результатів можна зробити висновки, що в результаті проведеного експерименту рівень розвитку здатності до рівноваги підвищився в досліджуваних акробаток як контрольної, так й експериментальної груп. У дівчат контрольної групи статистично значущих змін не спостерігалося, тоді як у дівчат експериментальної групи відбувся статистично значущий приріст результату в усіх контрольних тестах. У контрольних тестах, які передбачали утримання ноги вперед або вбік, результати обох груп дівчат були вищими, коли елемент виконувався на опорній лівій нозі. Навпаки, у контрольних тестах, що передбачали утримання ноги назад, результати акробаток були кращими під час виконання цієї групи елементів на опорній правій нозі. При цьому ця статистика залишилася й після проведення експерименту. Розроблений і впроваджений комплекс вправ із використанням сучасного обладнання для розвитку здібності до збереження рівноваги в дівчат 7−9 років, які займаються акробатикою, дав змогу покращити здатність до збереження статичної й динамічної рівноваги в дівчат експериментальної групи в середньому на 44%. При цьому результати дівчат покращилися не тільки у виконанні елементів тіла, а й в обертових рухах.Документ Вплив занять атлетичною гімнастикою на фізичний розвиток і фізичну підготовленість юнаків 15–17 років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Сніжко Юлія Борисівна; Snizhko Yuliia Borysivna; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaВ кваліфікаційній роботі теоретично та експериментально обґрунтовано оздоровчий вплив засобів атлетичної гімнастики на організм, можливості використання індивідуальних методів навчання, широкого спектру навантажень, а також у впровадженні комплексів атлетичної гімнастики у фізичну культуру старшокласників. Розроблено комплекс вправ атлетичної гімнастики для занять фізичною культурою силової спрямованості для фізичного розвитку та фізичної підготовленості юнаків 15–17 років. Досліджено вплив занять атлетичною гімнастикою на фізичний розвиток і фізичну підготовленість юнаків 15–17 років і визначено, що після проведеного експерименту середні групові показники в учнів контрольної групи залишилися незмінними, а показники юнаків експериментальної групи дещо покращилися.Документ Вплив секційних занять волейболом оздоровчої спрямованості на розвиток фізичних якостей дівчат-підлітків(2020) Клименко Антон Юрійович; Klymenko Anton Yuriiovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ роботі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено впливу секційних занять волейболом оздоровчої спрямованості на розвиток фізичних якостей дівчат-підлітків. Доведено, що в результаті впровадження методики секційних занять волейболом оздоровчої спрямованості відбулися покращення результатів тестування фізичних якостей.Документ Графічна термінологія рухів та вихідних положень(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Балашов Дмитро Іванович; Balashov Dmytro Ivanovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ методичних розробках презентовано графічне зображення та опис-пояснення основних рухів та вихідних положень, що активно використовуються фахівцями фізичної культури і спорту на уроках фізичної культури та у процесі навчально-тренувальних заняттях. Зміст методичної розробки передбачає розширення теоретичних знань щодо використання термінології у процесі самостійної підготовки до практичних занять. Рекомендуються для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Фізична культура) та 017 Фізична культура і спорт, а також вчителів фізичної культури, викладачів та тренерів ДЮСШ.Документ Гімнастичні вправи в роботі зі слабочуючими дітьми(2016) Балашов Дмитро Іванович; Balashov Dmytro Ivanovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ статті висвітлено особливості фізичного розвитку дітей із вадами слуху. Обґрунтовано доцільність використання гімнастичних вправ у корекційній роботі зі слабочуючими дітьми. У тексті публікації визначено термінові та довготривалі ефекти від гімнастичних вправ. У тексті статті зазначено, що вирішення корекційних завдань у роботі зі слабочуючими дітьми повʼязано з формуванням та розвитком функції рівноваги, правильної постави, профілактикою та корекцією плоскостопості, розвитком дихання та координації рухів. Зазначено, що визначальну роль у цьому відіграє використання гімнастичних вправ у процесі навчання та виховання зазначеної категорії дітей.Документ Дозування фізичного навантаження в процесі реалізації варіативних модулів з елементами хореографії(2014) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaАнотація. У методичних рекомендаціях викладені результати дослідження визначення оптимального безпечного фізичного навантаження в процесі реалізації варіативних модулів з елементами хореографії в загальноосвітніх навчальних закладах, які можуть бути використані студентами вищих педагогічних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації і вчителями фізичної культури при плануванні і організації педагогічної діяльності.