Кафедра громадського здоров'я та медико-біологічних основ фізичної культури
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра громадського здоров'я та медико-біологічних основ фізичної культури за Автор "Kalynychenko Iryna Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гігієнічні аспекти організації навчально-тренувального процесу у позашкільних навчальних закладах спортивного профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Калиниченко Ірина Олександрівна; Скиба Ольга Олександрівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Skyba Olha OleksandrivnaМонографія присвячена проблемі фізіолого-гігієнічного обґрунтування організації навчально-тренувального процесу у позашкільних навчальних закладах спортивного профілю. На підставі гігієнічної оцінки внутрішньошкільного середовища авторами розроблено методику комплексної інтегральної оцінки санітарно-гігієнічного благополуччя дитячо-юнацьких спортивних шкіл, визначено провідні санітарно-гігієнічні фактори та їх вплив на морфо-функціональний стан юних спортсменів. Авторами пропонується для впровадження методику прогностичної оцінки успішності спортивної діяльності в різних видах спорту, що дозволяє здійснювати якісний спортивний відбір та орієнтацію дітей вже на етапі початкової підготовки. Крім того, розроблено та обґрунтовано напрямки оптимізації умов та організації навчально-тренувального процесу у дитячо-юнацьких спортивних школах. Монографія орієнтована на широке коло читачів: фахівців профілактичної медицини, лікарів-педіатрів, фахівців у галузі фізичної культури і спорту та студентів медичних і педагогічних спеціальностей.Документ Домедична допомога при невідкладних станах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Калиниченко Ірина Олександрівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Латіна Ганна Олександрівна; Latina Hanna Oleksandrivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii Ivanovych; Заікіна Ганна Леонідівна; Zaikina Hanna LeonidivnaУ навчальному посібнику на сучасному рівні викладені теоретичні основи медичних знань, протоколи надання домедичної допомоги особам при невідкладних станах, протоколи догляду за пацієнтом та виконання основних медичних процедур та маніпуляцій, для підготовки до практичних занять та самостійної роботи в умовах дистанційного навчання. Запропоновано навчально-методичне забезпечення навчальних дисциплін та програм курсового навчання для студентів та слухачів закладів вищої освіти.Документ Комплексні методики кількісної оцінки здоров'язбережувальної діяльності у закладах освіти(2021) Калиниченко Ірина Олександрівна; Антомонов Михайло Юрійович; Латіна Ганна Олександрівна; Тонкопей Юлія Леонідівна; Заікіна Ганна Леонідівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Antomonov Mykhailo Yuriiovych; Latina Hanna Oleksandrivna; Tonkopei Yuliia Leonidivna; Zaikina Hanna LeonodivnaУ монографії представлено сучасний підхід щодо комплексних оцінок ефективності впровадження здоров’язбережувальних технологій в умовах реальної здоров'язбережувальної діяльності у закладах освіти, охорони здоров’я та соціального захисту населення. Використано міжгалузевий підхід щодо розробки інтегральних оцінок з використанням показників фізичного розвитку, функціональних можливостей організму, неспецифічної резистентності організму, психологічних особливостей особистості, гігієнічної оцінки внутрішньошкільного середовища, умов життєдіяльності різних груп населення та медико-генетико-демографічних показників. У монографії висвітлено теоретичні і практичні аспекти застосування здоров’язбережувальних технологій для різних груп населенняДокумент Основи медичних знань, безпеки життєдіяльності та охорони праці(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Калиниченко Ірина Олександрівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Латіна Ганна Олександрівна; Latina Hanna Oleksandrivna; Заікіна Ганна Леонідівна; Zaikina Hanna LeonidivnaНавчальний посібник призначений для більш ефективного засвоєння студентами програмного матеріалу з основ медичних знань, безпеки життєдіяльності та охорони праці на практичних заняттях та під час самостійної роботи. Викладений матеріал дозволить педагогічним працівникам набути досвіду щодо формування здоров’язбережувальних компетенцій у майбутній професійній діяльності. У навчальному посібнику на сучасному рівні викладений алгоритм практичних занять, тестові завдання для оцінки знань та зручні у сприйнятті схеми для самостійної роботи.