Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Khomynska Oleksandra Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підтримка вивчення теорії ймовірності та математичної статистики в школі засобами динамічної математики(2020) Хоминська Олександра Анатоліївна; Khomynska Oleksandra Anatoliivna; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna HryhorivnaСтохастична грамотність є необхідною складовою загальнокультурної, загальноосвітньої підготовки сучасної людини. Стохастика має пронизувати шкільний курс математики від початкової до старшої школи. Оскільки йдеться не про вивчення кількох понять і фактів, а про формування окремого типу мислення. У дослідженнях психологів показано, що людина за природою погано пристосована до ймовірнісної оцінки, до усвідомлення і правильної інтерпретації ймовірнісно-статистичної інформації. Для цього потрібна систематична і цілеспрямована робота х формування статистичного типу мислення. На якість знань учнів стохастичної змістової лінії впливає складність візуалізації її основних понять та процесів. У даному контексті на допомогу вчителю приходять потужні комп’ютерні засоби, але вивчення питання щодо їх методичного супроводу і особливостей застосування є і досі актуальним через постійне оновлення програмного забезпечення, вдосконалення комп’ютерного інструментарію та потужностей інформаційних систем. Проаналізувавши закордонний та вітчизняний досвід і зробивши власні припущення, виділено саме програму динамічної математики Математический конструктор з позиції її переваг щодо візуалізації навчального матеріалу стохастичної змістової лінії. Зазначені ідеї реалізовано у авторських розроблених конспектах уроків за темами «Задача Бюффона», «Парадокс Бертрана» із використанням програми Математический конструктор для класів з поглибленим вивченням математики, матеріали яких також можна використовувати для факультативних занять.