Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Kolyshkina Alla Petrivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Role of Teachers’ Readiness for Ecological Education in Forming Preschoolers’ Environmental Awareness(2020) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaThe article considers the impact of the level of professional and personal readiness of the teachers of preschool education institutions on the process of children’s environmental awareness formation. We have assumed that the ways in which the educational process is organized (forms, methods, means) and behavior of adults surrounding children directly affect the results of environmental education of the younger generation.Документ Дослідження стану сформованості екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів(2016) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaОбгрунтовано комплекс спеціальних діагностичних методів (опитування, бесіди, спостереження за поведінкою школярів, розв’язання проблемних ситуацій), за допомогою яких послідовно вимірювались компоненти екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів (когнітивний; емоційно-ціннісний; вчинково-діяльнісний). Зазначено, що вимірювання компонентів екологічно доцільної поведінки здійснювалося за допомогою розроблених критеріїв (знання про поведінку в природі, прагнення до збереження об’єктів природи, уміння та навички екологічно доцільної поведінки). Відповідно до кожного критерію розроблено показники сформованості екологічної поведінки учнів початкових класів. Охарактеризовано екологічно доцільний, екологічно ситуативний, прагматичний і екологічно недоцільний рівні сформованості екологічної поведінки молодших школярів.Документ Педагогічні умови формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів у взаємодії школи і сім’ї(2017) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaУ статті визначено педагогічні умови формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів у взаємодії школи і сім’ї, а саме: розроблення відповідного змісту, форм та методів взаємодії школи і сім’ї; цілеспрямоване мотивування батьків до взаємодії з учителями школи у формуванні екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів; підготовка учнів до участі в екологічному гуртку; диференційоване залучення батьків до роботи екологічного гуртка. Дотримання зазначених педагогічних умов забезпечувалося шляхом впровадження в навчально-виховний процес виховних годин „Я і природа”, програмно-методичного комплексу „Екосвіт”, якій містить програму роботи однойменного екологічного гуртка, методичні рекомендації щодо проведення його занять і щодо занять із батьками. На заняттях гуртка використовувалися різноманітні методи: аудіовізуальні, словесні, методи евристичного навчання (евристичного спостереження, прогнозування), метод проектів. Під час розробки програми роботи з батьками, перевага надавалася формам і методам, які забезпечували не тільки передачу певної інформації (розповіді, бесіди), набуття знань, отримання правильної відповіді на певне запитання, а й самостійний пошук способів розв’язання проблеми (вправи, розв’язання проблемних ситуацій тощо).Документ Практика формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів(2017) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaОбґрунтовано діагностичні методи (анкетування, бесіди, спостереження), за допомогою яких вивчалося ставлення вчителів початкової школи до виховання в учнів екологічно доцільної поведінки, характер роботи з батьками й учнями щодо формування екологічно доцільної поведінки. Зазначено, що були сформовані групи батьків за характером взаємодії зі школою у справі екологічного виховання учнів: активної взаємодії, епізодичної взаємодії, автономно-відстороненої взаємодії.Документ Теоретичні засади проблеми формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів(2014) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaУ статті узагальнено спроби різних науковців визначити особливості та типологію поведінки. Здійснено аналіз сутності та структури поняття „екологічно доцільна поведінка”, у ході якого важливо звернутися до розгляду категорій „поведінка” та „доцільність”. З’ясовано, що поведінка особистості зумовлена ланцюгом складних психологічних утворень: цінностями, потребами, інтересами та мотивами. Обґрунтовано структурні компоненти екологічно доцільної поведінки (знання про об’єкти природи та норми і правила поведінки в природі; інтерес до об’єктів природи, ставлення до об’єктів природи як до суб’єктів взаємодії, переживання стосовно об’єктів природи, свідомі дії та вчинки, зумовлені ціллю збереження природи), а також сформульовано її визначення щодо учнів початкових класів.