Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Автор "Chobanyan Anna Varuzhanivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток соціально-комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку засобом сюжетно-рольових ігор(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кулакова Анастасія Олександрівна; Kulakova Anastasia Olexandrivna; Чобанян Анна Варужанівна; Chobanyan Anna VaruzhanivnaОб'єктом дослідження є процес розвитку соціально-комунікативних навичок у дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку. Предмет дослідження – розвиток соціально-комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку засобом сюжетно-рольових ігор. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи соціально-комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Досліджено поняття «соціально-комунікативний розвиток», висвітлено соціально-комунікативну діяльність дітей дошкільного віку, вивчено особливості соціально-комунікативного розвитку дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. У другому розділі вивчено стан розвитку соціально-комунікативних навичок у дошкільників із порушеннями інтелекту на констатувальному етапі дослідження, описано організацію констатувального експерименту та критерії і рівні сформованості соціально-комунікативних навичок у старших дошкільників із порушеннями інтелекту на констатувальному етапі дослідження. У третьому розділі проведено експериментальну перевірку ефективності сюжетно-рольових ігор та їх вплив на розвиток соціально-комунікативних навичок у дошкільників з порушеннями інтелекту, описано методику застосування сюжетно-рольових ігор у роботі з дітьми означеної категорії та висвітлено результати формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 91 сторінка, з них – 74 сторінки основного тексту, 6 таблиць, 8 рисунків, 90 джерел.