Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Автор "Bedlinskyi Oleksii Ivanovych"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив творчості на розвиток самостійності(Фенікс, 2011) Бедлінський Олексій Іванович; Бедлінський Володимир Олексійович; Bedlinskyi Oleksii Ivanovych; Bedlinskyi Volodymyr OleksiiovychУ статті розглядається самостійність підлітка на основі системно-стратегіальної теорії творчості. Встановлено особливості розвитку самостійності у різних підліткових вікових періодах, взаємозв’язки автономності та самостійності підлітків. Виділено рівні розвитку творчих мисленнєвих стратегій та їх вплив на розвиток самостійності молодших та старших підлітків.Документ Конструювання як провідна діяльність підліткового віку(ЖДУ ім. І. Франка, 2010) Бедлінський Олексій Іванович; Bedlinskyi Oleksii IvanovychУ статті розглядаються особливості вікової періодизації і підстави виділення конструювання як провідної діяльності підліткового віку.Документ Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання(2016) Бедлінський Олексій Іванович; Bedlinskyi Oleksii Ivanovych; Бедлінський Володимир Олексійович; Bedlinskyi Volodymyr OleksiiovychУ статті розглянуто інтелектуальний та чуттєвий рівні інтуїції, влив різних рівнів на якість розв’язання творчих задач студентами перших та п’ятих курсів медичного університету. Чуттєва інтуїція розглядається як щонайпотужніший засіб медичної діагностики. Виявлено відсутність істотних змін відношення формальних і образних відповідей (за результатами розв’язання контрольної задачі) у студентів перших і п‟ятих курсів з правильністю розв’язання інших медичних задач та задач на логіку. Відсутність змін відношень свідчить про те, що накопичення теоретичних знань без необхідного сходження від абстрактного до конкретного у процесі практичної діяльності лікаря мало впливає на розвиток інтуїції. У процесі постановки різних діагнозів мисленнєві потоки можуть проходити на різних структурних рівнях організації інтелекту; для кожного з них може бути своя система оцінювання правильності встановлених зв’язків, відношень та узагальнень, але потім потрібно привести все до єдиного знаменника (за словом повинен з’явитися усвідомлений образ, а за образом слово). Без стратегічної організації мисленнєві потоки можуть бути спонтанними, найчастіше спостерігається різке падіння на рівень недиференційованих образів інтуїції й поступове підняття, яке нерідко так і не досягає верхніх рівнів логічного. Стратегічна організація мисленнєвих потоків дає можливість виходу на необхідний для розв’язання задачі інтелектуальний рівень.Документ Роль аналогії в розвитку мислення(2012) Бедлінський Олексій Іванович; Бедлінський Володимир Олексійович; Bedlinskyi Oleksii Ivanovych; Bedlinskyi Volodymyr OleksiiovychУ статті розглянуто поле аналогії як багаторівневу структуру психічного відображення, значення аналогії в розвитку психіки, особливості розвитку аналогізування дітей та підлітків, розвиток мислення на різних рівнях розвитку поля аналогії.Документ Традиційний та інноваційний підходи до проблеми соціальної адаптації підлітків(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013) Бедлінський Олексій Іванович; Бедлінська Вікторія Миколаївна; Bedlinskyi Oleksii Ivanovych; Bedlinska Viktoriia MykolaivnaРозглянуто психологічні особливості соціальної адаптації підлітків, розкрито особливості психічного розвитку підлітка у стабільні та перехідні вікові періоди, вплив позаурочної діяльності на розвиток підлітка, взаємозв’язки автономності і самостійності у різних вікових періодах.Документ Формування психологічної культури підлітка процесі навчання географії(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014) Бедлінський Олексій Іванович; Bedlinskyi Oleksii IvanovychРозкрито деякі особливості формування психологічної культури у різні підліткові вікові періоди у залежності від опанування мисленнєвих процесів, розвитку творчих стратегічних тенденцій, розміфологізації діяльності дорослих і уявлень про власну майбутню дорослість. Досліджено розвиток мислення підлітка у процесі навчання географії, можливості формування стратегічного мислення у позаурочній діяльності молодших підлітків.