Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Havrylo Olena Illivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Role of Teachers’ Readiness for Ecological Education in Forming Preschoolers’ Environmental Awareness(2020) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita Hryhorivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaThe article considers the impact of the level of professional and personal readiness of the teachers of preschool education institutions on the process of children’s environmental awareness formation. We have assumed that the ways in which the educational process is organized (forms, methods, means) and behavior of adults surrounding children directly affect the results of environmental education of the younger generation.Документ Борошнисторосяні гриби північної частини Харківського Лісостепу(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaДля півночі Харківського Лісостепу представлено 48 видів з 9 родів порядку Erysiphales. Найбільша кількість видів паразитує на представниках родин Rosaceae, Asteraceae, Fabaceae. Найбільше видів рослин-живителів також належить до цих родин. Проаналізовано поширення борошнисторосяних грибів у різних рослинних угрупованнях. Найбільша видова різноманітність характерна для культурних ценозів та широколистяних лісів.Документ Концепція "здоров'я" у сучасній медицині(2011) Дьяченко Анатолій Григорович; Diachenko Anatolii Hryhorovych; Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Дьяченко Павло Анатолійович; Diachenko Pavlo AnatoliiovychУ статті розглядається з історичних і біосоціальних позицій парадигма здоров'я/хвороба. Вказується на дуалістичну (біосоціальну) основу сучасного розуміння цих термінів.Документ Облігатнопаразитні мікроміцети природоохоронних територій Сумського геоботанічного округу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ 9 природоохоронних об'єктах Сумського геоботанічного округу виявлено 93 види облігатнопаразитних мікроміцетів, які належать до порядків Erysiphales, Peronosporales, Uredinales та Ustilaginales. У статті подано їх розподіл за рослинними угрупованнями. Більшість представників знайдено у лісових і степових формаціях. Також зазначені гриби-паразити рідкісних рослин даної території.Документ Облігатнопаразитні фітотрофні мікроміцети на рідкісних рослинах Сумського геоботанічного округу(1999) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaБули проведені обстеження природоохоронних територій Сумського геоботанічного округу, де на рідкісних рослинах виявлені специфічні для них гриби-паразити.Документ Облігатнопаразитні фітотрофні мікроміцети штучних та рудеральних рослинних угруповань Харківського Лісостепу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2006) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaПодані результати мікологічних досліджень штучних і рудеральних рослинних угруповань Харківського Лісостепу. У штучних лісонасадженнях виявлено 64 види представників порядків Erysiphales, Peronosporales, Uredinales і Ustilaginales. У культурних угрупованнях - 105 видів мікроміцетів. У рудеральних фітоценозах зареєстровано 61 вид вказаних порядків.Документ Проблеми готовності вихователів і батьків до здійснення екологічного виховання дітей дошкільного віку(2019) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena IllivnaУ статті подані результати дослідження педагогічної готовності вихователів закладів дошкільної освіти до проведення екологічного виховання дітей. Серед проблем визначено, що педагоги недостатньо ознайомлені з його завданнями та різноманітністю форм, методів і засобів, що дозволяють досягнути мету – формування екологічної культури дошкільників. Батьки вихованців також переважно не готові продовжувати процес екологічного виховання, розпочатий закладом дошкільної освіти, використовуючи усі можливості. Більшість дорослих, що оточують дошкільників, покладаються на пасивне засвоєння дітьми норм екологодоцільної поведінки та формування емоційно-ціннісного ставлення до природного довкілля.Документ Розвиток дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку у процесі реалізації проекту(2020) Гаврило Олена Іллівна; Havrylo Olena Illivna; Харькова Євдокія Дмитрівна; Kharkova Yevdokiia Dmytrivna; Шаповалова Ольга Віталіївна; Shapovalova Olha Vitaliivna; Парфілова Світлана Леонідівна; Parfilova Svitlana LeonidivnaУ розділі розкрито проблеми сформованості дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку, що випливають у першу чергу з низького рівня пізнавального інтересу. Для розвитку дослідницької діяльності дітей запропоновано проект роботи на метеорологічному майданчику закладу дошкільної освіти. Перевірка ефективності реалізації даного проекту показала значне підвищення пізнавального інтересу до самої діяльності та змісту знань про неживу природу, сформованість умінь проводити спостереження за погодою у дітей.