Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Bobrovytska Svitlana Fedorivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Образотворча діяльність молодших школярів як форма їх творчого розвитку(2021) Шкряда Олена Юріївна; Shkrіada Olena Yuriivna; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaВ магістерській роботі розглядається процес організації образотворчої діяльності молодших школярів. Визначено функціональну роль образотворчої діяльності молодших школярів як форми їх творчому розвитку. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови творчого розвитку молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва.Документ Образотворче мистецтво як засіб формування естетичної культури молодших школярів(2021) Дубовик Катерина Юріївна; Dubovyk Kateryna Yuriivna; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaВ магістерській роботі розглядається проблема образотворчого мистецтва як засобу формування естетичної культури молодших школярів. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено (в умовах освітнього процесу) ефективність образотворчого мистецтва як засобу формування естетичної культури молодших школярів. У роботі запропонована така система творчих вправ і методів навчання, яка є ефективною у формуванні естетичної культури молодших школярів та може бути використана в освітній діяльності закладів загальної середньої освіти. Ефективність образотворчого мистецтва доведена визначенням рівня сформованості естетичної культури молодших школярів.Документ Педагогічна майстерність вчителя початкових класів як умова формування мистецької компетентності молодших школярів(2021) Кісіль Дмитро Сергійович; Kisil Dmytro Serhiiovych; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaРобота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтовано актуальність та практичну цінність обраної теми, поставлено мету і завдання дослідження, зазначено методи та вказано предмет і об'єкт дослідження. Здійснено аналіз праць науковців, науково-педагогічної та методичної літератури. В магістерській роботі розглядається проблема розвитку мистецьких компетентностей молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. Розкрито поняття та елементи педагогічної майстерності вчителя. Висвітлено шляхи формування мистецької компетентності. Експериментально перевірено ефективність педагогічної майстерності вчителя початкових класів як умови формування мистецької компетентності молодших школярів. Для визначення рівня мистецьких компетентостей учнів початкових класів підібрано і використано ряд творчих робіт. У списку використаних джерел подаються ті, на основі яких було здійснене дослідження.Документ Розвиток загальних творчих здібностей учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва(2021) Заїка Наталія Олександрівна; Zaika Nataliia Oleksandrivna; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaВ магістерській роботі розглядається розвиток загальних творчих здібностей учнів початкових класів на уроках образотворчого мистецтва. Теоретично обґрунтовано особливості розвитку творчих здібностей учнів початкових класів. Впроваджено в освітній процес ефективні методи і прийоми для розвитку загальних творчих здібностей. Ефективність використання таких методів і прийомів на уроках образотворчого мистецтва доведена підвищеним рівнем загальних творчих здібностей учнів.Документ Розвиток образного мислення молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва(2021) Гусенко Аліна Андріївна; Husenko Alina Andriivna; Бобровицька Світлана Федорівна; Bobrovytska Svitlana FedorivnaВ магістерській роботі розглядається проблема розвитку образного мислення молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. Теоретично обґрунтовано, впорядковано і впроваджено в освітній процес початкової школи (уроки образотворчого мистецтва) ефективні методи і прийоми розвитку образного мислення молодших школярів відповідно до кожного з етапів навчальної діяльності. Ефективність використання технологій розвитку образного мислення молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва доведена визначенням рівня сформованості образного мислення молодших школярів.