Документ Запровадження спецкурсу «Основи хореографії» у процес фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaНа підставі аналізу оновленої навчальної програми «Фізична культура» для закладів загальної середньої освіти визначено, що вчитель фізичної культури сучасної школи повинен мати сформованість необхідних знань, умінь і навичок для реалізації варіативних модулів із елементами хореографії у процесі професійної діяльності. У цьому контексті розроблено спецкурс «Основи хореографії», що містить 45 години / 1,5 кредитів ECTS, з них: лекційних – 8 годин; практичних – 14 годин; консультацій – 2 години; на самостійну роботу студента відведено 21 година. Форма контролю – залік. Зміст спецкурсу об’єднує 3 тематичні розділи, містить завдання для практичних занять, самостійної роботи та орієнтовні тести для контролю студентів. Перспективним вважаємо запровадження навчальної дисципліни «Основи хореографії» в освітній процес майбутніх учителів фізичної культури.Документ Застосування засобів вільної боротьби у фізичному вихованні дошкільників з метою корекції їх фізичного стану(2020) Галета Андрій Костянтинович; Haleta Andrii Kostiantynovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ роботі розроблено та обґрунтовано методику корекції фізичного стану дітей старшого дошкільного віку з використанням елементів вільної боротьби. Доведено, ефективність розробленої методики використання елементів вільної боротьби у фізичному вихованні дітей 5-6 років, що відобразилося в покращенні їх фізичного стану.Документ Застосування засобів прикладної аеробіки в процесі професійно-прикладної підготовки студентів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaФормулювання проблеми. Модифікація змісту системи фізичного виховання студентської молоді стає передумовою запровадження і розвитку прикладних засобів фізичного виховання з орієнтацією на особливості майбутньої професії. Матеріали і методи: аналіз і узагальнення педагогічної та наукової літератури. Результати. В ході аналізу наукової літератури з’ясовано, що задачами реалізації професійно-прикладної фізичної підготовки у закладах вищої освіти є: поповнення й удосконалення індивідуального фонду рухових і фізкультурно-освітніх знань, умінь та навичок; інтенсифікація розвитку професійно важливих якостей і рухових здібностей; підвищення ступеня резистентності організму до несприятливих умов; сприяння вихованню моральних, духовних, вольових й інших якостей. Основними факторами професійно-прикладної фізичної підготовки визначено: форму роботи; умови роботи; норму навантаження; оптимальне поєднання режиму роботи та відпочинку; індивідуальні особливості фахівця; геокліматичні особливості регіону. Засобами фізичного виховання професійно-прикладної фізичної підготовки є фізичні вправи для: виховання професійно важливих фізичних якостей; формування та вдосконалення прикладнодопоміжних рухових умінь; вдосконалення психічних якостей; підвищення стійкості до несприятливих впливів зовнішнього середовища. Висновки. Узагальненням педагогічної та наукової літератури визначено, що професійно-прикладна фізична підготовка – це спеціально спрямований педагогічний вплив прикладних видів фізкультурної діяльності, що забезпечує формування особистісних якостей професіонала, який створює та споживає матеріальні і духовні цінності суспільства та має високу професійно-прикладну підготовку. З’ясовано, що оптимальним в процесі професійно-прикладної фізичної підготовки студентів є застосування засобів аеробіки. Визначено, що прикладна (допоміжна) аеробіка є додатковим засобом підготовки до виробничої діяльності. Охарактеризовано найбільш популярні серед студентської молоді напрямки та види оздоровчої аеробіки, які можуть застосовуватись як засіб професійно-прикладної фізичної підготовки в процесі фізичного виховання у закладах вищої освіти.