Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Kolyshkina Alla Petrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості розвитку пізнавально-творчих здібностей в учнів початкових класів(Суми : ФОП Цьома С.П., 2018) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaУ роботі здійснено аналіз особливостей розвитку пізнавально-творчих здібностей в учнів початкових класів та розкрито їх значення для становлення дитини. наголошується, що творчість для молодшого школяра передбачає наявність у нього мотивів, знань і умінь, завдяки яким створюється продукт, що відрізняється новизною, оригінальністю, унікальністю. Організовуючи розвиток творчих здібностей учнів, слід виходити з того, що здібності особистості виявляються і формуються в діяльності.Документ Соціальна компетентність дітей з порушенням інтелектуального розвитку як показник готовності до навчання(Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2018-02-01) Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna Varuzhanivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaУ статті розглядається питання готовності дітей старшого дошкільного віку з помірною розумовою відсталістю до навчання у школі. Автори особливу увагу приділяють саме соціальній компетентності, адже вона значно підвищує ефективність адаптації дітей з порушенням інтелектуального розвитку. Особливого значення соціальний розвиток дитини з помірною розумовою відсталістю набуває в аспекті залучення дитини до соціокультурного середовища. Так, орієнтація національної освіти на особистість дитини зумовлює нову стратегію виховання на основі гуманістичних засад – реалізацію прав дитини із помірною розумовою відсталістю на освіту та забезпечення умов для виявлення своїх можливостей у процесі спеціально організованого навчання і виховання й повноцінного суспільного життя.Документ Теоретические аспекты совместной деятельности школы и семьи в воспитании учеников начальных классов(RS Global S. z O. O., Research and Scientific Group, 2017) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaВ статье определяется психолого-педагогическая роль совместной деятельности школы и семьи в формировании личностных качеств учеников начальной школы.Документ Теоретичне обгрунтування моделі психологічного супроводу старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку(ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2020) Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna Varuzhanivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaУ статті зосереджено увагу на обґрунтуванні складників теоретичної моделі психологічного супроводу старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня. На думку авторів, особливого значення психологічний супровід дітей зазначеної категорії набуває під час їхнього вступу до школи, адже саме від сформованості у дитини готовності до навчання в школі залежить якість її освіти загалом. В цьому аспекті надвразливими є старші дошкільники із порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня, оскільки їхнє основне ураження унеможливлює природний процес самостійного напрацювання патернів поведінки, що забезпечують їхнє ефективне адаптування до умов шкільного навчання як нової соціальної ситуації розвитку. Звідси виникає потреба в розробленні й упровадженні дієвої системи психологічного супроводу, що забезпечуватиме розвиток і формування механізмів адаптування старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку до подальшого шкільного навчання. Авторами статті на основі теоретико-методичних засад психологічного супроводу теоретично обґрунтовано й розроблено модель психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня, що містить такі складники: науковий, що визначає наукові підходи, принципи, функції; цільовий, що конкретизує мету і завдання здійснення супроводу; організаційно-процесуальний, що містить умови, форми, методи, етапи психологічного впливу на процес формування соціальної готовності; результативний для оцінювання ефективності процесу формування. Встановлено, що організація психологічного супроводу має відповідати специфіці категорії тієї особистості, на допомогу якої він спрямований, що обґрунтовує доцільність емпіричного виявлення особливостей сформованості у дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня основного утворення старшого дошкільного віку – соціальної готовності.