Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych"
Зараз показуємо 1 - 20 з 56
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адаптивне фізичне виховання слабочуючих учнів спеціальної школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ навчально-методичному посібнику розкрито загальну мету, завдання, функції, принципи, засоби та методи нового напрямку в дефектології – адаптивного фізичного виховання. Викладено методику застосування засобів адаптивного фізичного виховання для слабочуючих учнів старших класів спеціальної школи в позаурочний час з метою їх фізичної та соціальної реабілітації на основі використання настільного тенісу, силової підготовки, плавання та циклічних видів рухової активності протягом навчального року. Розраховано на фахівців у галузі корекційної педагогіки та фізичної реабілітації осіб із розладами слуху, які проводять заняття з фізичної культури та спорту в спеціальних школах для глухих і слабочуючих дітей, тренерів-викладачів з інвалідного спорту, студентів спеціальностей «Фізична реабілітація», «Фізична культура та Олімпійський і професійний спорт», «Дефектологія».Документ Визначення ефективності підготовки слабочуючих учнів старших класів у процесі шкільних занять з фізичної культури(ЛДІФК, 2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначено ефективність підготовки слабочуючих учнів старших класів у процесі шкільних занять фізичною культурою. Отримані дані, як про рівень рухової підготовленості слабочуючих юнаків, так і про ефективність форм та методів їх підготовки, свідчать про те, що у більшості респонденти вважають свій рівень фізичної підготовленості явно недостатнім та хотіли б його покращити за рахунок проведення додаткових занять з різних видів фізкультурно-спортивної діяльності в урочний та позаурочний час.Документ Використання засобів адаптивного фізичного виховання в різних формах навчально-виховної роботи для учнів з інтелектуальними порушеннями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Воскобойнікова Вікторія Юріївна; Voskoboinikova Viktoriia YuriivnaУ роботі науково обґрунтувано процес застосування засобів адаптивного фізичного виховання , а саме методики використання корекційно-оздоровчих рухових дій у різних формах навчально-виховної роботи для учнів з інтелектуальними порушеннями.Документ Використання засобів адаптивного фізичного виховання з метою покращення рівня соціальної адаптації слабочуючих старшокласників(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2004) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Лянной Юрій Олегович; Liannoi Yurii OlehovychУ статті розкрито зміст методики корекції рухових порушень слабочуючих старшокласників засобами адаптивного фізичного виховання та обґрунтовано її позитивний вплив на рівень їхньої соціальної адаптації за допомогою використання спеціальних психодіагностичних методів.Документ Використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку рухової сфери учнів з інтелектуальними порушеннями(ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2010) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання у процесі розвитку рухової сфери учнів з особливостями інтелектуального розвитку. Висвітлюється зміст методики використання корекційно-оздоровчих рухових дій у різних формах навчально-виховної роботи для учнів зазначеної категорії.Документ Використання засобів адаптивної фізичної культури під час корекції рухових порушень дітей із розладами слуху(2002) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті обгрунтовано використання засобів адаптивної фізичної культури у процесі корекції рухових порушень дітей із дефектами слуху. Застосування засобів адаптивної фізичної культури, дає можливість розширити коло засобів корекції рухових порушень дітей із вадами слуху, що сприяє формуванню та вдосконаленню компенсаторних механізмів, зміцненню функціональних систем організму, зростанню інтересу до систематичних занять фізичними вправами, повноцінної участі даних дітей у суспільному житті та їх соціальній адаптації.Документ Використання педагогічних ідей А. С. Макаренка в галузі адаптивного фізичного виховання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі обгрунтовано використання педагогічних ідей А.С. Макаренка в галузі адаптивного фізичного виховання, суть яких полягає в тому, що вони чинять глибокий вплив на особистісні якості людини, розвиваючи її фізично та духовно, дають можливість покращити процес розвитку рухової сфери осіб з обмеженими можливостями шляхом подолання недоліків фізичного розвитку і порушень моторики даних осіб, що сприятиме компенсації інтелектуальних і психічних функцій та їх подальшій соціальній реабілітації.Документ Використання інноваційних технологій в системі фізичного виховання розумово відсталих учнів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначені особливості використання інноваційних технологій в системі фізичного виховання розумово відсталих учнів в умовах спеціальної школи. Актуальними завданнями процесу навчання та виховання спеціальних шкіл для розумово відсталих дітей є активізація пізнавальної діяльності і стимулювання психічних функцій, причому найбільш перспективні можливості відкриваються при використанні з цією метою фізичних вправ.Документ Використання інноваційних технологій в системі фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку(ФОП Цьома С. П., 2016) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі визначені особливості використання інноваційних технологій в системі фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку в загальноосвітніх навчальних закладах для формування мотивації до занять фізичною культурою і спортом, свідомого ставлення до індивідуального здоров’я, підвищення рівня психофізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку.Документ Вплив засобів адаптивного фізичного виховання на процес корекції рухових порушень учнів з розладами слуху(2008) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкривається зміст програми з корекції рухових порушень слабочуючих учнів старших класів засобами адаптивного фізичного виховання. Обґрунтовується пошук форм фізкультурно-спортивної діяльності, адаптованих до функціонального стану і фізичного рівня осіб із розладами слуху. Визначені прийоми та методи навчання вправам адаптивної спрямованості під час роботі із слабочуючими юнаками, акцентується увага на особливостях їх застосування.Документ Дослідження структури підготовки велосипедистів-шосейників в мікроциклах змагального періоду, які спеціалізуються в групових гонках(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються сучасні підходи до побудови структури підготовки велосипедистів-шосейників в мікроциклах змагального періоду, розкрито особливості процесу вдосконалення спортивної майстерності велосипедистів-шосейників, що спеціалізуються в групових гонках.Документ Дослідження функціонального стану фізіологічних систем організму слабочуючих підлітків 15–16 років за допомогою спеціальних тестів(2003) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті визначаються засоби адаптивного фізичного виховання, які входять до програми корекції рухових порушень дітей старшого шкільного віку з розладами слуху. За допомогою спеціальних тестів доводиться комплексний вплив позаурочних секційних занять із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання на функціональні можливості організму слабочуючих юнаків.Документ Етико-деонтологічні проблеми в корекційній педагогіці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі розкрито етико-деонтологічні проблеми в галузі корекційної педагогіки. Вирішенню даних проблем сприяє підвищення рівня професійної культури майбутніх вчителів-дефектологів, в основу яких покладено покращення стану професійної підготовки фахівців галузі корекційної освіти та їх етико-деонтологічного рівня, що передбачає формування їхньої комунікативної компетентності, необхідних умінь для провадження практичної діяльності, здійснення ґрунтовної теоретичної та практичної підготовки, набуття ними високого рівня естетичного виховання.Документ Здоров’язберігаючі технології для дітей молодшого шкільного віку в сучасному освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі розглянуті сучасні здоров’язберігаючі технології для дітей молодшого шкільного віку та особливості їх впровадження в сучасному освітньому просторі. Зазначається, що метою всіх здоров’язберігаючих освітніх технологій є формування в учнів необхідних знань, вмінь та навичок здорового способу життя, важливості навчити їх використовувати отримані знання в повсякденному житті.Документ Корекційне значення засобів адаптивного фізичного виховання у відновленні рухових функцій дітей з розладами слуху(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2005) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті розкривається сутність використання засобів адаптивного фізичного виховання з метою відновлення рухових функцій дітей з розладами слуху. Обґрунтовується їх корекційне значення у фізкультурно-оздоровчої діяльності дітей даної нозології.Документ Корекційно-реабілітаційна діяльність в сучасному освітньому просторі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019-12) Боряк Оксана Володимирівна; Колишкін Олександр Володимирович; Косенко Юрій Миколайович; Курєнкова Анна; Бондаренко (Картава) Юлія Анатоліївна; Стайко О. С.; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Скиба Тетяна Юріївна; Прядко Любов Олексіївна; Золотарьова Тетяна Вікторівна; Лопатинська Н. А.; Пахомова Наталія Георгіївна; Пахомова В. А.; Чобанян Анна Варужанівна; Дмитрієва І. В.; Іваненко А. С.; Кузікова Світлана Борисівна; Усик Дмитро Борисович; Boriak Oksana Volodymyrivna; Kolyshkin Oleksandr Volodymyrovych; Kosenko Yurii Mykolaiovych; Kurienkova Anna; Bondarenko (Kartava) Yuliia Anatoliivna; Staiko O. S.; Dehtiarenko Tetiana Mykolaivna; Skyba Tetiana Yuriivna; Priadko Liubov Oleksiivna; Zolotarova Tetiana Viktorivna; Lopatynska N. A.; Pakhomova Nataliia Heorhiivna; Pakhomova V. A.; Chobanian Anna Varuzhanivna; Dmytriieva I. V.; Ivanenko A. S.; Kuzikova Svitlana Borysivna; Usyk Dmytro BorysovychУ монографії представлено теоретичні та прикладні результати наукових досліджень науковців, аспірантів щодо реалізації навчання, виховання та розвитку дітей з особливми освітніми потребами (за нозологіями) та взаємодії з їх батьками, наведено моделі сучасної системи допомоги цим дітям. Монографія адресована широкому колу фахівців, спеціалістам у галузі спеціальної та інклюзивної освіти, аспірантам, студентам та батькам, які мають дітей з особливими освітніми потребами.Документ Корекція рухових порушень дітей з вадами слуху та їх соціальна адаптація(ЛДІФК, 2002) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі увага приділяється проблемі корекції рухових розладів дітей з вадами слуху та їх соціальній адаптації через фізичні вправи та спорт. Розглядається також питання про інтеграцію дітей з погано слухом у навколишнє середовище здорових однолітків.Документ Корекція рухової сфери дітей з розладами слуху засобами адаптивного фізичного виховання(ДонНУ, 2010) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ статті обґрунтувується методика проведення корекційних фізкультурно-оздоровчих занять із слабочуючими юнаками в позаурочний час із застосуванням засобів адаптивного фізичного виховання, визначено їх комплексний вплив на корекцію рухової сфери осіб даної нозології.Документ Коррекция психофизического развития учащихся с особенностями интеллектуального развития средствами двигательной активности(2013) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychВ работе научно обоснована эффективность методики использования средств двигательной активности для коррекции психофизического развития учеников с особенностями интеллектуального развития.Документ Модель діяльності сучасного вчителя-дефектолога(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychУ роботі представлено модель сучасного вчителя-дефектолога, яка містить вимоги до рівня компетентності, розвитку і вихованості фахівця з огляду на виконання ним трьох найважливіших функцій: навчання, розвитку, виховання з обов’язковим урахуванням підвищення рівня педагогічної майстерності.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »