Статті
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті за Автор "Danko Nataliia Pavlivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови інтегрованого навчання музики молодших школярів(2014) Данько Наталія Павлівна; Danko Nataliia PavlivnaУ статті розкриваються сутність та зміст педагогічних умов інтегрованого навчання музики молодших школярів. Розкриваються 3 групи педагогічних умов, які найбільше розглядаються сучасними дослідниками та практиками: психолого-педагогічні, методичні, організаційні. Аналізуються результати дослідження таких сучасних науковців, як: Падалка Г.М., Бушуева Н.А., Браттанич О.Г., Гончаренко А. М., Нечволд Л.І., Холоденко В.О., Яценко С.Л. Крім аналізу результатів сучасних досліджень в галузі мистецької освіти, подається авторське визначення поняття «педагогічні умови» та основні педагогічні умови здійснення інтегрованого навчання музики молодших школярів; розкриваються специфічні особливості кожної з них. Педагогічна інтеграція в процесі навчання музики молодших школярів розглядається як можливість реалізації принципів гуманізації, інтеграції, активності, індивідуалізації. Створення специфічних педагогічних умов сприяє ефективному навчанню мистецтву дітей молодшого шкільного віку.