Документ Оцінювання стану ментального здоров’я у системі психосоціальної підтримки населення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Калиниченко Ірина Олександрівна; Латіна Ганна Олександрівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Latina Hanna OleksandrivnaУ науково-практичному виданні представлено спосіб оцінки ментального здоров’я в умовах психосоціальної підтримки за трьома складовими: рівень ризику симптомокомплексів граничних невротичних розладів; рівень емоційного вигорання; провідні стратегії подолання стресу. Запропоновано алгоритм обробки результатів опитування за трьома блоками питань та визначенням рівня ментального здоров’я. Науково-практичне видання призначено для фахівців з громадського здоров’я, учасників освітнього процесу та усіх зацікавлених осіб з метою підтримки та збереження ментального здоров’я в умовах війни.Документ Програма з підтримки ментального здоров’я учасників освітнього процесу «Кроки до спокою»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Калиниченко Ірина Олександрівна; Латіна Ганна Олександрівна; Заікіна Ганна Леонідівна; Гончаренко С. О.; Горєла Т. М.; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Latina Hanna Oleksandrivna; Zaikina Hanna Leonidivna; Honcharenko S. O.; Horiela T. M.У науково-практичному виданні представлено методичні матеріали щодо моделі програми підтримки ментального здоров’я учасників освітнього процесу «Кроки до спокою». Програма охоплює всіх учасників освітнього процесу та на індивідуальному та колективному рівнях пропонує методики самодопомоги та застосування ресурсу «Школи сприяння здоров’я» з підтримки ментального здоров’я.Документ Репродуктивне здоров’я жінок раннього фертильного віку: фактори ризику та збереження(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Калиниченко Ірина Олександрівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Калиниченко Д. О.; Kalynychenko D. O.Монографія присвячена проблемі наукового обґрунтування системи медико-соціальних заходів щодо збереження та підвищення репродуктивного потенціалу жінок раннього фертильного віку на основі комплексного гігієнічного дослідження. Авторами представлено комплексне дослідження репродуктивної поведінки, репродуктивних умов, соціальних та гігієнічних факторів життя залежно від типів гендерної ідентичності дівчат віком від 17 до 22 років; обґрунтовано алгоритм діагностики репродуктивного потенціалу та систему медико-психологічної та соціальної допомоги; визначено соціально-гігієнічні та психолого-педагогічні умови для формування репродуктивного потенціалу молоді. Авторами пропонуються методи скринінг-діагностики репродуктивного здоров’я та оцінки репродуктивного потенціалу дівчат 17-22 років у дошлюбний період, які можуть бути використані медиками під час профілактичних оглядів для розробки заходів первинної профілактики порушень репродуктивного здоров’я. Монографія орієнтована на широке коло читачів: фахівців профілактичної медицини, лікарів - гінекологів, педіатрів та студентів медичних спеціальностей.Документ Спосіб оцінювання адаптації дітей до навчання у закладах дошкільної та загальної середньої освіти(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Калиниченко Ірина Олександрівна; Kalynychenko Iryna Oleksandrivna; Антомонов Михайло Юрійович; Antomonov Mykhailo Yuriiovych; Гозак Світлана; Hozak Svitlana; Латіна Ганна Олександрівна; Latina Hanna Oleksandrivna; Заікіна Ганна Леонідівна; Zaikina Hanna Leonidivna; Колесник А. С.; Kolesnyk A. S.У науково-методичному виданні надано методичні матеріали щодо оцінювання адаптації дітей до навчання у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Для практичного використання методичних матеріалів передбачається використовувати показники вегетативного забезпечення діяльності організму, нейродинамічних властивостей, слухової пам’яті, розумової працездатності та емоційного стану дитини. Призначено для лікарів, психологів з метою діагностики та прогнозування адаптації дітей до навчання у закладах освіти. Розробка буде корисною для науковців у галузі знань 22 «Охорона здоров’я» та 09 «Біологія».