Документ Комплексне оцінювання координаційних здібностей дітей5 і 6 років відповідно до вікової і статевої диференціації(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaНегативні виклики сьогодення: тривала пандемія, війна, вимушене перебування дітей удома перед екранами моніторів комп’ютерів, лише дистанційна можливість навчання, зменшення обсягу й інтенсивності фізичного навантаження – призвели до підвищення нервово-емоційного напруження, значно обмежили в рухах і знизили фізичний розвиток дошкільнят. Особливого значення для дітей дошкільного віку є розвиток координаційних здібностей, адже саме вони сприяють оволодінню, засвоєнню більшості рухових навичок дітьми й беруть участь в управлінні рухами. Тому питання комплексного оцінювання координаційних здібностей дітей 5 і 6 років є важливим необхідним складником у навчально-тренувальному процесі. Під час дослідження використано такі матеріали й методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення наукової й методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне тестування, методи математичної статистики. Педагогічний експеримент передбачав дослідження й оцінювання розвитку координаційних здібностей акробатів відповідно довікової (5 і 6 років) і статевої (дівчатка й хлопчики) диференціації, які тривалий час перебувають в умовах негативних викликів сьогодення: тривалої пандемії й війни. Педагогічний експеримент проведено на базі двох дитячо-юнацьких спортивних шкіл Сумської області: загалом у педагогічному тестуванні взяли участь 40 акробатів групи початкової підготовки: 20 дівчаток і 20 хлопчиків віком 5 і 6 років. За результатами педагогічного експерименту можна зазначити, що більшість акробатів групи початкової підготовки мають нижчий за середній і низький рівень розвитку координаційних здібностей. Отже, необхідно створювати такі умови на тренувальних заняттях, які б сприяли покращенню розвитку координаційних здібностей спортсменів-акробатів і, як результат, підвищенню їхньої координаційної підготовленості.Документ Координаційні здібності футболістів і шляхи їх розвитку(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021) Синицин Єгор Андрійович; Synytsyn Yehor Andriiovych; Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaУ статті розглянуто провідні координаційні здібності футболістів і шляхи їх розвитку за даними літературних джерел. Визначено, що існують різні підходи і методики розвитку і вдосконалення координаційних здібностей футболістів.Документ Критерії та показники готовності майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaМетою статті є визначення критеріїв і показників структурних компонентів готовності майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності. Відповідно до кожного компонента структури готовності майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у професійній діяльності ми сформулювали критерії, визначили рівні: високий, достатній і низький. Охарактеризували відповідні рівням показники. Перспективами подальших наукових розвідок може бути експериментальна перевірка ефективності формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності.Документ Методи оцінки координаційних здібностей(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana Valeriivna; Береза Віта; Bereza VitaУ статті проаналізовано методи оцінки координаційних здібностей для дітей дошкільного віку. Визначено, що серед основних методів оцінки координаційних здібностей розрізняють: апаратурні методи і метод тестування.Документ Методика вдосконалення координаційних здібностей футболістів 13–14 років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Синицин Єгор Андрійович; Synytsyn Yehor Andriiovych; Bermudes Diana Valeriivna; Бермудес Діана ВалеріївнаУ магістерській роботі обґрунтовується ефективність використання методики вдосконалення координаційних здібностей у підготовці футболістів 13–14 років. Розглянуто особливості розвитку координаційних здібностей у спортивній діяльності футболістів. Визначено особливості вдосконалення координаційних здібностей у підготовці футболістів. Розроблено методику вдосконалення координаційних здібностей у підготовці футболістів 13–14 років та обґрунтовано її ефективність.Документ Модельні характеристики в спортивній гімнастиці(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana Valeriivna; Новосьолов Антон; Novosolov AntonУ статті з’ясовано, що у теорії і практиці підготовки гімнастів є окремі кількісні орієнтири, пропоновані, як модельні характеристики спеціальної підготовленості і методики їх використання на етапі поглибленого тренування.Документ Моделювання професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури та хореографії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Бермудес Діана Валеріївна; Bermudes Diana ValeriivnaМонографія присвячена теоретичним та практичним аспектам професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури та хореографії. У розділах даної наукової роботи авторка аналізує проблематику, нормативно-правові аспекти, моделювання підготовки та експериментальну перевірку досліджуваного питання. Монографія розрахована на академічну аудиторію: науковців, викладачів та дослідників у галузі фізичного виховання та педагогіки, а також студентів відповідних спеціальностей.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »