Кафедра біології та методики навчання біології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра біології та методики навчання біології за Автор "Genkal Svitlana Eduardivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні рекомендації до лабораторних занять з дисципліни «Гістологія з основами цитології та ембріології»(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana EduardivnaНавчальний курс «Гістологія з основами цитології та ембріології» забезпечує професійну компетентність майбутнього біолога на основі глибокого розуміння структури, функцій біологічних систем на клітинному, тканинному, організменому рівнях. Методичні рекомендації містять програму курсу, ряд теоретично обґрунтованих рекомендацій до лабораторних занять з дисципліни, включають в себе структуру, зміст заняття, список теоретичних питань і завдань для самопідготовки, що охоплюють основні теми даного курсу та дозволяють студентам глибоко засвоїти матеріал дисципліни. У методичних рекомендаціях визначено питання для контролю та самоконтролю, що дозволить студентам підготуватись до лабораторних занять і більш чітко представляти зв’язок між теоретичним і прикладним рівнем даної дисципліни. Також вказана література, до якої студент може звернутися для отримання додаткових відомостей з курсу.Документ Методичні рекомендації до написання та захисту кваліфікаційних робіт за спеціальністю 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana Eduardivna; Торяник Валентина Миколаївна; Torianyk Valentyna Mykolaivna; Литвиненко Юлія Іванівна; Lytvynenko Yuliia Ivanivna; Вакал Анатолій Петрович; Vakal Anatolii Petrovych; Москаленко Микола Павлович; Moskalenko Mykola PavlovychМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок виконання кваліфікаційних робіт для здобувачів вищої освіти ступенів бакалавра та магістра спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини), пояснення щодо методології наукових досліджень, етапів підготовки, вимоги до написання, змісту, структури, оформлення та захисту кваліфікаційної роботи. Методичні рекомендації укладено відповідно до «Положення про кваліфікаційну роботу здобувача вищої освіти Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка (нова редакція)» (ухвалено рішенням Вченої ради університету протокол № 4 від 28.11.2022 року). Рекомендовано для студентів вищих навчальних закладів відповідно до освітньо-професійних програм підготовки здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) денної та заочної форм навчання.Документ Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Педагогічні технології в біологічній освіті» для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana EduardivnaНавчальний курс «Педагогічні технології в біологічній освіті» спрямований на розв’язання проблеми готовності майбутнього вчителя/викладача до професійної діяльності на основі глибокого розуміння сучасних педагогічних технологій. Магістранти ознайомлюються із особливостями впровадження технологічного підходу в освіті, що забезпечує розвивальний характер навчання і виховання, а також усієї управлінської діяльності педагога. Методичні рекомендації забезпечують засвоєння студентами сучасних технологій освітнього процесу та їх використання у закладах загальної середньої та фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти. Методичні рекомендації містять програму дисципліни, список теоретичних питань, практичні завдання, ряд теоретично обґрунтованих рекомендацій до практичних занять з дисципліни, завдання для контролю та самоконтролю, що охоплюють основні теми даного курсу та дозволяють студентам глибоко засвоїти матеріал дисципліни. Практична спрямованість курсу сприяє встановленню зв’язку між теорією та практикою, створює ті природні умови, за яких здобувач освіти може створити траєкторію індивідуального професійного розвитку.Документ Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Інноваційні технології навчання біології та основ здоров’я» для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Географія)(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana EduardivnaДисципліна «Інноваційні технології навчання біології та основ здоров’я» спрямована на розв’язання проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя/викладача на основі розуміння сутності сучасних педагогічних технологій та умінь їх впровадження у освітній процес. Методичні рекомендації забезпечують засвоєння студентами теоретичних основ інноваційних технологій навчання та їх використання у закладах загальної середньої та фахової передвищої, професійної (професійно-технічної) освіти під час викладання біології та основ здоров’я. Методичні рекомендації містять програму дисципліни, список теоретичних питань, практичні завдання, теоретично обґрунтовані рекомендації до практичних занять з дисципліни, завдання для контролю та самоконтролю. Описана автором структура занять визначає практичну значущість методичних рекомендацій та спрямована розвиток критичного мислення, самоконтролю, пізнавальної активності студентів.Документ Методичні рекомендації до проведення виробничої (педагогічної) практики у закладах загальної середньої, фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana Eduardivna; Литвиненко Юлія Іванівна; Lytvynenko Yuliia IvanivnaМетодичні рекомендації містять загальні положення про порядок організації та проходження виробничої (педагогічної) практики здобувачами вищої освіти освітнього рівня «Магістр», пояснення щодо мети, завдань, етапів, вимог, структури практики, оформлення звітної документації. Методичні рекомендації включають опис змісту педагогічної практики (організаційна, навчальна, позакласна, профорієнтаційна робота), специфіку її проходження в профільних класах та закладах фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти. У методичних рекомендаціях розкрито особливості науково-дослідної роботи магістрантів під час педагогічної практики, також обґрунтовано перелік обов’язків магістрантів, керівника та методиста. Авторами представлено зразки необхідних документів, критерії ефективності уроку біології та його аналізу, перелік джерел інформації.Документ Організація проєктної діяльності учнів на уроках біології у 7 класі(2021) Барко Зоя Олександрівна; Barko Zoia Oleksandrivna; Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana EduardivnaКваліфікаційна робота присвячена проблемі організації проєктної діяльності учнів на уроках біології у 7 класі. Простежено історичні етапи становлення уявлень щодо проектної діяльності та проаналізовано сучасні дослідження з даної проблеми. У роботі розкрито особливості та сутність методики організації проєктної діяльності учнів на уроках біології у 7 класі на основі розробленої теоретичної моделі, яка включає мотиваційно-цільовий, змістовий, процесуальний, результативний компоненти. Також обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність методики. Результати експерименту свідчать про підвищення рівня мотивації та навчальних досягнень учнів.Документ Сучасні методи дослідження донорів на маркери гемотрансмісивних інфекцій(2021) Гацаєва Олена Іванівна; Hatsaieva Olena Ivanivna; Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana EduardivnaУ роботі проаналізовано найбільш небезпечні інфекції, що передаються гемотрансмісивним шляхом. Проведений аналіз частоти виявлення донорів, які знаходяться в періоді «серонегативного вікна» ВІЛ-інфекції, гепатиту С та В. Виявлена доцільність застосування методу ПЛР для обстеження донорів. Продемонстровано вплив вдосконалення лабораторних методів на якість роботи лабораторії. Доведена доцільність використання одночасно двох методів (ЕХЛА, ПЛР) під час скринінгу донорської крові. Зроблені висновки щодо необхідності оптимізації та автоматизації роботи клініко-діагностичної лабораторії та його позитивного впливу на якість лабораторних досліджень.Документ Формування пізнавальної компетентності учнів під час позакласної роботи з біології(2021) Цьома Дарія Валеріївна; Tsoma Dariia Valeriivna; Генкал Світлана Едуардівна; Genkal Svitlana EduardivnaУ кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасні наукові дослідження щодо формування пізнавальної компетентності учнів під час позакласної роботи з біології у сучасних закладах освіти. Автором виокремлено етапи, методи, засоби організації позакласної роботи з біології. Обґрунтовано методику проведення позакласної роботи біологічного та екологічного напрямів як засобу формування пізнавальної компетентності здобувачів освіти. У роботі розкрито педагогічні умови, що забезпечують її ефективність. Експериментально доведено ефективність методики, що позначилося на підвищенні показників пізнавальної компетентності учнів експериментальної групи.