Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Povalii Tetiana Leonidivna"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання позитивного польського досвіду модернізації вищої хореографічної освіти в Україні: реалії та перспективи(2017) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana LeonidivnaСтаттю присвячено висвітленню перспектив використання інноваційного досвіду модернізації вищої хореографічної освіти в Польщі в українських реаліях. Окреслено новітні стратегії розвитку, з’ясовано сутнісні характеристики та визначено напрями модернізації вищої хореографічної освіти в Польщі. Виявлено витоки та висвітлено процес розбудови хореографічного наукового простору в Польщі. Схарактеризовано нормативно-правовий, структурний та змістовий аспекти модернізації. Висвітлено стан підготовки фахівців-хореографів у вітчизняних вишах. Визначено перспективи використання позитивного польського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.Документ Використання позитивного польського досвіду модернізації вищої хореографічної освіти в Україні: реалії та перспективи(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2017) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana LeonidivnaСтаттю присвячено висвітленню перспектив використання інноваційного досвіду модернізації вищої хореографічної освіти в Польщі в українських реаліях. Окреслено новітні стратегії розвитку, з’ясовано сутнісні характеристики та визначено напрями модернізації вищої хореографічної освіти в Польщі. Виявлено витоки та висвітлено процес розбудови хореографічного наукового простору в Польщі. Схарактеризовано нормативно-правовий, структурний та змістовий аспекти модернізації. Висвітлено стан підготовки фахівців-хореографів у вітчизняних вишах. Визначено перспективи використання позитивного польського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.Документ Зміст хореографічної освіти в Республіці Польща: інтеркультурний аспект(2013) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana LeonidivnaУ статті розглядається зміст профільних навчальних дисциплін у закладах хореографічної освіти в Республіці Польща; визначається тематика теоретичних предметів, що входять до навчального плану хореографічної підготовки в Польщі; висвітлюється інтеркультурний аспект у змісті фахової підготовки майбутнього хореографа; виокремлюються дисципліни з інтеркультурним змістом, які не входять до стандартного переліку хореографічних дисциплін.Документ Модернізація хореографічної освіти в Польщі (кінець ХХ – початок ХХІ століття)(СПДФО Повалій К. В., 2015) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana LeonidivnaМонографія присвячена цілісному порівняльному аналізу процесу модернізації хореографічної освіти в Польщі. У науковому дослідженні з’ясовано сутнісні характеристики та визначено напрями модернізації. Виявлено витоки, виокремлено персоналії та висвітлено процес розбудови хореографічного наукового простору в Польщі. Схарактеризовано базові аспекти, репрезентовано моделі хореографічної підготовки в Польщі та проаналізовано навчальні плани. Представлено європейський контекст модернізації хореографічної освіти. Подано рекомендації щодо можливості використання позитивного польського досвіду модернізації хореографічної освіти в Україні.Документ Науковий простір хореографічної освіти в Республіці Польща(Таврический национальный университет имени В. И. Вернадского, 2012) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana LeonidivnaУ статті висвітлюється становлення наукової думки у галузі хореографічної освіти в Польщі; з’ясовуються основні проблеми, розглянуті на І Конгресі танцю та І Міжнародній конференції «Танцювальна освіта в Польщі – реалії та виклики» у Варшаві; аналізується тематика регіональних досліджень.Документ Перспективи використання позитивного польського досвіду модернізації хореографічної освіти в Україні(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana LeonidivnaУ статті окреслюються стратегії розвитку хореографічної освіти в Польщі (збереження національних танцювальних традицій, розвиток сучасної хореографії, розвиток хореографії в контексті мистецької освіти); виділяються проблеми мистецької освіти в Польщі, зокрема хореографічної; розглядаються прогностичні орієнтири впровадження в нашій країні досвіду Польщі щодо модернізації хореографічної освіти (на європейському, державному та інституційному рівнях).Документ Подготовка хореографов в педагогических университетах Украины(2014) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana LeonidivnaВ статье освещается проблема подготовки учителей хореографии в системе педагогического образования; рассматриваются соответствующие структурные подразделения, в которых осуществляется подготовка хореографов (институты, факультеты, кафедры); характеризуется профессорско-преподавательский состав кафедр хореографии, их сотрудничество с международными образовательными организациями и художественными учреждениями, творческие коллективы студентов, их участие в соревнованиях и конкурсах; анализируются учебные планы, согласно которым осуществляется подготовка хореографов в Украине; рассматривается перечень учебных дисциплин в соответствии с уровнями квалификации «бакалавр», «специалист», «магистр», который подразделен на три цикла (гуманитарной и социально-экономической подготовки, естественно-научной подготовки, профессиональной и практической подготовки).Документ Розвиток хореографічної освіти в Польщі(РВВ КГУ, 2014) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana LeonidivnaУ статті висвітлюється проблема хореографічної підготовки фахівців в Польщі та визначаються її структурні компоненти (середня та вища ланки). Розглядається становлення та розвиток осередків хореографічної освіти на етнічних польських територіях. Розкриваються особливості функціонування балетних шкіл, музичних академій, театральної школи та музичного університету.Документ Структура хореографічної освіти в сучасній Польщі(ТОВ фірма «Планер», 2012) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana LeonidivnaУ статті висвітлюється проблема хореографічної освіти в Польщі та визначаються її структурні компоненти (початкова, середня та вища ланки). Розглядаються особливості функціонування аматорських танцювальних студій, творчих майстерень, балетних професійних шкіл, музичних академій.Документ Європейський контекст модернізації хореографічної освіти(Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2016) Повалій Тетяна Леонідівна; Povalii Tetiana LeonidivnaУ статті систематизуються хореографічні навчальні заклади різних країн Європи (Німеччина, Нідерланди, Франція, Фінляндія, Чехія, Швейцарія, Велика Британія, Данія, Бельгія, Угорщина, Австрія, Швеція, Італія, Люксембург і Норвегія); розглядаються навчальні заклади країн з найбільшою кількістю новацій у хореографічній освіті; визначаються перспективи модернізації хореографічної освіти (інтернаціоналізація навчального процесу, універсалізація змісту хореографічної освіти, міжнародне співробітництво, євроінтеграція).